PDA

View Full Version : [punkrock alert] stars overnight



hidde630
5 juni 2007, 13:09
Tijdje terug in de studio wat nieuwe nummers opgenomen. Eentje staat op myspace:

www.myspace.com/starsovernight

Ook nog een kort filmpje op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=wdn1uif2tMo

Met dank aan Nico XPZ (www.myspace.com/xpzsound) and Snowstar Studio (www.snowstar.nl)

Squier4ever
5 juni 2007, 13:31
lekkere shit dit man!

hidde630
5 juni 2007, 13:38
thanks!

Zie nu ook dat iemand al het filmpje ook op onze myspace heeft gezet! :)

Azrael
5 juni 2007, 13:44
Klinkt gelikt maar het klinkt als elk ander nieuw punk bandje dat er bestaat om eerlijk te zijn.

Slevin
6 juni 2007, 16:54
kvin het tof klinken, niet origineel maar wel gewoon erg lekker :dance: :)

edit, wou trouwens de mp3 downloaden. Maar dat kan niet op myspace. Istie ergens anders te krijgen ? :dance:

hidde630
6 juni 2007, 17:08
jazeker!!

op onze websijt staat hij nu namelijk ook! (zie kopje media)

www.starsovernight.tk

Mufftin
6 juni 2007, 21:27
yeey riekus op de drums, vette shit man :D

Slevin
6 juni 2007, 22:15
tof, bedankt :)

drap
6 juni 2007, 22:52
Ik vind het goed uitgevoerd, niks mis mee, maar ik vind deze stijl punk gewoon geen punk...

AART
6 juni 2007, 23:15
Strak gespeeld, maar zoals hier vaker gezegd een beetje 13 in een dozijn poppunk. Misschien iets meer orginele riffs in een nummer verwerken, melodischer werken met de powerchords in plaats van enkele maten lang hetzelfde powerchord te rammen.

Oftewel: iets melodischer mag wel, iets meer eigen identiteit. Voor de rest is het goed. Sound is erg ok(zang valt wel een beetje weg).

Bins
7 juni 2007, 08:41
Dat filmpje klinkt als old-school satanic surfers man! :)

Die van de myspace vind ik iets minder... maar er zit tenminste vaart achter, das het belangrijkste.

Solidkick
7 juni 2007, 10:37
Klinkt goed!
Drums zijn wat droog maar het past op zich wel (kwestie van smaeck).

hidde630
7 juni 2007, 12:52
Strak gespeeld, maar zoals hier vaker gezegd een beetje 13 in een dozijn poppunk. Misschien iets meer orginele riffs in een nummer verwerken, melodischer werken met de powerchords in plaats van enkele maten lang hetzelfde powerchord te rammen.

Oftewel: iets melodischer mag wel, iets meer eigen identiteit. Voor de rest is het goed. Sound is erg ok(zang valt wel een beetje weg).

het nummer op de myspace is ook het nummer met de minste variatie erin qua gitaarspel. binnenkort komt er een EP-tje uit met alle 4 nummers erop en daar zit vast ook wel wat voor je gading bij :)...incluis ruige solo!

hidde630
7 juni 2007, 12:52
Klinkt goed!
Drums zijn wat droog maar het past op zich wel (kwestie van smaeck).

thanks...we wilden de productie een beetje mid-ninties punkrock laten kliken dus vandaar

savale
7 juni 2007, 15:51
Ja ik vind t ook wel lekker! Niet echt heel origineel, maar wel gewoon goed! Lekker doorgaan met wat jullie leuk vinden!

Luke-wannabe
9 juni 2007, 01:27
Leuk!
Klinkt strak!

Rude Perception
9 juni 2007, 01:37
uhm, 1, dit is geen punk. 2, ik hoor bijna geen andere bands meer. 3, tis wel strak

Luke-wannabe
9 juni 2007, 10:10
Nah ik vind dit opzich wel Punk. het is natuurlijk iets heel anders dan De Ramones ofzo. Maar dit is geloof ik gewoon modernere punk.
Waarom vind je dit geen Punk dan?

