PDA

View Full Version : welke gitaar moet ik kiezen



Undertaker-120306
7 juni 2007, 22:29
ja mensen ik heb jullie hulp nodig als ik het geld heb (duurt nog wel even) welke gitaar moet ik dan kiezen de Ibanez steve vai JEM555 Black of de LTD Alexi 600 Black signature (zwart met gele streep) want ja alexis gitaar ziet er wel cooler uit maar steve vais gitaar is ook cool dusja ik weet niet welke ik moet kiezen

Noid
7 juni 2007, 23:20
Als je je keuze alleen tot die 2 gitaren wilt beperken: neem de LTD. De kwaliteit van de tremolo van de 555 is slecht.

Undertaker-120306
7 juni 2007, 23:27
Als je je keuze alleen tot die 2 gitaren wilt beperken: neem de LTD. De kwaliteit van de tremolo van de 555 is slecht.

okii danku want die tremolo heb ik wel heel hard nodig voor de nummers die we spelen en die andere elementen eik niet dus kan ik da beter doen denk ik jah

Luke-wannabe
8 juni 2007, 00:17
JE gaat tog geen gitaar overwegen omdat ie meer elementen heeft :seriousf:

Dribbel_
8 juni 2007, 00:19
JE gaat tog geen gitaar overwegen omdat ie meer elementen heeft :seriousf:

1 korrel zout is niet genoeg voor dit topic dit moet je minstens met een heel vat zout nemen :seriousf:

iwamoto
8 juni 2007, 00:26
okii danku want die tremolo heb ik wel heel hard nodig voor de nummers die we spelen en die andere elementen eik niet dus kan ik da beter doen denk ik jah
hoe lang spelen jullie dan al, en wat dan?

G.G.
8 juni 2007, 00:32
JE gaat tog geen gitaar overwegen omdat ie meer elementen heeft :seriousf:

Hij heeft nog tijd zat om erover na te denken.

Zijn squier verloor af en en toe geluid. Ik adviseerde hem een nieuwe switch van een tientje ofzo (topic in De Werkbank), Nieuwe switch wilde ie niet aan geloven.

en hier het antwoord:


dankje en jah ik heb maar 2 euro op mn bankrekening staan ofzow XD

Tijd zat om over aantal elementen na te denken. 8-)

Undertaker-120306
8 juni 2007, 08:56
JE gaat tog geen gitaar overwegen omdat ie meer elementen heeft :seriousf:

neej maar ik dacht mssn kan je der dan wel meer mee enzo en ik vind m er ook wel cool uitzien

Undertaker-120306
8 juni 2007, 08:59
hoe lang spelen jullie dan al, en wat dan?

nou wij als band zijn nogmaar iets meer dan een jaar bij elkaar en we spelen nu nog het meest covers van alerlei soorten metal we spelen children of bodom maar ook metallica enzo en voor onze eigen nummers spelen we meer melodic metalcore en die solos die ik maak gebruik ik best vaak de tremolo arm

Undertaker-120306
8 juni 2007, 09:00
Hij heeft nog tijd zat om erover na te denken.

Zijn squier verloor af en en toe geluid. Ik adviseerde hem een nieuwe switch van een tientje ofzo (topic in De Werkbank), Nieuwe switch wilde ie niet aan geloven.

en hier het antwoord:



Tijd zat om over aantal elementen na te denken. 8-)

daarom :P daarom moet ik ook een baantje zoeken XD nahjah voor 2 eurie heb je iig geen gitaar nee dusjah ik heb tijd genoeg

Undertaker-120306
8 juni 2007, 09:08
JE gaat tog geen gitaar overwegen omdat ie meer elementen heeft :seriousf:

neej daar heb je eik wel gelijk in maarjah ik wou ook meer weten eik welke gitaar beter was

Kim Wilson
8 juni 2007, 09:08
Sjemig, leer eens Nederlands! :stop:

Undertaker-120306
8 juni 2007, 09:11
nah ik hou niet zo van nederlands leren

Kim Wilson
8 juni 2007, 09:14
Ik zie het...



Nee, even serieus, er wordt hier op dit forum erg veel waarde gehecht aan leesbaar Nederlandse posts. Die MSN-taal is echt verschrikkelijk, en ik zou je willen adviseren om daar een beetje op te letten. Niet alleen voor mij, maar ook voor jezelf. :)

Undertaker-120306
8 juni 2007, 09:15
okii ik zal het onhouden

Undertaker-120306
8 juni 2007, 09:17
ja opzich snap ik ook wel dat die msn taal verschrikkelijk voor sommige mensen is soms stoor ik me er ook gruwelijk aan maargoed nu verandere we helemaal van onderwerp

G.G.
8 juni 2007, 10:40
ja opzich snap ik ook wel dat die msn taal verschrikkelijk voor sommige mensen is soms stoor ik me er ook gruwelijk aan maargoed nu verandere we helemaal van onderwerp

Oke, is een heel ander onderwerp, maar wel een leuk onderwerp.

ff hoe ik het zie.

Je stelt een vraag, en wil waarschijnlijk een zo goed mogelijk antwoord. Niet iedereen is hier 15 en gebruikt MSN- Breezah- SMStaal. Sterker nog, de meeste hebben er een hekel aan (ik ook als oude l#l van 31). Van die mensen ben je dus automatisch de aandacht kwijt.

