PDA

View Full Version : Fender Eighty-Five manual



rebulie
14 juni 2007, 23:13
Hallo,
Weet iemand een url waar ik een users-manual voor een Fender Eighty-Five kan vinden?
Of is er iemand die mij een kopietje kan bezorgen?
vr.gr. Roel

Chris Winsemius
15 juni 2007, 10:53
Hoi Roel

Hij staat niet op de site van Fender, misschien via hun na betaling te verkrijgen. Google leverde verder niets op en ik heb die manual ook niet op m'n hd staan.

Hopelijk is er 'n aardige medeGNnetter die zoiets heeft en 'n copietje wil maken...

Kaboemba
15 juni 2007, 12:15
Wat valt er te manualen aan deze versterker, simpeler zijn ze er toch bijna niet.

Overigens zou het mooi zijn als elke fabriaknt gewoon AL zijn handleidingen gratis online had, sommige snappen internet en de kracht ervan nog steeds niet.

Harry
15 juni 2007, 12:49
precies, 2 kanalen, wat knopjes. Dat is het...

rebulie
15 juni 2007, 15:14
Wat valt er te manualen aan deze versterker, simpeler zijn ze er toch bijna niet.

Overigens zou het mooi zijn als elke fabriaknt gewoon AL zijn handleidingen gratis online had, sommige snappen internet en de kracht ervan nog steeds niet.

Ik heb hem nog maar net en nou las ik ergens iets waarvan ik begreep dat je beide kanalen kon mengen.

Daarbij vind ik het altijd wel even leuk om zo'n ding door te nemen.

Harry
15 juni 2007, 15:34
als ik me niet vergis zitten er 2 inputs op waarvan er een schakelbaar is en de andere combineert beide kanalen. Ik had de Deluxe versie in een ver verleden.