PDA

View Full Version : fender hot rod deluxe white lighting



worst
18 juni 2007, 13:40
hey hallo,

ik ben van plan om van de week te gaan kijken voor de fender hot rod deluxe white lighting versterker. heeft iemand ervaring met de versterker. is ie betrouwbaar, degelijk en een beetje allround?

hij ziet er in ieder geval sexy uit

http://img440.imageshack.us/img440/1051/fenderhotrodwitum1.th.jpg (http://img440.imageshack.us/my.php?image=fenderhotrodwitum1.jpg)

Damius
18 juni 2007, 13:43
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hij ziet er wel verdomt goed uit (voor een Fender ;)).

steph
18 juni 2007, 14:04
Heb ergens gelezen dat er nu speciaal een celestion speaker inzit, weet niet of die daar ook daadwerkelijk beter van gaat klinken?
Pers. vindt ik het nu geen humbucker vriend...

jaspie
18 juni 2007, 14:16
ik heb hem vorige week bespeelt bij dirk witte met een strat, en de clean en crunch vond ik heerlijk, maar het ds kanaal erop vind ik wat minder. Dat zal mss te verhelpen zijn met pedalen....Ik kan hem trouwens niet vergelijken met de gewone versie want die heb ik nooit bespeelt.

Evil-Payasos
18 juni 2007, 14:22
Ik heb hem een tijdje geleden mij Music Maniacs getest!

Het is inderdaad een ongelofelijke schoonheid! alles is wit! ook de knoppen en het lampje van ON. Verder is hij clean echt heel erg geil! en de od ook! Er zit ook een ''More drive'' kanaal op, maar je FLINK mee kan scheuren! Veel meer dan normaal bijn fenders! Die nieuwe Celestion is ook een beauty! Echt een hele mooie amp, alleen zijn ze in beperkte oplage gemaakt! Maar 800 in de wereld! Dus je moet wel heel erg snel zijn! Ik heb hem getest op mijn Ibanez SA met Cuncan Jazz en JB, en hij reageert heeeeeel goed op de Jazz pup! Dus helemaal humbucker onvriendelijk zou ik niet willen zeggen!

Daar naast is het grote combo en weegt hij een ton!

Hoop dat ik je geholpen heb!

Evil.

Jim Haagmans
18 juni 2007, 14:22