Rude Perception
10 juni 2007, 11:45
Nah ik vind dit opzich wel Punk. het is natuurlijk iets heel anders dan De Ramones ofzo. Maar dit is geloof ik gewoon modernere punk.
Waarom vind je dit geen Punk dan?

Punk is niet zomaar een muzieksoort. Punk is een bijna dode levenswijze. En daar heeft deze muziek niet zo gek veel mee te maken. De hele visie van punk is juist niet dat gelikte wat hier zo verschrikkelijk in naar voren komt.

AART
10 juni 2007, 12:36
Mensen, hou asteblieft op met 'dit is geen punk want je schopt een ander niet in het gezcht' gedoe. Als we zo zouden denken is goremetal punk.

Punk is gewoon een term om deze muziek mee aan te duiden, heo wil je het anders noemen? snelle powerchordrock? Sorry hoor, maar dit is gewoon (pop)punk.

Mensen die zichzelf punk vinden waren vroeger in de jaren 70 en tachtig misschien heel schokkend, tegenwoordig worden ze vooral zielig gevonden volgens mij.

Zie het als vrouwen van 50 met leggings....

Rude Perception
10 juni 2007, 12:42
Ik weet niet wat jij met 'schopt een ander niet in het gezicht' bedoelt, maar dat heb ik bij punk ook nog nooit gezien. Doel je op een pit? De echte pit was ook meer judo dan boksen. Gewoon een beetje sjorren en trekken. Tegenwoordig is het meer slaan ja, maar niet schoppen.

Wat heeft het feit dat ze zielig worden gevonden te maken met het feit of iets totaal anders nu oppeens 'punk' is. Punk heeft gewoon z'n kenmerken. Daar voldoet deze muziek niet aan. Pun(k/t). Niets mis mee verder hoor, maar ik kan tegenwoordig niet meer zeggen naar wat voor muziek ik luister, want als ik punk zeg, denken mensen aan dit soort muziek. En hoe moet ik de echte punk dan noemen?

hidde630
11 juni 2007, 14:01
ik noem het ook punkrock en niet punk. ik weet ook wel dat het niet klinkt zoals black flag. het beestje moet nu eenmaal naam hebben. als dhr rude perception hier al een probleem van maakt, dan zal hij er wel een fikse kluif aan hebben om zijn andere (wellicht politieke) standpunten aan de man te brengen.

bedankt verder voor de leuke reacties!

Azrael
11 juni 2007, 14:38
Mensen die zichzelf punk vinden waren vroeger in de jaren 70 en tachtig misschien heel schokkend, tegenwoordig worden ze vooral zielig gevonden volgens mij.


En terecht........stelletje clowns :seriousf:

Dribbel_
11 juni 2007, 14:54
Klinkt tof :cheerup:

Rude Perception
11 juni 2007, 19:15
dan zal hij er wel een fikse kluif aan hebben om zijn andere (wellicht politieke) standpunten aan de man te brengen.

klopt, houd je van de straat he;)

hidde630
14 juni 2007, 23:37
up!

meer nummers online! ook wat ruiger werk voor meneer Perception :)

www.myspace.com/starsovernight

Slevin
15 juni 2007, 00:06
yay, ff luisteren :)

Bins
15 juni 2007, 00:25
Haha.. De punk-politie duikt toch altijd weer op in dit soort topics :D

hidde630
20 juni 2007, 10:14
nog een keertje omhoog voor de mensen die het gemist hebben!

Bins
20 juni 2007, 15:50
Hey gozer,

hebben jullie misschien zin om mee te doen met het nederlands kampioenschap punkrock-voetbal?

Is dit jaar in Den Haag (wij zijn regerend kampioen haha)... 14 aug dacht ik.

stuur ff mailtje naar drunktanknl aapestaartje gmail.com als je zin hebt :)

Slevin
20 juni 2007, 17:00
Ik denk dat je footswitch er niet meer opstaat Bins :satisfie:

hidde630
20 juni 2007, 22:26
Hey gozer,

hebben jullie misschien zin om mee te doen met het nederlands kampioenschap punkrock-voetbal?

Is dit jaar in Den Haag (wij zijn regerend kampioen haha)... 14 aug dacht ik.

stuur ff mailtje naar drunktanknl aapestaartje gmail.com als je zin hebt :)

eeeh nee, sorry