PDA

View Full Version : Buizen van Eurotubes?



Franc
12 januari 2003, 21:46
Zag net een post van maarten die bij eurotubes.com buizen had besteld.
Zijn er nog meer mensen die dit doen?
Volgens mij zijn de prijzen wel okee, levert hij goed en snel? Niet te veel verzendkosten?
Ik ben nl. nog steeds op zoek naar een goeie (liefst online) leverancier voor mn buizen.

jpb
12 januari 2003, 23:03
Dit kreeg ik een paar weken geleden als antwoord; mischien heb je er iets aan:

"......A matched pair of the JJ 6L6GC's would run 29.50 and I can ship them for
10.00 by Global Priority mail with a 5 to 7 day delivery.
If you decide to place an order you can do so by email as my incoming
email is routed to a separate secure server from my website or you can also
place an order by FAX at 503-659-7385 All that's necessary is your shipping
address and a VISA, MC, Discover or American Express number including the
expiration date.

Thanks

Bob..........."

Franc
13 januari 2003, 09:34
Mmmm...dus ik moet mijn creditcardgegevens naar een wildvreemde mailen en hopen dat hij daar alleen het bedrag voor die buizen afhaalt en ze me ook daadwerkelijk toestuurt?

Iemand ervaring met een daadwerkelijke bestelling?

Janneman
13 januari 2003, 11:53
Het gaat echt perfect. 100% Betrouwbaar. Er zijn hier bovendien nog meer mensen die dat kunnen bevestigen. Ook als je kijkt op verschillende internet fora kom je altijd wel mensen tegen die met tevredenheid besteld hebben. Wat dat betreft hoef je niet bezorgd te zijn.

Franc
13 januari 2003, 12:57
Oke, ik denk dat ik het binnenkort ga proberen.
Het ziet er ook allemaal heel goed uit, maar dan word ik altijd achterdochtig :smile:
Slechte eigenschap...

McCloud
13 januari 2003, 13:38
Zijn er geen problemen met invoerkosten, etc. Ik heb namelijk laatst 2 adapters in Canada besteld. Ik kreeg nog een narekening van UPS van €32,-. Dit bleken dus invoerrechten te zijn (19% over de douanewaarde, dus kosten van de bestelling + verzendkosten).

Franc
13 januari 2003, 13:41
MM...jaaa daar zeg je wat. Ook eens zoiets gehad met een bestelling in Hong Kong!

Frusciante
13 januari 2003, 19:25
koop voor de zekerheid de buisjes gewoon bij de nederlandse importeur in schagen (friesland). ben je rond de 12 euro verzendkosten kwijt maar loop je niet het risico van invoerrechten en na-heffingen (fiscaal wel aftrekbaar tegen gereduceerd tarief haha) die zaak is slechts weinig duurder dan bob's jj webstore. zit in schagen. ik stuur je de link wel : http://www.ae-europe.nl/
succes. he dunc,, heb jij nog van die jan philips glazen in de aanbieding ?? lol....

Franc
13 januari 2003, 19:41
Ah die ae kende ik wel (wist alleen niet dat ze de importeur zijn).
Ik zit al een paar dagen op antwoord te w88 wat de prijs zou zijn voor 4 stuks E34L :sad:
Niet echt vlot dus...

poeyerke
13 januari 2003, 21:34
Nooit problemen gehad met Eurotubes, bestellen gaat goed en snel.
Je kunt ook prima om advies vragen.

Franc
13 januari 2003, 21:36
Maar als je dus pech hebt en de douane krijgt ze in hun handen kan dat een hoop geld kosten.... :sad:

maarten
13 januari 2003, 21:49
hey franc,


ik moet de buizen nog gaan bestellen.
dus ik kan je helaas nog niet vertellen hoe het verlopen is..

het voordeel bij bob is wel, dat je een gematched setje krijgt ofwel plug en play en de zekerheid dat je geen slechte ertussen hebt.

groeten

maarten

McCloud
14 januari 2003, 01:47
AE matched de buizen ook (de eindbuizen dan). De preamp buizen worden per gematched pair verkocht. Intern worden de preamp buizen niet gematched. Dit kan handig zijn voor de phase inverter buis, maar ik heb me laten vertellen dat de 2 triodes in 1 ECC83 meestal wel ongeveer gelijk zijn.
En, nee Frusciante, ik heb geen Philips buizen over. Die 3 in m'n versterker blijven er voorlopig wel inzitten. Maar binnenkort gaan we samen toch nog wat shoppen voor wat NOS buizen (Mullards here we come).

