PDA

View Full Version : fender hot rod deluxe white lighting



worst
18 juni 2007, 13:40
hey hallo,

ik ben van plan om van de week te gaan kijken voor de fender hot rod deluxe white lighting versterker. heeft iemand ervaring met de versterker. is ie betrouwbaar, degelijk en een beetje allround?

hij ziet er in ieder geval sexy uit

http://img440.imageshack.us/img440/1051/fenderhotrodwitum1.th.jpg (http://img440.imageshack.us/my.php?image=fenderhotrodwitum1.jpg)

Damius
18 juni 2007, 13:43
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hij ziet er wel verdomt goed uit (voor een Fender ;)).

steph
18 juni 2007, 14:04
Heb ergens gelezen dat er nu speciaal een celestion speaker inzit, weet niet of die daar ook daadwerkelijk beter van gaat klinken?
Pers. vindt ik het nu geen humbucker vriend...

jaspie
18 juni 2007, 14:16
ik heb hem vorige week bespeelt bij dirk witte met een strat, en de clean en crunch vond ik heerlijk, maar het ds kanaal erop vind ik wat minder. Dat zal mss te verhelpen zijn met pedalen....Ik kan hem trouwens niet vergelijken met de gewone versie want die heb ik nooit bespeelt.

Evil-Payasos
18 juni 2007, 14:22
Ik heb hem een tijdje geleden mij Music Maniacs getest!

Het is inderdaad een ongelofelijke schoonheid! alles is wit! ook de knoppen en het lampje van ON. Verder is hij clean echt heel erg geil! en de od ook! Er zit ook een ''More drive'' kanaal op, maar je FLINK mee kan scheuren! Veel meer dan normaal bijn fenders! Die nieuwe Celestion is ook een beauty! Echt een hele mooie amp, alleen zijn ze in beperkte oplage gemaakt! Maar 800 in de wereld! Dus je moet wel heel erg snel zijn! Ik heb hem getest op mijn Ibanez SA met Cuncan Jazz en JB, en hij reageert heeeeeel goed op de Jazz pup! Dus helemaal humbucker onvriendelijk zou ik niet willen zeggen!

Daar naast is het grote combo en weegt hij een ton!

Hoop dat ik je geholpen heb!

Evil.

Jim Haagmans
18 juni 2007, 14:22
ziet er idd mooi uit! maar ik vraag me af of dat de meerprijs waard is. hij is namelijk ook een stuk duurder dan de gewone toch?? tenzij hij natuurlijk nog andere extras heefr voor dat geld waar ik dan niet voor weet, hit me. ;)

jaspie
18 juni 2007, 14:57
tssjah ze zijn nieuw rond de 800 euri. Je kan ook gewoon een hotrod kope tweedehands en een celestion speaker der in mikken lijkt me, als je alleen de sound digt en niet speciaal de looks.

Mitch
18 juni 2007, 15:01
Ik heb even gegoogled op de White Lightning; er zit een Century Vintage in, da'szeker voor 1x12 combo's best een verbetering t.o.v. wat ze er standaard ingooien. Hoe dan ook, een "limited edition" HotRod... het klinkt als een contaminatie :chicken:

Evil-Payasos
18 juni 2007, 15:04
Wat is het verschill tussen een Bleuse Deluxe en een White Lightning? Want in prijs scheelt het maar 50 eurie ofzo? En de White Lightning is Limited en de Blues deluxe niet?

worst
21 juni 2007, 02:08
hhmmm klinkt goed allemaal.


de bedoeling is dat ik hem gwoon met me stratjes ga gebruiken. lekker bluesen en oldschool rocken :D

jaspie
25 juni 2007, 13:30
Wat is het verschill tussen een Bleuse Deluxe en een White Lightning? Want in prijs scheelt het maar 50 eurie ofzo? En de White Lightning is Limited en de Blues deluxe niet?
vraag ik me ook af, van zon blues heeft toch ook een century speaker...?

Kim Wilson
25 juni 2007, 13:44
Nee, alle Hotrod en Blues Deluxe en Deville amps hebben de "special designed" kutspeakers. De Century Vintage is waarschijnlijk een hele vooruitgang.