PDA

View Full Version : Melody Maker?



DBF
17 juni 2007, 10:39
Heeft iemand de "nieuwe" Gibson Melody Maker al ergens gespot, bespeeld, gekocht of geleend? Ben benieuwd naar wat je kan verwachten van een echte Gibson voor 500 Euri's......... Speel zelf eigenlijk alleen Fenders, maar voor dat prijsje wil ik wel een Gibson adopteren ;)

niekb
17 juni 2007, 13:48
voor zover ik weet zijn er maar een paar waarvoor je je moet inschrijven... not shure though!

DaveItUp
17 juni 2007, 13:53
Volgens mij is dat onzin.

DBF
17 juni 2007, 14:06
Inschrijven??? Issie zo speciaal dan of is het een limited edition o.i.d.?
Nou ja, ik hoop er toch us 1 uit te kunnen proberen.....
Single coil in een "vlakke" Gibsonplank; moet voor mij als Fender-speler toch aantrekkelijk zijn.......... :)

Evil-Payasos
17 juni 2007, 14:41
Ja!! Ik zat hem ook al te bekijken! Ik heb er geen verstand van, maar een echte gibson voor 500 klinkt toch aantrekkelijk....

AutoStatic
17 juni 2007, 14:51
Deze? http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0010751-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList
Is leverbaar eind oktober 2007.

BLOK182
17 juni 2007, 15:09
Inschrijven? Zijn gewoon te koop hoor, bijv. max guitars in Den Haag heeft ze. Gewoon een lekker basic plankje, zonder enige poespas!

DBF
17 juni 2007, 15:36
Eind oktober 2007? Das nog even wachten....... heb voor die tijd vast alweer een ander (lees non-Gibson) gekocht. Maar misschien moet ik gewoon even geduld hebben........ :strat:

Orpheo
17 juni 2007, 15:42
ik heb 'm geprobeerd, maar ik vond 'm niet echt waanzinnig ofzo. t klonk en voelde aan als een tele 'in disguise'.

AutoStatic
17 juni 2007, 15:47