Inloggen

View Full Version : ALERION ZOEKT GITARIST(E) - omg. Utrecht, hebben demo, metal



Diamond Head
4 juni 2007, 21:22
We zijn voorzien. :)

AriaProII
9 juni 2007, 11:33
Aan welke bands of invloeden moet ik dan denken?

Diamond Head
10 juni 2007, 00:31
Ik schrijf zelf het grootste deel van de muziek, dus als ik voor mezelf spreek zeg ik op de eerste plaats Megadeth, vervolgens een boel progressive metal en rock bands zoals bijvoorbeeld Dream Theater, Vanden Plas, Camel en Symphony X. Zang zit wel weer in de gothic richting.

Toch klinken we als geen van de bands die ik noemde, ik kan er niet echt een etiket op plakken. Misschien heavy metal met wat prog (maar ook een heel klein beetje thrash en zelfs ietsjes doom) en vrouwenzang. Kijk anders op http://www.alerion.nl/band.html (waar ik de eerste gitarist in het rijtje ben) en bekijk waar iedereen zoal naar luistert. ;)

Lennert
17 juni 2007, 16:45
Hmm klinkt best goed! Die stijl spreekt me best aan.. Alleen is utrecht een tikkeltje uit de richting, vanuit vught (bij den bosch) waar ik nu zit is t wel te doen, maar straks zit ik in arnhem en dan is het wel n puntje. Watvoor gitarist zoeken jullie qua niveau?

Damius
17 juni 2007, 22:11
Mag ik vragen hoe je in vredesnaam bij de leeftijdscategorie 20-28 jaar komt :chicken:

Kaïn
18 juni 2007, 00:28
Diamond head, U heeft mail ;)

Diamond Head
18 juni 2007, 16:14
Leeftijd is een indicatie, geen regel.

Niveau? Sja, lastig. Laat ik het opgevorderd houden. Je moet zo af en toe wel wat tempo er in kunnen houden zal ik maar zeggen. Lead kunnen spelen mag, maar hoeft niet, want eventueel kan ik dat zelf ook doen.

Mail even naar bas@alerion.nl zou ik zeggen voor meer info, of check de website. :)

En Kain, ik zal je snel terugmailen. Ben net terug van Fields of Rock. :)

Lennert
18 juni 2007, 16:38
Heb de site al gezien :) Tempo houden is absoluut geen probleem! Maar met mijn lead kwaliteiten kan ik nog bij een serieuze band aankomen helaas. Maar qua rythm heb ik het vertrouwen wel. Ik zal eens nadenken of het uberhaupt wel gaat werken icm wonen in arnhem en dan een mailtje opstellen ;)

Speeddemon
18 juni 2007, 17:26
Mag ik vragen hoe je in vredesnaam bij de leeftijdscategorie 20-28 jaar komt :chicken:
is toch een hele gezonde, normale leeftijdscategorie?
Hij wil geen ukkies en geen huisje-boompje-beestje-burgerlullen in z'n band. :seriousf:

Effe serieus, als je zelf in een band zit met leeftijden rond de 23-26, dan zou iemand van 18 die erbij komt echt te jong voelen, en iemand van 35 misschien te 'oud' (is op een ander punt in z'n leven, andere interesses etc).

Lennert
18 juni 2007, 17:59
Diamond Head, Je hebt mail! :)

Damius
20 juni 2007, 07:31
is toch een hele gezonde, normale leeftijdscategorie?
Hij wil geen ukkies en geen huisje-boompje-beestje-burgerlullen in z'n band. :seriousf:

Effe serieus, als je zelf in een band zit met leeftijden rond de 23-26, dan zou iemand van 18 die erbij komt echt te jong voelen, en iemand van 35 misschien te 'oud' (is op een ander punt in z'n leven, andere interesses etc).

Hangt toch echt nog steeds van je eigen mentaliteit af hoor.

Diamond Head
21 juni 2007, 12:32
Hangt toch echt nog steeds van je eigen mentaliteit af hoor.

Zoals ik al zei, de leeftijd is een indicatie geen regel. Binnen die grenzen zal iemand een betere kans hebben om bij ons te passen denk ik, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen die er iets buiten vallen niet zouden passen.

MazeMouse
21 juni 2007, 17:31
Hmmmz, klinkt interessant. Ik ben benieuwd naar wat geluidsvoorbeelden voor ik een officiele aanmelding doe.

Diamond Head
22 juni 2007, 14:34
Mail in dat geval, zou ik zeggen. ;)

Diamond Head
12 juli 2007, 16:34
Er zijn al een aantal kandidaten, maar we staan ook nu nog altijd open voor eventuele anderen.

FNaRK
12 juli 2007, 17:50
zal ik komen zingen :seriousf:


en helaas, volgens jullie normen ben ik te oud :chicken:

Diamond Head
13 juli 2007, 00:05
Het is een indicatie, dus als je 31 bent is dat ook prima hoor. ;)

Qua zang zijn we voorzien (zie de website)

CG_JOE
14 juli 2007, 23:33
En hoe :roll:

Diamond Head
15 juli 2007, 00:31
En hoe :roll:

Met een zeer (!) goede zangeres. Of kan je dat niet waarderen? Er staat niet voor niets Female Fronted in mijn eerste post he. ;)

CG_JOE
15 juli 2007, 03:22
"Female Fronted" http://images.fok.nl/s/emo.gif

:jam: