PDA

View Full Version : Ashdown MAG C210T-300 Combo



Alucard
12 juni 2007, 22:25
Hoi iedereen,

Ik speel basgitaar in een punkrockband en heb nu een versterker van 40 watt van het merk eden. Binnenkort zou ik een andere en wat krachtigere versterker willen aankopen aangezien mijn versterker nu wat te stil klinkt in vergelijking met de andere instrumenten.

Mijn vraag is of de Ashdown MAG C210T-300 Combo zou aan te raden zijn:
Foto (http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=BAS0000301-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList)
Dit is de uitleg die erbij hoort:
Compact, but still offering plenty of volume and punch, the Ashdown C210T bridges the gap between a single 15 and a 4X10 cabinet, by offering you advantages of each! The C210T contains two high wattage 10" "Blue Line" speakers, a Piezo tweeter, and an integrated power section that boasts over 300 watts of continuous power output (550 peak!). Played by some of the best bass players in the world, Ashdown will not disappoint! This model is not voltage swappable for foreign use.

En nog een bijkomend vraagje...
Hoeveel watt moet een basversterker zijn om een doorsnee optreden aan te kunnen?

Greetz

Dude
13 juni 2007, 17:00
prima ding, ik heb hem nu 2 jaar en heb dr een half jaartje mee in een bandje gebast. Erg lekker klassiek basgeluid en hij gaat lekker hard. Tis alleen 1x15 inch speaker he... wellicht past 4x10 iets beter bij je ? Die is namelijk ook te koop. Het is een wat klassiek ingestelde bass amp... geen moderne rock versteker dus en die 15 inch versterkt dat naar mijn idee wat meer, zou zeker die 4x10 versie proberen... die was net zo duur iig. De groove factory heeft leuke prijzen..

edit: oh niet goed gelezen sorry... je was al van plan om niet voor die 15 inch uitvoering te gaan. Sja.. 2x10 heb ik geen ervaring mee eerlijk gezegd, excuse