PDA

View Full Version : (spreekwoordelijk) langharig tuig omgeving Wageningen



Izegrim
13 juni 2007, 11:27
Hee manne!

Ik (dominant mannetje, 28 jaar ;)) zoek muzikanten om een lekkere beukmetalband te starten. Na een tijdje in een melodieuze band gespeeld te hebben ben ik erachter dat ik liever spul in de stijl van (just ideas) Zyklon, The Haunted, (late) Carcass, Dismember, Machine Head, Entombed etc. speel en met dat idee ben ik opgestapt om er wat van te maken. Ik moet zeggen dat ik, hoewel ik wel redelijk wat bandervaring heb, geen bijzonder vaardige gitarist ben, maar dat gaat hoe dan ook nog zeker komen. Ik zoek in eerste instantie een gitarist op datzelfde pad die met mij wil samenwerken om muziek te schrijven. Ik wil geen passieve gitarist die alleen maar speelt wat hem wordt voorgedaan maar iemand die met enthousiasme eigen inbreng heeft en feedback kan geven. We kunnen eventueel samen naar andere muzikanten zoeken. Materieel maakt het me niet uit waarop je speelt maar gezien de stijl gaan we met de tuning omlaag; liefst naar B waarin mijn gitaren gestemd staan. Als jij zo'n slaapkamergitarist bent die toe is aan een opstapje naar een band, of je bent eens aan wat anders toe, PM mij dan even. Ik sta te springen om in no-time een moshpit-proof repertoire in elkaar te jensen om het podium mee te bestormen. Take no prisoners! :D

Gegroet,

Ize