PDA

View Full Version : Bruunari



oorzaak
16 juni 2007, 19:47
Heeft hier iemand ervaring gitaarreparateur/restaurateur Bruunari? Doet voornamelijk klassieke en flamenco gitaren. Kijk op http://www.bruunari.tk

Is dit wat?

Groeten, Frits

sheena
15 juni 2008, 22:38
Hallo Ik lees geen reactie over Bruunei? De vraag dateert van een jaar terug. Toch even een reactie want heb daar een jaar geleden een gitaar gekocht.

Het avontuur een goede lesgitaar te vinden is na een tiental gitaren uitproberen (wanneer stelt een gitaarhandelaar eens zijn gitaren beter af en voorziet ze van nieuwe snaren???) uiteindelijk bij deze lutier geëindigd.

Ik was enthousiast over een andere gitaar Boeing heette die. Maar zat er nét naast. Maar Bruunei had een alternatief voor mij in gedachten.

Welnu een sympathieke kerel die onder het genot van een bak koffie enthousiast vertelde over zijn motieven gitaren te gaan restaureren.
En even later op een zolderkamertje een aantal gitaren demonstreerde. Hij luisterde goed naar mij om mijn smaak te begrijpen. Hij pakte uiteindelijk een gitaar....RAAK! Het was het goedkoopste gitaartje die er was: 200 eurootjes. 50 jaar oude spanjool handgemaakt, nog behoorlijk goed geconserveerd. Maar verdraaid hij klonk levendiger dan de duurste! Inpakken en wegwezen.
Kreeg adviezen en op papier de gegevens ivm evt garantie en latere inruil mocht ik dat willen.
Het is een jaar later. De gitaar is alleen maar mooier geworden. Hij wordt zeer gewaardeerd door de leraar maar ook door luisteraars. Een juweeltje waarmee je klassiek kunt spelen én flamenco op een comfortabele manier. Hij werkt voor jou ipv jij voor hem....

Nee Bruunei je ziet deze gitaar niet meer terug....Het is hét bewijs dat een zeer goede gitaar met een beetje geluk en veel geduld nog te vinden is voor een wel zeer schappelijke prijs. Bedankt!

Je kunt dus bij deze lutier goed terecht!!

Sheena