McCloud
14 januari 2003, 01:49
Franc, je moet AE even bellen. Ze zijn niet zo snel met e-mail (viel mij ook op), maar ze zijn heel behulpzaam aan de telefoon.

Franc
14 januari 2003, 10:00
Oke, dank voor de tip.
Maar dan zal ik wel een zeikerd zijn, maar als je een website hebt en je zet daar een emailadres op om bestellingen op te ontvangen, dan moet je daar ook op reageren en niet verwaarlozen, toch?

LordRiffenstein
14 januari 2003, 10:33
Http://www.sonicart.be

Geert verkoopt allerhande lampen en ook de JJ/Tesla's. Hij levert goede service en checked en matched zelf alle lampen hoewel de meesten van bij Ruby tubes komen. Niet duur en net over de grens in Belgie.

Greetzzz,

Yoeri

Franc
14 januari 2003, 10:48
Dank voor de tip weer.
Al heb ik dan natuurlijk nog steeds met dezelfde douaneproblemen te maken...?

McCloud
14 januari 2003, 10:50
Nee, Belgie is binnen de EU. Dus grenzen zijn open, dus geen invoerrechten (volgens mij).

Franc
14 januari 2003, 10:53
Ja, in theorie? Maar das een goeie, ik ga eens op de douane site kijken :wink:

Je lijkt gelijk te hebben. Alle verhalen over invoerrechten (die ze voor het gemak tegenwoordig douanerechten noemen - hoe maak je je zelf belangrijk...) betreffen invoer van landen buiten EU.

Ik ga die Belgische gasten maar eens mailen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Franc op 2003-01-14 10:57 ]</font>

vinni
17 januari 2003, 02:50
Heb ook eens buizen bij Eurotubes besteld.
Geweldige gozer met veel kennis....en snel!
De prijs die hij doorgaf is ook het enige dat ik heb betaald.
Ga binnenkort weer buizen bestellen.

Groet,
Vinni

Plaguebearer
18 maart 2003, 09:14
Hoe snel heeft hij bij jou geleverd? Hij zou ze vorige week dinsdag verstuurd hebben

lagwagon_81
18 maart 2003, 10:22
Op 2003-01-14 10:33, schreef LordRiffenstein:
Http://www.sonicart.be

Geert verkoopt allerhande lampen en ook de JJ/Tesla's. Hij levert goede service en checked en matched zelf alle lampen hoewel de meesten van bij Ruby tubes komen. Niet duur en net over de grens in Belgie.

Greetzzz,

Yoeri


Ik vind de site nogal onduidelijk eerlijk gezegd :sad:

Franc
18 maart 2003, 13:39
Ik heb ze uiteindelijk gewoon bij de Nederlandse impmorteur gekocht http://www.ae-europe.nl/
Goed en snel en ze zijn al in de fabriek gematched.
Volgens mij voegt die gozer van Eurotubes weinig toe. Leuk babbeltje maar je hebt er niets aan als je niet fysiek met je amp in zijn winkel kan komen om er samen naar te kijken.
Maar da's mijn mening.

Biasmongool
18 maart 2003, 15:06
> Geert verkoopt allerhande lampen en ook de JJ/Tesla's. Niet duur en net over de grens in Belgie.

Geert vraagt 10 Euro.
Goedkoop, redeljk of duur?

>Ik heb ze uiteindelijk gewoon bij de Nederlandse impmorteur gekocht http://www.ae-europe.nl/

Wat was je kwijt?


Biasmongool

Franc
18 maart 2003, 15:54
Ehhmm... 12,70 per EL34 geloof ik. Het staat op de site. Er kwam 4,50 bij voor verzendkosten. En toen ze eenvergissing hadden gemaakt met 1 buis (een ecc81 ipv ecc82) kreeg ik kostenloos een andere.

Mr.Jay
18 maart 2003, 16:36
[quote]
Op 2003-03-18 15:54, schreef Franc:
Ehhmm... 12,70 per EL34 geloof ik. Het staat op de site.

ZIJN DAT GEMATCHTE DUETS ??? vlg. mij gaan die nl. gewoon p.st.

Jay

Franc
18 maart 2003, 16:52
Het is een gematchete quad.
Ze zaten bij elkaar getapet met zn 4en met watmij fabriekstape leek.