PDA

View Full Version : My Chemical Romance



Teddy
6 juni 2007, 17:15
Was gister als Niet EMO naar MCR geweest was ziek meer dan de helft van de mensen waren meisjes en het zat er vol van de emo's , ik vond het geld echt waard ik kende de band niet echt goed maar ik ben verslaafd aan concerten. ^^

Was echt dik verast toen Billy Talent op kwam ze speelde super strak en brachte een bom aan energie , de gitarist maakte wel een keer een fout maar dat was niet echt merk baar (:

Terug naar MCR,
zij waren echt super goed, zelde heb ik zo'n profesioneel samenspel gezien, de zanger zong echt goed en later in het concert begon hij echt mooi te zingen, en de groove/ flow kakte niet in.
Naast de zanger was de 2de gitarist (dude met stijl haar) echt de hoofd atractie die gozer ging echt als een dier los en speelde het best samen met de zanger naar mijn gehoor.

Lead guitar en bassist vond ik duf drummer was dan wel supper strak en tja, al in al een een goed geslaagd concert.

Hoor graag jullie mening er over.

happynjitram
6 juni 2007, 18:56
Ik heb er echt zo'n hekel aan, sorry.

Madcow
6 juni 2007, 19:07
Ik vind het maar zielige barbie poppen.
maja, ik ben ook meer Deathmetal. Die hebben standaart al een hekel aan Nu-metal en Emodrap :seriousf:
nja, ik ben blij dat jij fun hebt gehad daar 8-)

Teddy
6 juni 2007, 19:15
Ik vind het maar zielige barbie poppen.
maja, ik ben ook meer Deathmetal. Die hebben standaart al een hekel aan Nu-metal en Emodrap :seriousf:
nja, ik ben blij dat jij fun hebt gehad daar 8-)

hahaha thanks :satisfie:

ruezzz
6 juni 2007, 19:17
Ben er als 37 jarige ouwe lul en niet EMO ook heen geweest.
Aan de ene kant een beetje een kinderfeestje, maar onderschat die lui muzikaal niet. Billy Talent: dik in orde, beukt als een gek en de gitarist heeft echt een originele, eigen sound (zeker in dit genre), goeie samenzang, vette sound.
Daar kwam ik eigenlijk voor.
En MCR was echt erg goed live. Zeker ook de zang.
De zangpartijen van beide bands zijn best wel intensief en ik had eigenlijk verwacht dat dat live wel eens een drama zou kunnen worden, maar het was echt erg goed. Geluid in HMH natuurlijk ook weer fijn in orde.

Minpuntje is dat de afterparty in de bovenzaal erg leeg was...
Dat heb ik wel eens anders meegemaakt daar.
Zal wel kinderbedtijd geweest zijn...

Squier4ever
6 juni 2007, 20:09
mijn vriendin ging er alleen heen voor paramore en ze is voordat MCR begon weer gegaan (laatste trein halen), maar ze vond het helemaal geweldig.

Nicolaas
6 juni 2007, 22:51
Serieus dat concert was super strak!

Idd geweldig op gebouwd, alleen jammer dat Ray torro zo duf was idd!
Maar gitarist nr 2 schopte kont! Nu ben ik alleen opzoek naar de set list, want ze deden op een gegeven moment een cover van een nr. Oldschool deuntje echt tof. Geloof ergens op een kwart van de show iemand een idee, ik wil graag de tab daar van hebben.

btw Billy talent, tja niet mijn ding. Die kerel moet nog even een baard in z'n keel krijgen. Maar Paramor heel goed, niet verwacht! Want ik ben totaal niet van vrouwelijke leadsingers van een rock band.

Gitaro
6 juni 2007, 23:54
Werd er gepit? Lijkt me wel een keertje leuk, allemaal kids omverbeuken :D.

gnoeontheboard
7 juni 2007, 00:14
Misschien heiligschennis, maar wat is een EMO?

Gitaro
7 juni 2007, 02:13
Misschien heiligschennis, maar wat is een EMO?

Dit (http://blogs.warwick.ac.uk/images/nataliebarton/2005/05/01/emoboys.jpg), dit (http://st.blog.cz/j/joely-moley.blog.cz/obrazky/4284626.jpg), dit (http://ic1.deviantart.com/fs5/i/2005/123/9/d/Happy_Emo_Boy_by_xDirtyWingsx.jpg), etc

bij meisjes staat het leuker, maar de muziek wordt er helaas niet beter op

cosmos
7 juni 2007, 09:38
Misschien heiligschennis, maar wat is een EMO?
Dat zijn jongens met make-up, die een top-jeugd hebben gehad, maar ineens doen alsof ze jarenlang misbruikt zijn door de hond van de buren en daar nummers over schrijven.

:cheerup:

Teddy
7 juni 2007, 21:04
Misschien heiligschennis, maar wat is een EMO?


EMO is gewoon de afkorting van EMOTIVE wat ongeveer in houd dat je HEEL gevoelig bent.

Slevin
8 juni 2007, 08:59
Huilies, blij dat het concert zo goed in elkaar zat. Was zelf graag gegaan, maar treinen he. Plus dat ik er te laat bij was :P

Spitfire
8 juni 2007, 15:03
EMO is gewoon de afkorting van EMOTIVE wat ongeveer in houd dat je HEEL gevoelig bent.

Emotional bedoel je denk ik....

Bram+
8 juni 2007, 15:15
emo, eerder kort voor emocore, kort voor emotional hardcore, kort voor harcorepunkmuziek met introspectieve teksten i.p.v. geëngageerde teksten. Inmiddels weer een label voor weer een jeugd(sub)cultuur.

Zoiets kort door de bocht.

Emotive is ook engels trouwens en zou ook kunnen kloppen in deze context.

Roy1987
9 juni 2007, 01:06
ik ben er geweest als emo:) en ja er werd gepit op 1 meter afstand van mij. maar het concert zelf was echt super. ook billy talent was echt super, vooral toen ze opkwamen met how it goes. kijk al uit naar het volgende concert van mcr als die er komt:)