Juist die "oudere" leden hebben misschien wel in de loop van de jaren veel instrumenten, effecten, amps gehad, veel van deze opengeschroefd, aangepast etc.... Zij kunnen een goede informatie bron zijn.

Ik ben ook geen neerlandicus, en dat hoeft ook niet. Een kritische lezer haalt waarschijnlijk zo 10 fouten uit het bovenstaande. Lekker belangrijk! Het is wel leesbaar. Da's mijn advies. Doe ermee, wat je ermee wilt doen. Veel plezier hier, en succes met je vraag.

matto
8 juni 2007, 10:46
Sjemig, leer eens Nederlands! :stop:

Dank je, ik kwam net een ergernis te kort om al te reageren.
MSN taal graag alleen op MSN.

bass blom
8 juni 2007, 10:54
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/0/4/4/279044.jpg

Undertaker-120306
8 juni 2007, 13:25
Oke, is een heel ander onderwerp, maar wel een leuk onderwerp.

ff hoe ik het zie.

Je stelt een vraag, en wil waarschijnlijk een zo goed mogelijk antwoord. Niet iedereen is hier 15 en gebruikt MSN- Breezah- SMStaal. Sterker nog, de meeste hebben er een hekel aan (ik ook als oude l#l van 31). Van die mensen ben je dus automatisch de aandacht kwijt.

Juist die "oudere" leden hebben misschien wel in de loop van de jaren veel instrumenten, effecten, amps gehad, veel van deze opengeschroefd, aangepast etc.... Zij kunnen een goede informatie bron zijn.

Ik ben ook geen neerlandicus, en dat hoeft ook niet. Een kritische lezer haalt waarschijnlijk zo 10 fouten uit het bovenstaande. Lekker belangrijk! Het is wel leesbaar. Da's mijn advies. Doe ermee, wat je ermee wilt doen. Veel plezier hier, en succes met je vraag.

ja daar heb je inderdaad een punt

Undertaker-120306
8 juni 2007, 13:27
Dank je, ik kwan net een ergernis te kort om al te reageren.
MSN taal graag alleen op MSN.

oke ik zal het onthouden

grayfink
8 juni 2007, 15:28
k d8 di undrtker gat ff n grte bek opzette, ma nay hoor, gwoon met respek gerageerd. Respek!

Spitfire
8 juni 2007, 15:28
Ik ben maar 1 jaar ouder en schrijf toch netjes Nederlands met punten en hoofdletters. ;)

Undertaker-120306
8 juni 2007, 15:33
jah ik heb niet gauw een grote bek dusjah ;) ik probeer wat da betreft wel gewoon mensen hun raad op te volgen :P als ze zich aan mij irriteren vind ik dat niet echt fijn dus ga ik proberen ja hoe zeg je da een beetje mezelf veranderen ofzow en wat betreft die punten en kommas ik heb me da aangeleerd (ook weer van msn) om zonder punten en kommas te schrijven waarschijnlijk omdat ik daar te lui voor ben ofzow XD maargoed dit heeft eigenlijk helemaal niks met het onderwerp te maken maarjah

Spitfire
8 juni 2007, 15:53
jah ik heb niet gauw een grote bek dusjah ;) ik probeer wat da betreft wel gewoon mensen hun raad op te volgen :P als ze zich aan mij irriteren vind ik dat niet echt fijn dus ga ik proberen ja hoe zeg je da een beetje mezelf veranderen ofzow en wat betreft die punten en kommas ik heb me da aangeleerd (ook weer van msn) om zonder punten en kommas te schrijven waarschijnlijk omdat ik daar te lui voor ben ofzow XD maargoed dit heeft eigenlijk helemaal niks met het onderwerp te maken maarjah

Te lui? Als je woorden als maarjah en ofzow weglaat en woorden als ja ook schrijft als ja (en niet als jah) dan hoef je zoveel minder te typen dat die leestekens en hoofdletters er wel bij kunnen...

Maar back on-topic, persoonlijk zou ik voor de JEM 555 gaan, lijkt me vele malen handzamer (voor het geval als je zittend ergens wilt oefenen) en veelzijdiger (doordat je ook een neck-pickup hebt).
En dat ik hem mooier vind speelt ook wel mee. Lijkt me typisch gevalletje van beide bespelen en besluiten welke je lekkerder vind spelen/mooier vind klinken.

Undertaker-120306
8 juni 2007, 15:56
Te lui? Als je woorden als maarjah en ofzow weglaat en woorden als ja ook schrijft als ja (en niet als jah) dan hoef je zoveel minder te typen dat die leestekens en hoofdletters er wel bij kunnen...

Maar back on-topic, persoonlijk zou ik voor de JEM 555 gaan, lijkt me vele malen handzamer (voor het geval als je zittend ergens wilt oefenen) en veelzijdiger (doordat je ook een neck-pickup hebt).
En dat ik hem mooier vind speelt ook wel mee. Lijkt me typisch gevalletje van beide bespelen en besluiten welke je lekkerder vind spelen/mooier vind klinken.

ja da dacht ik ook ik denk dat ik ze gewoon moet uitproberen en dan gewoon uitkiezen welke het fijnste speelt dus eigenlijk kan deze topic ook wel weer dicht