PDA

View Full Version : Warmoth 6-hole Vintage Tremolo



JeffChefke
18 juni 2007, 19:48
Ik was van plan om bij mijn warmoth meteen maar de tremolo mee te bestellen, het moet een goudkleurige linkshandige strat type worden.
Nu zag ik dus dat alleen de Warmoth 6-hole Vintage op die manier te krijgen is, maar ik kan er nergens verdere info over vinden, dus: iemand hier die er ervaring mee heeft of ergens info weet te vinden, in het bijzonder of deze een beetje stemvast is.

PS: Verder nog aanraders? Het belangrijkste is dat het qua uiterlijk niet uit de toon valt in een "klassieke" fender strat.

Orpheo
18 juni 2007, 20:08
warmoth maakt zelf geen trems. ik raad je aan de diego trem.

http://www.warmoth.com/hardware/bridges/bridges.cfm?fuseaction=vintage_strat_trem

trem die bij warmoth te koop is

http://www.tonefactory.nl/shop2/advanced_search_result.php?keywords=diego&osCsid=a77d6ed7de37474c838ba514df51d5f3&x=0&y=0

diego trems. deze schijnen waanzinnig goed te zijn. diverse forumleden gebruiken 'm tot grote tevredenheid.

JeffChefke
18 juni 2007, 20:26
Die ziet er wel goed uit, weet je toevallig ook welke bridge routing je dan uit moet kiezen bij Warmoth?

Orpheo
18 juni 2007, 20:32
Die ziet er wel goed uit, weet je toevallig ook welke bridge routing je dan uit moet kiezen bij Warmoth?

de link zegt al 'replacement for your vintage style trem' dat betekent dus dat je de floyd rose rout moet nemen, of nog beter: de kahler trem rout!!!




















:stop: t antwoord kan je wel verzinnen denk ik he?

JeffChefke
18 juni 2007, 20:42
Hehe ja ik bedoelde 6 of 2 schroeven, maar ik zie het al, ik moet gewoon wat beter kijken :chicken:

Orpheo
18 juni 2007, 20:42
Hehe ja ik bedoelde 6 of 2 schroeven, maar ik zie het al, ik moet gewoon wat beter kijken :chicken:

no problem ;)

JeffChefke
20 juni 2007, 22:31
En toen wilde ik gaan bestellen bij warmoth... maar hoe?
Is het de bedoeling dat je die order forms in word zet en dan mailt ofzo?

Het was toch een stuk makkelijker geweest als ze er gewoon een online shop van hadden gemaakt, met beveiliging voor je credit card gegevens bijvoorbeeld :roll:

rhcp_schipper
20 juni 2007, 22:39
En toen wilde ik gaan bestellen bij warmoth... maar hoe?
Is het de bedoeling dat je die order forms in word zet en dan mailt ofzo?

Het was toch een stuk makkelijker geweest als ze er gewoon een online shop van hadden gemaakt, met beveiliging voor je credit card gegevens bijvoorbeeld :roll:


Diego trems, kun je ook bij tonefactory bestellen..

Het is alleen jammer dat ze nu op het moment niet leverbaar zijn.

JeffChefke
20 juni 2007, 22:45
Ja ik weet dat die tremolos bij tonefactory te krijgen zijn (is mij net verteld door Sander Bakker van Tonefactory dat de levertijd 3-5 dagen is :sssh: ) maar ik bedoelde dat ik de rest van de gitaar bij Warmoth ging bestellen en ik dat nogal een eigenaardige manier van bestellen vond.

Orpheo
20 juni 2007, 23:50
En toen wilde ik gaan bestellen bij warmoth... maar hoe?
Is het de bedoeling dat je die order forms in word zet en dan mailt ofzo?

Het was toch een stuk makkelijker geweest als ze er gewoon een online shop van hadden gemaakt, met beveiliging voor je credit card gegevens bijvoorbeeld :roll:
je mailt ze gewoon, en dan moet je in 2 mails je creditcardgegevens doormailden; heb k ook gedaan (of 3 mails, of 4, whatever you like) of je faxt t door. of belt 't door. heb ik ook gedaan, en heb totaal geen rare dingen meegemaakt.

fred dons
21 juni 2007, 08:02
inderdaad gewoon even bellen, voor je zelf alvast het bestel formulier uitprinten zodat je weet wat je wilt dan kun je samen met de salesmedewerker nog wat details doornemen (hij kan je adviseren over bepaalde houtcombi's) en als je extra speciaal hout wilt kun je in dat gesprek omvragen (kost wel extra, is ook op basis van beschikbaarheid)