PDA

View Full Version : Electrisch -> Akoestisch ruil, advies gezocht



ins
4 juni 2007, 21:49
Ik heb momenteel een Epiphone les paul studio. Maar ik zit nog steeds in de leerfase (akkoorden uit m'n kop leren :chicken:). Nu vind ik het geluid van een electrische gitaar enorm geil maar mijn ouders zijn gescheiden en ik switch nogal vaak van huis, en je versterker meezeulen is ook niet alles. Dus lijkt het mij handiger om een akoestische gitaar te nemen.

Nu kan ik mijn Epiphone les paul studio ruilen voor een Washburn WD32SCE. Nu heb ik al een beetje een redelijke kennis opgebouwt van electrische gitaren maar bij akoestische gitaren ben ik echt een "noob". Hier staan wat specificaties van de gitaar zelf http://www.playrecord.net/guitars/acoustic-guitars/all-acoustic-guitars/washburn-wd32sce-acoustic-guitar.p1370.html.

Is dit een eerlijke ruil? En hoe klinken washburns over het algemeen. Want het merk ken ik nauwelijks.

Alvast bedankt! :dance:

waikiki
4 juni 2007, 21:55
Koop er gewoon een versterker bij. :)

ins
4 juni 2007, 22:01
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar ik wil erg graag een akoestische gitaar en ik ben eerlijk gezegd mijn les paul een beetje zat. Ik wil in de zomer gaan werken voor een gibson sg standard.. Keuzes keuzes altijd lastig :p

stefke_m
4 juni 2007, 23:08
Ik zou niet gewoon elektrische gitaar ruilen, maar wél een akoestische bijkopen. Heb ik ook gedaan. Voor 300 euro heb je ook al iets leuks! Maar daar kunnen onze medeforumleden meer over vertellen!