PDA

View Full Version : Stevy "nerd"Vaughn



Jayjay
16 juni 2007, 21:41
Ik luister al 5 jaar naar SRV en ik vind hem helemaal te gek!!!!!

Totdat ik vandaag de man niet alleen hoorde maar ook zag...(YOU TUBE)
Whaaaaaaaa...

Die man heeft nog meer down syndroom uitstraling dan Frans Bouwer!

Blijft natuurlijk een steen goede blues gitarist!..hmm stomme youtube ook :-P

chubbyfan
16 juni 2007, 22:21
tja we kunnen niet allemaal zo knap zijn als jij :chicken:

Jayjay
16 juni 2007, 22:37
tja we kunnen niet allemaal zo knap zijn als jij :chicken:


Haha ja die had ik verwacht..het gaat mij niet om wel knap of niet knap...maar dien man heeft echt een uitstralnng van..die totaaal niet pasT bij hoe goed ie kan spelen!

MarkV
16 juni 2007, 22:48
Wil niet lullig doen, maar hoe kan je nou 5 jaar naar een muzikant luisteren en geen idee hebben hoe hij eruit ziet.....? :sneaky:

Zelfs al heb je al zijn platen illegaal gedownload, dan nog wordt je overal doodgegooid met foto's van hem.

Qua uitstraling vind ik het wel meevallen. Alleen die kleren.... :stop:
John Mayer, die heeft pas een autistische uitstraling als hij soleert.

Zelfde nummer (So Excited), vertel me nu eens: wie heeft het down syndroom :stop:
SRV: http://www.youtube.com/watch?v=vz8CbcOSqpY
JM: http://www.youtube.com/watch?v=wXr8Btpb93g

chubbyfan
16 juni 2007, 23:05
ik wou dat ik wat lelijker was,dan speelde ik waarschijnlijk veel beter dan nu :chicken: :satisfie:

WICKED
16 juni 2007, 23:09
zoek een leven

Jayjay
16 juni 2007, 23:09
Wil niet lullig doen, maar hoe kan je nou 5 jaar naar een muzikant luisteren en geen idee hebben hoe hij eruit ziet.....? :sneaky:

Zelfs al heb je al zijn platen illegaal gedownload, dan nog wordt je overal doodgegooid met foto's van hem.

Qua uitstraling vind ik het wel meevallen. Alleen die kleren.... :stop:
John Mayer, die heeft pas een autistische uitstraling als hij soleert.

Zelfde nummer (So Excited), vertel me nu eens: wie heeft het down syndroom :stop:
SRV: http://www.youtube.com/watch?v=vz8CbcOSqpY
JM: http://www.youtube.com/watch?v=wXr8Btpb93g


Hmmm niet zo moeilijk ...downloaden met Ares en je krijgt nooit foto;s..had echt geen idee hoe die man eruit zag..je kent het wel...HEEJ JIJ SPEELT GITAAR TOCH? MOEt JE EENS NAAR SRV LUISTEREN...dus je gaat downloaden..

Jayjay
16 juni 2007, 23:14
Hmmm niet zo moeilijk ...downloaden met Ares en je krijgt nooit foto;s..had echt geen idee hoe die man eruit zag..je kent het wel...HEEJ JIJ SPEELT GITAAR TOCH? MOEt JE EENS NAAR SRV LUISTEREN...dus je gaat downloaden..


Ehh je hebt gelijk...JM zier er ook vreemd uit :-P

Chris Winsemius
16 juni 2007, 23:34
Ik schrok me te pletter toen Jimi Hendrix zwart bleek te zijn.....
































:D GEINTJE!!!

Jayjay
16 juni 2007, 23:43
Ik schrok me te pletter toen Jimi Hendrix zwart bleek te zijn.....

:D GEINTJE!!!

Whaaaaaha LOL:-).............




En nu maar hopen dat Jimy geen moslim was..anders heb je morgen een probleem Chris:-P

Chris Winsemius
16 juni 2007, 23:55
Whaaaaaha LOL:-).............




En nu maar hopen dat Jimy geen moslim was..anders heb je morgen een probleem Chris:-P

LOL!

Ik kijk nu naar m'n oude Silvertone die ik op 9-11 in NYS heb gekocht omdat het zo rustig was in die winkel...

drap
17 juni 2007, 00:57
Hmmm niet zo moeilijk ...downloaden met Ares en je krijgt nooit foto;s..had echt geen idee hoe die man eruit zag..je kent het wel...HEEJ JIJ SPEELT GITAAR TOCH? MOEt JE EENS NAAR SRV LUISTEREN...dus je gaat downloaden..

Ah, maar jij linkte Jan Akkerman ook met de palingsound toch?

steph
18 juni 2007, 14:06
Ah, maar jij linkte Jan Akkerman ook met de palingsound toch?
Mag toch ook, Jan heeft alles van the Cats ingespeeld, en da's behoorlijk palingpop.:stop:

Goeiemorguh
18 juni 2007, 15:21
De hele band van SRV ziet dr niet uit joh :P die drummer valt zowat in slaap, die bassist is een lange slungel en heb je die toetsenist wel is gezien :P Maar dat maakt natuurlijk allemaal geen drol uit, ze spelen geweldig! (overigens heeft SRV tijdens montrieux '85 een soort stoere cowboy look :gitarist: lol)

(btw, de eerste keer dat ik jimi zag spelen op youtube had ik ook wel zoiets van WTF, dat was in woodstock dat ie dat pakkie aanhad met al die slierten...O_O, thank god voor de mode ontwerpers van vandaag :D)

Rutger
18 juni 2007, 16:45
John Mayer valt me ook nogal tegen, gezien zijn 'hippe' blues. Gewoon weer zo'n interoverte bluesgitarist die denkt dat ie alleen is met z'n gitaar :roll:

Dan luister ik liever naar z'n platen dan naar m te kijken.

Geef mij qua podiumact dan Buddy Guy of Albert Collins (als we t over bluesgitaristen hebben).

jasper159
18 juni 2007, 17:11
Jep! En Rory Gallagher, die vind ik er ook wel waanzinnig cool uitzien en natuurlijk hele goeie gitarist :)

Maurice_732
18 juni 2007, 19:18
Zo erg vind ik zijn looks helemaal niet

jaspie
18 juni 2007, 21:49
wtf ik zie echt niet waar het over gaat, niet iedereen hoeft een poepkop als jimi hendrix trekken om he leuk te houden toch?

hij doet gewoon normaal?

krizz
19 juni 2007, 23:40
http://www.jordansplace.net/homepage/shutup.jpg