PDA

View Full Version : Heeft iemand zijn gitaar laten Plekken in Duitsland?



Dylan61
15 juni 2007, 15:01
Heeft iemand zijn gitaar laten Plekken in Duitsland?

Ervaringen gevraagd.

bass blom
15 juni 2007, 15:04
ja prima, dan maar een nieuw topic, een oude naar boven sleuren is kennelijk not done :D
ik ben er ook wel benieuwd naar of er inmiddels 1 in nederland staat..

Gitaro
15 juni 2007, 15:21
Wat een onzin. Iemand PM'en die zo te zien niet echt meer actief is op het forum heeft weinig zin. Bovendien; wordt de zoekfunctie eens een keer goed gebruikt, is het nog niet goed...? :???:

En ik ben ook wel benieuwd naar die machine + ervaringen. Daar kan ik niks over lezen als alles in PM gedaan wordt.

bass blom
15 juni 2007, 15:25
zoals ik in andere topic schreef, het schijnt dat alle gibson custom shops geplekt zijn.
ik ken ook iemand die serieus zat/zit te denken aan zo'n ding in huis halen..

Dylan61
15 juni 2007, 15:38
Wat een onzin. Iemand PM'en die zo te zien niet echt meer actief is op het forum heeft weinig zin. Bovendien; wordt de zoekfunctie eens een keer goed gebruikt, is het nog niet goed...? :???:

En ik ben ook wel benieuwd naar die machine + ervaringen. Daar kan ik niks over lezen als alles in PM gedaan wordt.

Jep, beetje domme overijverige reactie om een slot op dat item te gooien, daar zaten mensen tussen die van plan waren om te 'Plekken', hadden we gelijk geweten hoe het is afgelopen.

almarvk
15 juni 2007, 15:42
Commentaar over het functioneren van een moderator doe je maar via PM.

Orpheo
15 juni 2007, 18:26
heritage guitars plekken hun gitaar ook, maar eerlijk gezegd ervaar ik niet zo heel veel verschil tussen een geplekte en niet geplekte gitaar.... het zijn kleine details, maar een echt significant verschil...?

M@rtijn
15 juni 2007, 18:35
wat is plekken als ik vragen mag?

bass blom
15 juni 2007, 18:43
www.plek.com