Postov
7 juni 2007, 11:40
Gister voor de 2de keer op zoek gegaan naar een gitaar voor iemand, de persoon zelf was er uiteraard ook bij, en na weer wat rondgeneusd te hebben bleek al snel dat het toch een Tele moest worden. Nou heeft ze niet zo'n groot budget (max 300-400 euro) en er moet ook nog een versterker bij. We hebben o.a. de, door Crafters dochter merk Cruiser gebouwde, TC250 geprobeerd. Deze klonk best ok voor het prijskaartje dat er aan hing: 150euro. Het enige wat een beetje raar voelde was de platte wat brede hals.
Nou probeer ik wat meer info en ervaringen over deze gitaar te vinden, maar dat lukt niet zo goed. Ik zag dat 1 iemand op het forum niet al te lang geleden deze gitaar heeft overgekocht, maar ik zoek graag nog wat extra informatie. Tips voor andere Tele's in deze prijscategorie worden ook gewaardeerd. Hoewel we al menig squier hebben uitgeprobeerd. (Londen city konden we nog nergens vinden in Adam).
Nou probeer ik wat meer info en ervaringen over deze gitaar te vinden, maar dat lukt niet zo goed. Ik zag dat 1 iemand op het forum niet al te lang geleden deze gitaar heeft overgekocht, maar ik zoek graag nog wat extra informatie. Tips voor andere Tele's in deze prijscategorie worden ook gewaardeerd. Hoewel we al menig squier hebben uitgeprobeerd. (Londen city konden we nog nergens vinden in Adam).