PDA

View Full Version : Octave



EuroCinema
8 juni 2007, 16:37
Strafregels voor EuroCinema:

Ik had mijn oc-2 niet moeten inruilen.
Ik had mijn oc-2 niet moeten inruilen.
Ik had mijn oc-2 niet moeten inruilen.
Ik had mijn oc-2 niet moeten inruilen.
Ik had mijn oc-2 niet moeten inruilen.

Goed, ik wil weer een suboctaaf en de oc-2 is van de markt. Is de oc-3 even goed? Ik wil 'm clean gebruiken met 1 octaaf eronder. Nog andere aanbevelingen op dat vlak?

Fuhgawz
8 juni 2007, 16:54
Je kunt toch nog altijd een OC-2 van Marktplaats / Gitaarmarkt halen!?

Dirk_Hendrik
8 juni 2007, 17:01
Strafregels voor D_H

Ik had m'n Pearl Octaver niet moeten inruilen.
Ik had m'n Lafayette 2* EL84 SE versterker niet moeten slopen.
Ik had m'n Gratis op koninginnedag gekregen OC2 niet moeten verkopen.
Ik had de suggestie door moeten hebben toen dat lekkere ding me 3 keer in een uur vertelde dat ze niet aan de pil was..
enz.

up-guitarman
8 juni 2007, 17:35
Ik vind de OC-2 leuker dan de OC-3 persoonlijk...
Koop je der gewoon opnieuw eentje 2dehands !!!

EuroCinema
8 juni 2007, 21:07
En die danelectro chili dog, is dat wat?

vulvasonic
9 juni 2007, 02:10
Weet je wat het stomme is?
De OC 2 zou je bijna kunnen zien als de basis van mijn (niet bestaande) signature geluid. Ik gebruik(te) 'm heel vaak.

En toch heb ik er al 4 keer een gekocht en 4 keer weer verkocht. Niet omdat ze niet goed vond, integendeel, maar omdat ik dacht weer eens over te moeten stappen op andere systemen.
En IEDERE keer heb ik er spijt van gehad.

Ik heb nu een EHX Octave Multiplexer. Dat ding doet het heel leuk, maar toch haalt ie het niet bij de OC 2.

DiscoFreq
9 juni 2007, 22:44
Strafregels voor D_H

Ik had m'n Pearl Octaver niet moeten inruilen.
Ik had m'n Lafayette 2* EL84 SE versterker niet moeten slopen.
Ik had m'n Gratis op koninginnedag gekregen OC2 niet moeten verkopen.
Ik had de suggestie door moeten hebben toen dat lekkere ding me 3 keer in een uur vertelde dat ze niet aan de pil was..
enz.
Ik ben anders niet echt tevreden van die Pearl Octaver... M'n Exar OC-03 heeft dezelfde functies (-2,-1 en +1) en trackt VEEL beter! (mijn Pearl trackt ronduit rotslecht)

Dirk_Hendrik
9 juni 2007, 22:47
Lieve Bart,
Ik kreeg die Pearl en heb em ingeruild in een deal die misschien 25 gulden (500 vlaamse franken, capice!?) opleverde.... Aljeblieft... begrijp mijn pijn :nervous:

DiscoFreq
9 juni 2007, 22:55
Lieve Bart,
Ik kreeg die Pearl en heb em ingeruild in een deal die misschien 25 gulden (500 vlaamse franken, capice!?) opleverde.... Aljeblieft... begrijp mijn pijn :nervous:
Ok, er zijn genoeg mensen (gekken?) die meer willen geven, dus nu begrijp ik je pijn :)

aad
9 juni 2007, 23:57
Strafregels voor D_H

Ik had de suggestie door moeten hebben toen dat lekkere ding me 3 keer in een uur vertelde dat ze niet aan de pil was..
enz.

:D
haha

10 tekens! denk eraan!

zoon van Piet
10 juni 2007, 13:57
Strafregesl voor ieder pedaal dat we niet weg hadden moeten doen? Kutterdekut! dan ben ik een maand of wat aan het schrijven! Het zijn er zoveel, hele pedalenbakken vol!
En ik ben van plan om m'n pedalenberg te halveren, dus dat wordt nog meer schrijven...