PDA

View Full Version : Papa Roach in Tivoli - 20 mei



DTmaster
18 juni 2007, 10:38
Gaan er nog mensen naar toe >??

happynjitram
18 juni 2007, 11:11
Ga hem zien op graspop volgende week.... Heb eerlijk gezegd een hekel aan hun muziek sorry ;)

Reel Big Fish
18 juni 2007, 13:19
Ik heb ze gezien op Fields of Rock en het was best kick! :)

Strangegun
18 juni 2007, 13:36
super band :) ook gezien bij FOR

Tias
19 juni 2007, 21:29
20 mei is dat niet al geweest?

Dude
20 juni 2007, 10:44
Fucking hell..... gisteravond in de effenaar gezien.....

was echt helemaal perplex, en ik heb echt al VEEL bands gezien in de tijd dat ik festivals, concerten en zaaltjes afliep, wat een fucking beesten zijn dit zeg.... qua rock and roll en show zijn dit grote winnaars hoor, anderhalf uur lang compleet totaal en godvergeten los gaan, energie straalt van het podium af, zanger springt het publiek in, ligt overal op de grond en springt op tafels, onwerkelijk wat een beesten.

Echt... ik luister al lang naar ze maar had ze nog nooit gezien. Waanzinnig ! echt

DTmaster
21 juni 2007, 10:51
ik had ze gezien in Utrecht , en same thing het was warm iedereen kwam op het podium en mann wat een geduw getrek en GEBEUK viel mij nog mee dat mensen niet flauw vielen.

heerlijk genoten.

xNorbertx
21 juni 2007, 21:15
Nou der werd nog wel een meisje afgedragen op t laatst hoor. En ik zag nog wel wat met hoofdwonden hier en daar. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken. De pits waren geweldig en hetzelfde geldt voor de muziek. Helemaal toen ze nog ff terug kwamen om "Last Resort" te spelen ging echt iedereen los. Ik heb me erg vermaakt dus!

Wat vond je van het voorprogramma btw?

Dude
24 juni 2007, 18:53
een of andere band met een lastig te onthouden naam ? baggybows ofzo ? buggydogs ? buggabows... weet het niet meer, was iig een band die compleet draaide op de samples ipv op de drummer/bassist. Sterker nog... ik hoorde de gitarist en bassist niet eens, alleen de samples en zanger / zangeres die daar doorheen stonden te zingen en hiphoppen. Slecht dus.. zeker voor zo'n podium waar papa roach wel een rete strak geluid kon neer zetten