PDA

View Full Version : Drummert gezocht voor 80's hardrock/heavy-metal coverband, omg. Tilburg



Speeddemon
12 juni 2007, 16:28
Wij, Tributör, zitten sinds kort zonder EDIT: bassist en willen snel weer verder (optredens e.d.).
De band bestaat uit Richie Iommi op zang (als je 'm ziet, weet je wat ik bedoel :seriousf: ),
Harry (Jupiler-)Schenker op gitaar (idem)
Remmy Lee Rhoads op gitaar en Carly Benante op drums.

We spelen o.a. nummers van Maiden, Priest, Ozzy, Saxon, Motörhead, Y&T , etc. en zijn allemaal enigzins kundig op ons instrument. We zoeken dan ook naar een gevorderde EDIT:bassist (het liefst type Geddy Harris, Geezer DiGiorgio, Joey Lynott of Cronos Claypool :seriousf: ), in de leeftijdscategorie 25-45, die ons komt versterken en graag wil optreden en ook een biertje lust.

We hebben een eigen ruime repetitie-ruimte in Tilburg (met drum-riser! :rockon: ), repetities zijn vooralsnog op woensdag of donderdag-avond, maar kunnen evt. na overleg gewijzigd worden (alleen maandagavond niet mogelijk).

Wij zoeken: serieuze inzet/motivatie om 70's/80's hardrock en heavy-metalcovers te spelen, behoorlijke beheersing van het instrument en een goed humeur.

Wij bieden: serieuze inzet, gezelligheid, goed bier en een gezonde dosis nostalgie naar de tijd van getoupeerd haar, Marshall-torens die WEL allemaal aanstonden, strakke broeken, groupies zonder 12 SOA's en toen emo's en screamo's nog slechts vieze gedachtes waren. 8-)

FNaRK
13 juni 2007, 11:38
hey :angry:

gooi die andere lampzwans gitarist eruit .... EN NEEM MIJ

heb alleen geen getoupeerd haar



En hoe zit het met de leesmap ?

Yamhammer_71
13 juni 2007, 23:46
Ik hou niet van bier, wel een echte sigaretten-man....telt dat ook voor gezelligheid en 80's feeling? :D

Speeddemon
18 juni 2007, 15:56
Drum jij dan, Yamhammer?

@FnArk, ik zou 't es voor kunnen leggen, maar Harry (de andere gitarist) is kei-relaxt EN goed, dus dan zou het Maiden-nieuwe stijl worden (met z'n 3en). :cooler:
Maar eh, jij hebt Roadkill EN Calibern toch? :???:

Speeddemon
21 juni 2007, 11:30
Bumpski.

Maar Yamhammer, drum je nou of nie?

FNaRK
21 juni 2007, 13:16
@FnArk, ik zou 't es voor kunnen leggen, maar Harry (de andere gitarist) is kei-relaxt EN goed, dus dan zou het Maiden-nieuwe stijl worden (met z'n 3en). :cooler:
Maar eh, jij hebt Roadkill EN Calibern toch? :???:


heb alleen nog Calibern .... bij Roadkill vonden ze het tijd voor vers bloed ...

Speeddemon
10 augustus 2007, 14:01
Heren, we zijn nog steeds op zoek naar een drummer!

Speeddemon
19 augustus 2007, 22:47
bump. enzo. :dontgeti:

Speeddemon
8 september 2007, 12:40
Nog een bump.

Jos, check je PM!

Jimwoud
8 september 2007, 15:47
Jammer dat het te ver weg is en dat het een coverband wordt, anders had ik zeker een keer langsgekomen om te jammen.

Speeddemon
5 december 2007, 21:30
Drummer is gevonden, maar nu (weer) een bassist gezocht. :mad:

FNaRK
5 december 2007, 22:28
pssst

wij zoeken nog een gitarist...interesse ?

Speeddemon
9 december 2007, 13:00
Tempting, tell me more (al zal de afstand mogelijk nog wel een groot probleem zijn).

Maar goed, wij zoeken dus nog steeds een BASSIST. :satisfie: