PDA

View Full Version : Storing in schakelaar



Undertaker-120306
7 juni 2007, 22:57
k had laatst een humbucker in mn squire gezet en nu valt het geluid af en toe weg en als ik dan een beetje ga klote met dat schakelaartje of met de volumeknop komt het geluid weer trug waar ligt dat dan aan weet iemand dat mssn ? en nog iets ik heb een Marshall 40 watt versterker en daar valt het geluid ook de hele tijd bij weg maar ik denk dat dat aan het contactje ligt want als ik die dan ff aanraak doet hij het weer weet mssn iemand waar dit aan kan liggen ? want we hebben binnekort weer een optreden en als mn geluid wegvalt is natuurlijk ook niet egt fijn

sebastiaan88
7 juni 2007, 22:58
MAak hem opnieuw open en check even alle punten waarop de kabeltjes vast zitten, kan bijna niet missen of dat is het
Kan ook nog een breukje in een van die kabeltjes zijn

Undertaker-120306
7 juni 2007, 23:07
MAak hem opnieuw open en check even alle punten waarop de kabeltjes vast zitten, kan bijna niet missen of dat is het
Kan ook nog een breukje in een van die kabeltjes zijn

okii da zal ik dan is gaan doen :P en jah ik weet niet want ik heb al veel nieuwe kabels gekocht enzo ik denk dak mssn ff trug naar de winkel moet met da ding

G.G.
7 juni 2007, 23:17
okii da zal ik dan is gaan doen :P en jah ik weet niet want ik heb al veel nieuwe kabels gekocht enzo ik denk dak mssn ff trug naar de winkel moet met da ding

Originele schakelaar nog in de squier? Zon vierkant zwart blok, doorzichtig groen zijkantje en een rechte rij van 8 lipjes? Ja......? Weggooien en vervangen door een betere switch. Heb het eerder al meegemaakt, en nu weer in een van mijn squiers waarin ook nog de originele switch zit.

Undertaker-120306
7 juni 2007, 23:20
Originele schakelaar nog in de squier? Zon vierkant zwart blok, doorzichtig groen zijkantje en een rechte rij van 8 lipjes? Ja......? Weggooien en vervangen door een betere switch. Heb het eerder al meegemaakt, en nu weer in een van mijn squiers waarin ook nog de originele switch zit.

okay bedankt alleen mijn probleem is XD k heb geen geld om een nieuwe schakelaar te kope

G.G.
7 juni 2007, 23:23
okay bedankt alleen mijn probleem is XD k heb geen geld om een nieuwe schakelaar te kope

Succes dan met je optreden binnenkort,

(PS: schakelaar is een tientje ofzo)

Undertaker-120306
7 juni 2007, 23:24
Succes dan met je optreden binnenkort,

(PS: schakelaar is een tientje ofzo)
dankje en jah ik heb maar 2 euro op mn bankrekening staan ofzow XD

Frits van Mourik
7 juni 2007, 23:52
Dus? Wil je now, dat we wat doekoe passen naar je account, ofzow?

bert k
8 juni 2007, 00:00
Undertaker, wil je voortaan nieuwe topics een duidelijker titel geven? Drie keer een vraagteken zegt niet echt veel...

Bert K, mod

Undertaker-120306
8 juni 2007, 08:54
Undertaker, wil je voortaan nieuwe topics een duidelijker titel geven? Drie keer een vraagteken zegt niet echt veel...

Bert K, mod

okii alleen k wist niet egt hoe ik m moest noemen enzo maar de volgende keer zal ik dat wel doen dan

Undertaker-120306
8 juni 2007, 08:54
Dus? Wil je now, dat we wat doekoe passen naar je account, ofzow?

wtf is doekoe ?

bert k
8 juni 2007, 09:41
Frits, deze jongen is niet uit de grote stad, weet niet wat doekoe is. In Brabant doen ze het nog gewoon met geld...:)

Undertaker-120306
8 juni 2007, 09:43
Frits, deze jongen is niet uit de grote stad, weet niet wat doekoe is. In Brabant doen ze het nog gewoon met geld...:)

okii zoiets dacht ik eik al

Swan
8 juni 2007, 11:10
eik eik eik
http://www.ngo.grida.no/nv-aa/tovdalen/images/eik.jpg

bert k
8 juni 2007, 11:31
Ok, back on topic, jongens, het ontspoort. Topicstarter, stel je vraag nog eens duidelijk, en wil je asjeblieft gewoon Nederlands schrijven? Krijg je ook betere antwoorden.

Undertaker-120306
8 juni 2007, 13:18
Ok, back on topic, jongens, het ontspoort. Topicstarter, stel je vraag nog eens duidelijk, en wil je asjeblieft gewoon Nederlands schrijven? Krijg je ook betere antwoorden.
jep nou ik wou gewoon weten waar dat aan zou kunnen liggen dat dat gitaartje van mij zo raar doet maarjah ik denk dat ik het nu wel weet en de versterker van mij doet ook niet meer zo raar dus EIGENLIJK (zo beter?) heeft dit topic geen zin meer dus kan je m eigenlijk wel verwijderen ofzow

Kim Wilson
8 juni 2007, 13:21
Zijn de punten en komma's kwijt? Ik begrijp helemaal niks van deze zin.