PDA

View Full Version : vraag over axess midi switcher



ziekdier
13 juni 2007, 00:21
heeft iemand ervaring met een in de versterker ingebouwde axess electronics midi switcher?

ik wil dit graag doen maar weet niet of dit nadelige bijwerkingen heeft voor het geluid ? tijdens het schakelen bijv.

elke tip is welkom!

edwin :soul:

Nocki
13 juni 2007, 13:26
Ik moet zeggen dat ik je vraag niet echt snap. maar zelf heb ik een engl midi switcher achter in mn amp geschroefd en deze geeft geen problemen kwa ruis of andere bijgeluiden.

succes!

ziekdier
13 juni 2007, 18:12
Ik moet zeggen dat ik je vraag niet echt snap. maar zelf heb ik een engl midi switcher achter in mn amp geschroefd en deze geeft geen problemen kwa ruis of andere bijgeluiden.

succes!



De vraag is, of ik inderdaad ruis en of andere bijgeluiden krijg ( hoor) als ik een axess midi switcher in mijn versterker inbouw. je antwoord was dus redelijk dat waar ik om vroeg! ;-)

bedankt in elk geval voor je reactie!

edwin

Nocki
13 juni 2007, 18:29
Om er dan nog even wat dieper op in te gaan. de switcher is de ENGL Z-11
in mn Top zit een voorziening voor stroom (euro stekker in en uit) en een onespot adaptor die de midi switcher en daardoor dus ook via phantom voeding mn ENGL Z-12 midi pedaal. er loopt dus van lins naar rechts zowel 220V als 9V door de top heen. geen last van bij geluiden en dergelijke.

veel succes!