PDA

View Full Version : Spotrockers!



sietze
4 juni 2007, 10:08
Hallo,
ik ben gitarist in hip-hop formatie de spotrockers.
We zijn laatst bij omrop fryslan (lokale radio in het norden :p) geweest en
2 nummers live gespeelt voor 200.000 luisteraars.

spotrockers waren voorheen 2 rappers die alles met beats deden. Nu staat er een band achter..Heel droog; gitaar, toetsen, bas en drum. Geen draaitafels of dj's oid...Dus wat je krijgt is een unieke mix van hip-hop, funk, rock, jazz en reggae.

De opnames staan op de volgende my space.
Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden, en ooh ja, gitaristen, let ff op mn solo aan het eind van hey meisje :p. Ben benieuwd wat jullie vinden :D Laat maar horen ;)

www.myspace.com/spotrockers
www.spotrockers.nl

Spitfire
4 juni 2007, 16:53
Klinkt écht heel erg goed :rockon:

Alleen klinken de rappers wel erg als Opgezwolle, maar ik weet niet of dat slecht of goed is....

spanky_franky
4 juni 2007, 18:29
Doet me denken aan een Nederlandstalige Relax... héél erg zelfs... maar dat is een goed teken! :soul: Strak gespeeld hoor.

sietze
15 juli 2007, 10:47
Hee Hee,
beetje late reactie maar bedankt voor het commentaar :)
Nog anderen die willen luisteren?
Ben heel benieuwd!
Op de my space staat trouwens een nummers die op de site niet te vinden is.
Dus voor de beste klanken check de my space ff ;)

jorrit
16 juli 2007, 12:49
hey die naam komt me bekend voor, jullie moesten een demo opnemen voor een school project van een maat van me... (luie eikels! :P)

zal eens luisteren wat er eigenlijk op die cd had moeten komen te staan..

sietze
19 juli 2007, 15:58
Hahaha ja met het CHN was dat. Ze beloofden ons allemaal dingen; studiotijd, fotoshoot, cd's persen en proffesioneel hoesje enzo. Uiteindelijk konden we bij hun op school opnemen en we konden een kopietje krijgen..Haha, nou ja daar zijn we dus tussenuitgestapt.


Hier is trouwens een filmpje van een optreden in Groningen.
Het intro is vette funk dus ik denk dat veel het wel aantrekkelijk zullen vinden ;)

http://www.youtube.com/watch?v=3SCV_ctuCsk

Enjoy!