PDA

View Full Version : Rivera, waar?



MarkV
6 juni 2007, 22:53
Wil weleens de Rivera combo's gaan testen, maar ik kan geen zaak vinden waar ze op voorraad zijn. Heb de importeur ook al gemailt, maar geen antwoord ontvangen. Iemand een idee?

Mitch
6 juni 2007, 23:31
Ja, ik ben bang dat je momenteel naar Duitsland of België moet uitwijken :(
De importeur, JIC, doet 'niet echt zijn best' om Rivera aan een dealernetwerk te helpen. Doodzonde.

Hell's Engl
7 juni 2007, 07:44
JIC wil er geloof ik van af...en geloof dat ze nu in 'n verhuizing zitten.
Heb 'n tijdje contact gehad omdat ik 'n Knucklehead wilde proberen en dat was geen enkel probleem... alleen ik moest 2x afzeggen

Joost

casper innosence
7 juni 2007, 11:47
ennu bel anders de Jukebox in boekel es.. meen dat ik daar pas wel wat rivera ontdekte...

Hell's Engl
7 juni 2007, 17:15
Hoe lang is dat geleden? Eind februari hadden ze geen Rivera staan hoor..

Joost

casper innosence
7 juni 2007, 17:23
ik was er een maand geleden... maarrr ik begin nu te twijfelen of ik Rivera en Carvin door elkaar aan het halen ben...

Hell's Engl
7 juni 2007, 17:59
Dat denk ik ook.... Carvin hebben ze nl wel staan...

Joost

marc_o
8 juni 2007, 21:58
Jukebox heeft geen Rivera.

Wat je het best kunt doen is even (ik weet niet waar je woont) naar Herenthals (Belgie, tussen Antwerpen en Eindhoven), want daar zit de grootste Rivera-dealer buiten de USA. Meestal hebben ze ieder model staan.

De winkel heet Limit.

MarkV
8 juni 2007, 22:55
Jukebox heeft geen Rivera.

Wat je het best kunt doen is even (ik weet niet waar je woont) naar Herenthals (Belgie, tussen Antwerpen en Eindhoven), want daar zit de grootste Rivera-dealer buiten de USA. Meestal hebben ze ieder model staan.

De winkel heet Limit.

Dank voor de info. Eens op pad.. :cheerup:

bobv
9 september 2007, 03:14
Wil weleens de Rivera combo's gaan testen, maar ik kan geen zaak vinden waar ze op voorraad zijn. Heb de importeur ook al gemailt, maar geen antwoord ontvangen. Iemand een idee?

Heb een Rivera tbr 1sl staan die er evt uit mag als ik een goede eindtrap gevonden heb....
Buizen zijn zgan in eindtrap 6 Groove Tubes in voortrap 5 Philips NOS? buizen

Bob V