PDA

View Full Version : Line selector



OutsideLittleLeg
18 juni 2007, 11:31
Ha luitjes,

Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een line selector pedaal. nu weet ik die van boss wel alleen is meteen weer 100 E...:( is er niet een goedkopere variant? of is deze boss zodanig goed dat de rest in het niets valt??

robert-gitarist
18 juni 2007, 11:58
Waar wil je hem voor gebruiken? aansluiten van meerdere gitaren? meerde versterkers? alleen een loop?
In dat laatste gevallen, er zijn loop pedalen maar ook niet veel goedkoper dan 100 euro of je moet zelf aan de slag gaan. En in de eerste twee gevallen een kwestie van een A/B box en die zijn niet zo duur. Minstens de helft goedkoper. Laat dus ff weten WAT je exact wilt gaan gebruiken van de LS-2

OutsideLittleLeg
18 juni 2007, 12:15
Waar wil je hem voor gebruiken? aansluiten van meerdere gitaren? meerde versterkers? alleen een loop?
In dat laatste gevallen, er zijn loop pedalen maar ook niet veel goedkoper dan 100 euro of je moet zelf aan de slag gaan. En in de eerste twee gevallen een kwestie van een A/B box en die zijn niet zo duur. Minstens de helft goedkoper. Laat dus ff weten WAT je exact wilt gaan gebruiken van de LS-2

Voor me pedaaltjes...Muff&Tube en/of Grail&Boost:)

Valoosj
18 juni 2007, 12:49
dan kun je beter een loop pedaal bouwen. is niet moeilijk.
de line selector heeft mijn bassist op zn bord ligge, maar dat is voor het volume verschil tussen zijn actieve en passieve bas op te lossen

OutsideLittleLeg
18 juni 2007, 13:23
dan kun je beter een loop pedaal bouwen. is niet moeilijk.
de line selector heeft mijn bassist op zn bord ligge, maar dat is voor het volume verschil tussen zijn actieve en passieve bas op te lossen


K thx voor de info.

Kga wel ff checke hoe ik dat voor mekaar kan krijgen:)

grt

Valoosj
18 juni 2007, 13:40
in de werkbank heb ik recent een thread geopen over een looper met tuner mute, mss daar beginnen

robert-gitarist
18 juni 2007, 14:02
Enne anders gebruik ff de zoekfunctie. Staan overal en nergens complete schema's die je zo kunt gebruiken voor het bouwen van een looper. Duurste van het geheel is de behuizing en dat kost geloof rond de 10 euro ;) Scheelt je toch zo +/- 90 euro ;) Succes!