PDA

View Full Version : Even voorstellen!



Bart_Blueprint
12 juni 2007, 11:54
Hallo mensen!

Mijn naam is Bart. Ik ben 19 jaar (bijna 20 8-) ) en speel gitaar :rockon: maar dat mag wel duidelijk zijn.

Ik speel nu bijna 11 jaar gitaar. Ik ben begonnen met klassieke gitaar, maar al gauw wilde ik wat anders en ben ik electrische gitaar gaan spelen.

Mijn eerste electrische was mijn Yamaha Pacifica 112MX die ik nog steeds heb en ook nog wel eens gebruik met optredens.

Verder heb ik een Fender Special Edition Custom Telecaster FMT en een Epiphone Les Paul Standard Ebony (welke ik aan het modificeren ben).

Ik speel dit alles door een Line 6 Spider II 2x12 150 Watt met een FBV Express Floorboard. Deze versterker gaat als het goed is na de zomervakantie vervangen worden door iets met Buizen! :)

Verder speel ik in een (pop)Rock-band met blues en funk invloeden. Daarvoor kunnen jullie de site checken (zie mijn sig).

En dat was het wel zo'n beetje! Meer weten? vragen kan altijd ;)

gnoeontheboard
12 juni 2007, 12:20
Jammer dat ik geen muziekjes kan horen zonder te betalen :cheerup:
Had wel interesse om 't te horen.

Welkom btw!

Bart_Blueprint
13 juni 2007, 17:39
Binnenkort komen er ook nummers van onze demo op die we nog aan het opnemen zijn. De nummers waarvoor je moet betalen, dat zijn ringtones voor je mobiele telefoon. Ze duren ongeveer 15 seconden. En tsja, voor ringtones moet nou eenmaal betaald worden, maar we zijn Jamba natuurlijk niet ;)

rocker_71
14 juni 2007, 12:45
Blueprint... zo wilde ik mijn band ook noemen. Is dat bij jullie ook een verwijzing naar het album van Rory Gallagher?

Enne .. welkom natuurlijk! :cheerup:

Bart_Blueprint
25 juni 2007, 19:55
Blueprint... zo wilde ik mijn band ook noemen. Is dat bij jullie ook een verwijzing naar het album van Rory Gallagher?

Enne .. welkom natuurlijk! :cheerup:

Nee, later wel aan gedacht uiteraard ;) Maar deze naam kwam eigenlijk "zo uit de lucht vallen". En we treden steeds meer op (komende half jaar minstens 5 optredens), dus qua naamsbekendheid gaat het steeds beter zo :)