PDA

View Full Version : Onderdelen voor footswitch



HotRat
5 juni 2007, 21:58
Hallo,

Ik zou een footswitch willen maken voor mijn vox ad15vt (kanaal wisselen en fx aan/uit)... Ik weet al min of meer hoe dat moet enz...

Maar waar kan ik ergens die schakelaars, dat kastje etc kopen, hier in België ?
Of is er een internetwinkel die onder rembours wil opsturen ?

bedankt

The_Darkness
5 juni 2007, 23:43
newtone online

G.G.
6 juni 2007, 06:37
www.musikding.de, bij bausatzen, en dan musiksingbausatzen

HotRat
6 juni 2007, 10:40
Ja... maar die zitten niet in België of verzenden niet onder rembours naar hier...

Zit er dan dus niets anders op dan op voorhand te betalen en hopen dat het juiste gerief wel degelijk wordt opgestuurd ?
(heb slechte ervaring met dat soort verzending, niet dat het toen ook om enkele kleine dingetjes van een gelijkaardig bedrijf ging ofzo maar toch...)

AutoStatic
6 juni 2007, 11:14
Zit er dan dus niets anders op dan op voorhand te betalen en hopen dat het juiste gerief wel degelijk wordt opgestuurd ? Yup. Heb zelf goeie ervaringen met newtone-online.nl. Zodra ze het geld binnen hebben versturen ze de boel.

Jimwoud
6 juni 2007, 11:53
Je hoeft echt niet bang te zijn om vooruit te betalen, zijn allemaal bedrijven, en als ze iets echt niet op zouden sturen, kunt je volgens mij altijd je geld weer terug laten storten.

Valoosj
6 juni 2007, 13:34
www.musikding.de, bij bausatzen, en dan musiksingbausatzen

Dit , maar zet m in het Engels :D

als 3 keer dingen bij besteld, nog niets verkeerd gekregen, en is iets niet binnen, dan wordt het later verstuurd. emailen gaat ook heel vlotjes met Klaus

G.G.
6 juni 2007, 16:34
Dit , maar zet m in het Engels :D

als 3 keer dingen bij besteld, nog niets verkeerd gekregen, en is iets niet binnen, dan wordt het later verstuurd. emailen gaat ook heel vlotjes met Klaus

Nouja..... vorige zending ging prima. Nr 2. is nu 8 dagen geleden verzonden, nog niets in huis. Nr.3 is pas besteld en nu onderweg. Niet helemaal constant dus...

Valoosj
6 juni 2007, 16:38
mijne was de 18e besteld, en pas gisteren aangekomen. maar er waren schakelaar niet binnen. daar moet je nu eenmaal rekening mee houden.
en ik zit nu toch midden in mn examens, dus ik zou beter nu ook gaan leren :dance:

Arjo
19 juni 2007, 23:01
even misschien een dome vraag, ik wil zelf ook een kanaalswitch maken maar heb ik daar een 1pdt schakelaar voor nodig of kan het ook met een alpha 2pdt?


Arjo

Valoosj
19 juni 2007, 23:08
normaal maakt dat niet veel uit. je kan je ledje mee tss de draad steken, want je signaal gaat er toch niet door. 1PDT is dus genoeg. 2PDT kan ook

Arjo
19 juni 2007, 23:21
ok thanx. Ik dacht het al maar weet het nu zeker :D

Arjo