PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar?



Yanniick
9 juni 2007, 13:46
Hey mensen,

sinds mijn bestende akoestische gitaar naar 4 maanden ongeveer nog steeds niet binnen was gekomen bij de muziek winkel heb ik de bestelling geannuleerd.

Nu ben ik op zoek naar een andere linkshandige akoestische gitaar met cutaway. Ik weet dat er een topic is over koopadvies, maar dat geld alleen voor rechtshandige gitaren, die zijn linkshandig bijna nergens te krijgen. Ik zou graag aan jullie willen vragen:

Hebben jullie mischien suggesties voor een linkshandige gitaar Met cutaway.
( Mischien ook waar die verkrijgbaar is )
Ik ben zelf niet zo'n fan van Lag, of Seagull. De prijs liever niet al te hoog.


Bij voorbaat bedankt!

Yannick.

Blend
9 juni 2007, 13:48
Hebben jullie mischien suggesties voor een linkshandige gitaar Met cutaway.
( Mischien ook waar die verkrijgbaar is )
Ik ben zelf niet zo'n fan van Lag, of Seagull. De prijs liever niet al te hoog.


Yannick.

Nee, geen suggesties naast Zeemeeuw :)

Wokkie
9 juni 2007, 14:21
Heb even voor je gegoogled

http://www.mainmusic.nl/cms/lang/nl/shopprodukt/25661/*_Western_gitaren/Richwood/RICHWOOD_western_gitaar_-_dreadnought_-_natural.htm

misschien heb je er wat aan

Laser
9 juni 2007, 14:47
Geen probleem,
zie
http://www.leftyguitars.be/products.htm

Vind je alles wat je wilde hebben!!!!!!

Yanniick
9 juni 2007, 16:07
Heb even voor je gegoogled

http://www.mainmusic.nl/cms/lang/nl/shopprodukt/25661/*_Western_gitaren/Richwood/RICHWOOD_western_gitaar_-_dreadnought_-_natural.htm

misschien heb je er wat aan

Bedankt voor de reactie, maar nee ik heb deze al eerder gezien, maar ik vind deze vorm gewoon niet erg mooi. Het liefst zou het een beetje op de performer e moeten lijken, is deze Ibanez ael mischien wat?


Lefty guitars heb ik ook al eerder bezocht maar niks gevonden.

( Opsich die takamine lijkt wel oké )

Pais
10 juni 2007, 13:27
Veel gitaren zijn linkshandig toch gewoon bestelbaar? Het nadeel is dat je er niet op kan spelen van tevoren, maar een beetje goede gitaarwinkel zal je wel de mogelijkheid kunnen geven om een bestelling te retouneren wanneer de gitaar tegenvalt.

Noot Muskaat
10 juni 2007, 13:54
Linkshandige moeten gewoon eens ophouden met dat gejammer en net als iedereen rechtshandig gaan spelen.

Laser
10 juni 2007, 18:02
Linkshandige moeten gewoon eens ophouden met dat gejammer en net als iedereen rechtshandig gaan spelen.
:roll: :roll:
Zal ik nog wat koffie zetten??????

Yanniick
10 juni 2007, 19:37
Veel gitaren zijn linkshandig toch gewoon bestelbaar? Het nadeel is dat je er niet op kan spelen van tevoren, maar een beetje goede gitaarwinkel zal je wel de mogelijkheid kunnen geven om een bestelling te retouneren wanneer de gitaar tegenvalt.


Ja daar heb je inderdaad gelijk in, maar mijn vertrouwen met bestellen is een beetje omlaag gezakt aangezien ik er 3 of 4 maanden geleden een had besteld, nooit binnen gekomen. Dus maar geanuleerd.

Linkshandige rechts gaan spelen vind ik niks trouwens.

Toch bedankt voor de reacties :soul:

Pais
10 juni 2007, 19:44
Zijn ze het niet vergeten dan? Of lag het aan de importeur/leverancier? Ik weet dat bij mijn muziekwinkel vrijwel wekelijks een bestelling de deur uit gaat. Ik heb nooit langer dan anderhalf week op mn bestelling hoeven wachten.
Nog succes met zoeken! Grotere zaken zullen wel het een en ander linkshandig op voorraad hebben.

Megalomanian
13 juni 2007, 07:32
Ikzelf heb een linkshandige Crafter GAE 15 L.
Zit een cutaway op en een fijne pre amp.
Ikzelf ben ook zeer tevreden over de kwaliteit in het algemeen.

Ik heb hem in putten gehaald bij melodie muziek.
Wellicht heb je er wat aan.
Ze hebben er trouwens ook wel meer linkshandige gitaren.
Je kan er in ieder geval gewoon gaan zitten en er een een stuk of 12 proberen over het algemeen.

Yanniick
13 juni 2007, 14:04
Hee bedankt man! :D Die crafter ziet er mooi uit trouwens