PDA

View Full Version : The Who in Ahoy



moos
10 juni 2007, 12:38
Is er nog iemand meer geweest? Ik vond het in ieder geval fantastisch!! Goede uitvoering, goede show... Alles wat ik hoopte te zien en te horen! Alleen de akoestiek was slecht.

Pete Townshend
15 juni 2007, 19:07
Ja, ben in Ahoy en Antwerpen geweest. Goede show, goede setlist, Pete in topvorm, Roger goed bij stem, wat wil je nog meer. Lovende recensies, en terecht. Na afloop in Rotterdam nog Roger Daltrey en gitarist Simon Townshend ontmoet.

The Cult als voorprogramma was ook heel erg fijn. Lekkere greatest hits setlist, alleen jammer dat ze mijn favoriet "Edie (Ciao Baby)" niet gespeeld hebben.

armageddon
16 juni 2007, 11:38
Ben er ook geweest met mij pa! :)

IK vond het echt fantastisch en ik ken niet veel nummers van ze. Die mondharmonica solo was echt fenomenaal.

@Pete_Townshend:
Hoe krijgen mensen het toch altijd voor elkaar artiesten te ontmoeten? :)

@Moos:
Ik vond het geluid verrassend goed. Ik stond ook echt perfect in het midden.

moos
16 juni 2007, 12:55
Ik zat aan de zijkant, rechts van het podium en vrij hoog. Het geluid kwam soms overloaded over, waardoor de bas en basdrum erg vervlakte en vervomde.

Pete Townshend
16 juni 2007, 13:51
@Pete_Townshend:
Hoe krijgen mensen het toch altijd voor elkaar artiesten te ontmoeten? :)


Heel simpel. The Who heeft er een gewoonte van gemaakt om na het optreden bij de artiestenuitgang fans te ontmoeten. Daar staat ook een zilveren bus van waaruit Pete Townshend webcasts doet. Aangezien dit toch een van de laatste keren zal zijn dat The Who uitgebreid gaat touren, willen de heren de fans toch iets meer bieden. Na een half uurtje kwam Roger Daltrey naar buiten, nam uitgebreid de tijd om handtekeningen te zetten. Na een kwartiertje kwam Simon Townshend, de broer van Pete Townshend en tweede gitarist van The Who. Ook een hele aardige gast, hij poseerde uitgebreid voor foto's en handtekeningen waren ook geen probleem. Hij heeft ook een eigen band (Casbah Club). Pete komt normaal gesproken ook even handtekeningen uitdelen, maar in Rotterdam was hij meteen met de taxi naar het hotel gereisd.

Wat het geluid betreft, vond ik het erg goed. Ook in Antwerpen: spatzuiver. En dan te bedenken dat Bobby Pridden het geluid regelt. Na 40 jaar Who shows is die ondertussen zo doof als een deur.. Ik merkte het vooral in Antwerpen. Voorprogramma Rose Hill Drive was qua geluid echt bagger. The Who was qua geluid weer kraakhelder en goed.

cardinal
27 juni 2007, 18:38
was geweldig!! Goeie show, sympathieke band en meesterlijke sound. Oprecht genoten.

The cult viel mij even flink tegen, gelukkig in de max beter.