PDA

View Full Version : Manual Fulltone OCD



Jan Buurman
13 juni 2007, 17:01
Ik heb een 2e hands OCD gekocht en voor de volledigheid wil ik er graag een "gebruiksaanwijzing" bij hebben. Ik heb op de Fulltone site gekeken voor een download maar die kan ik niet vinden.
Kan iemand mij hieraan helpen? Kopieën zijn ook goed......

Nitefly7
14 juni 2007, 19:01
Ik heb 'm vandaag 2ehands gehaald met manual..

mss vind ik tijd voor je....

PM'en kan ook..

the sure thing
22 juni 2007, 23:50
He Jan Buurman: bevalt die OCD je ook? Kun je wat vertellen over de sound? Een review'tje of zo...

Dirk_Hendrik
22 juni 2007, 23:58
Kom op nou jongens !

Wat moet er precies in de manual staan wat niet door een beetje inventiviteit ook uitgevonden kan worden? Drive tone en Volume... dat kan toch niet zo lastig zijn?

review??
G even browsen. Er zijn er genoeg ;)

dano
23 juni 2007, 00:05
mail fulltone ff?

Nitefly7
23 juni 2007, 11:15
Kom op nou jongens !

Wat moet er precies in de manual staan wat niet door een beetje inventiviteit ook uitgevonden kan worden? Drive tone en Volume... dat kan toch niet zo lastig zijn?

review??
G even browsen. Er zijn er genoeg ;)

ik heb nog geen scantijd gehad helaas, maar wat Dirk Hendrik opmerkt is inderdaad ook waar!
je hebt maar 3 knopjes (en die evt. HP/LP die wel voor zich spreekt)..

leuk beginpunt en tegelijkertijd een super-instelling is volume op 12uur, tone rond de 12/1 uur en drive op 10/11 uur..
aanslag en volumepot kunnen nu mate van oversturing van, 'bluesy' tot... 'veeeeel meer dan bluesy' regelen..

HP/LP is de keuze tussen 'moddervet' en ' clean boost met 'n lekker randje..'

Jan Buurman
24 juni 2007, 21:35
Ik heb inmiddels iemand bereid gevonden om de kopieën op te sturen. Ik vond het wel handig om precies te weten wat de HP/LP switch in technisch opzicht deed. Natuurlijk gebruik je uit eindelijk je oren voor de juiste afstelling.
Wat betreft review: Ik ben nog veel aan het uitproberen. Met name in combinatie met mijn twee kanalen van mijn JCM800. Op dit moment ben ik aan het experimeteren met de Drive knop helemaal dicht!!!