PDA

View Full Version : Holy Grail



OutsideLittleLeg
12 juni 2007, 11:43
Ha luitjes,

hebben jullie welles gehad dat de grail ineenkeer geen reverb meer geeft?

gister bij oefenen gaf die geen reverb meer. heb de adapter eruitgehaald en een andere die ik heb van 9 volt ISpot erin gedaan (had ook daarvoor goed snoertje) en deed het wel weer???? rara....heb de adapter die bij de grail hoort weer ingedaan en waarempel de grail functioneerde weer, erg vaag.......

mss dat een van jullie hier ervaring mee heeft of mee heeft gemaakt...

rhcp_schipper
12 juni 2007, 11:45
Misschien het contact een beetje smerig is ofzo, gewoon ff uitblazen. Is het eerste wat ik zo kan bedenken!

Swan
12 juni 2007, 11:48
ging t ledje nog wel aan?

OutsideLittleLeg
12 juni 2007, 15:01
Yepz, ledje stond aan stond goed aangesloten. Op normaal stopcontact etc geaard als dfat uberhaupt iets uitmaakt.....

was ff vreemd. mss idd stof ofzo kan ook natuurlijk. Wat ik wel merkte was dat het pedaaltje goed warm was. Afkoele?

Rutger
12 juni 2007, 15:04
klinkt als kortsluiting

werd de behuizing misschien geaard door rondslingerend metaal?

k heb namelijk ns zoiets gehad omdat mn slide door mn pedalboard zwierf, t was net een kermis met al die flikkerende pedalen! :nervous:

hoofd
12 juni 2007, 17:59
Klinkt helaas erg bekend, maar wat doe je eraan he.. Meestal doet 'ie 't na een paar keer aan- en uittrappen wel weer, maar het is wel vervelend. Het is dat die EHX dingen zo goed klinken, want van de betrouwbaarheid moeten ze 't niet hebben.