PDA

View Full Version : Besparen op transport ? --> RockBag !!



Dude
3 juni 2007, 12:02
Zonde want deze oplossing is naast goedkoop (79,-) ook nog eens ERG praktisch en stevig.

Was op zoek naar een lichtgewicht flightcase maar na wat offertes te hebben aangevraagd bij de landelijke bekende flichtcase bouwerts en die allemaal tussen de 300 en 400 euro uitkwamen voor een simpele marshallkoffer heb ik deze besteld.

Harde softcase op wielen, geen rotzooi, ok verwacht niet dat je er net als een flightcase mee kan gooien maar het is zeker geen rommel, dikke kwaliteit, stevige stof en goeie ritsen, stevige wielen en zo te zien dus allemaal hufterproof.

En bijkomend voordeel, een vakje voor kabels en een vakje waar precies een klein pedalboard in past !
Alles in 1 dus, had eerst een koffertje voor kabels, koffertje voor pedalboard en losse head. Nu dus gitaarkoffer in je ene hand, deze in je andere en je bent klaar !

http://img520.imageshack.us/img520/6488/dsc02860au7.jpg

http://img476.imageshack.us/img476/1989/dsc02859bx2.jpg

http://img520.imageshack.us/img520/705/dsc02858ra4.jpg

een tip dus... als je een beetje zuinig aan wilt doen en toch kwaliteit zoekt.

ReinoutV
3 juni 2007, 12:26
Ziet er goed uit, goeie tip! Zit je top strak in de hoes, of is er iets speling over?

Nellyrocks
3 juni 2007, 12:32
Mooi man.

Zou er zoiets ook in ac30 formaat zijn?

waar heb je het besteld?

almarvk
3 juni 2007, 12:42
Hehe, na 2 topics eindelijk dat ding gekocht?! Ziet er goed uit iig! De JVM past er prima in?

Er zijn ook combo versies te koop.

Mitch
3 juni 2007, 12:46
Waar heb je deze besteld ? Ga ik 's kijken of ze ze ook in mini-formaat hebben :D

Dude
3 juni 2007, 12:50
bij musik productiv? in duitsland,

vage lui daar hoor, krijg na de internet bestelling eerst van 3 verschillende medewerkers een mail dat die resp niet op vooraad / levertijd 1 maand / levertijd 1 week is... en vervolgens van ups een mail dat die 1 dag later bezorgd wordt.


anyway, er is wat speling dus er passen meerdere tops in. Cm of 3 rondom gok ik. En ja.. er zijn meerdere formaten te bestellen, combo vormen ed.

Succes

Mitch
3 juni 2007, 14:12
Staan zo gauw geen andere groottes van die jij hebt, maar ik heb wel meteen even geneusd bij de andere mogelijkheden. DJ/mix spul kan ook interessant zijn en misschien dat een keyboard tas een idee is viir mijn pedalenplank.
Al met al een goede tip !

Cris
3 juni 2007, 17:01
Hehe, na 2 topics eindelijk dat ding gekocht?! Ziet er goed uit iig! De JVM past er prima in?

Er zijn ook combo versies te koop.

Waar heb je hem besteld?

BLOK182
3 juni 2007, 17:07
Ziet er prima uit, lijkt me te gek voor normaal vervoer. Heb zelf een kist van Hardcase, ook erg handig, licht, en betaalbaar. Ook wat minder bescherming dan een flightcase, maar wel onverslijtbaar en handig te stapelen in een bus:-)

Dude
3 juni 2007, 18:14
http://www.hardcase.com/ampmate.htm

deze ? ja zou ook een hele goeie oplossing zijn geweest !

btw... ik had het al eens in een ander topic gezegd maar wat een RETE gave band heb jij zeg ! Helemaal te gek ! waanzinnige sound ook !

complimenten !

Bins
3 juni 2007, 23:15
Ziet er prima uit, lijkt me te gek voor normaal vervoer. Heb zelf een kist van Hardcase, ook erg handig, licht, en betaalbaar. Ook wat minder bescherming dan een flightcase, maar wel onverslijtbaar en handig te stapelen in een bus:-)

wat kost zoiets?

Jan-Willem
4 juni 2007, 21:47
Zonde want deze oplossing is naast goedkoop (79,-) ook nog eens ERG praktisch en stevig.

Was op zoek naar een lichtgewicht flightcase maar na wat offertes te hebben aangevraagd bij de landelijke bekende flichtcase bouwerts en die allemaal tussen de 300 en 400 euro uitkwamen voor een simpele marshallkoffer heb ik deze besteld.

Harde softcase op wielen, geen rotzooi, ok verwacht niet dat je er net als een flightcase mee kan gooien maar het is zeker geen rommel, dikke kwaliteit, stevige stof en goeie ritsen, stevige wielen en zo te zien dus allemaal hufterproof.

En bijkomend voordeel, een vakje voor kabels en een vakje waar precies een klein pedalboard in past !
Alles in 1 dus, had eerst een koffertje voor kabels, koffertje voor pedalboard en losse head. Nu dus gitaarkoffer in je ene hand, deze in je andere en je bent klaar !

een tip dus... als je een beetje zuinig aan wilt doen en toch kwaliteit zoekt.

Klinkt erg handig, maar wat zijn de binnen maten van dat grote vak of heb je misschien een link waar ik de maten kan vinden?

alvast bedankt

Dude
5 juni 2007, 11:13
Op de musik productiv website staan de maten ! effe zoeken dus, weet ze niet uit mn hoofd.

Jan-Willem
5 juni 2007, 12:20
Op de musik productiv website staan de maten ! effe zoeken dus, weet ze niet uit mn hoofd.

ik weet hoor maar tenzij de maten op een heel onlogische plaat staan kan ik ze niet vinden.

musik-productiv (http://www.musik-produktiv.de/(s(34fwxfa7lv1xtgrn8n0g8lj2))/Artikeldetail.aspx?artikel_id=58443)
hier heb je de website, met jou ampkoffer als het goed is

Dude
5 juni 2007, 12:36
Ah ok nou heb even opgemeten

Bodem van het gedeelte waar de amp in gaat is 77 cm X 26 cm en de hoogte is 33 cm. Dat is dus alleen van het gedeelte waar de top in gaat. De vakjes er naast hebben dezelfde maten alleen hebben een breedte van 9 cm en uiteraard dezelfde hoogtemaat.

Jan-Willem
5 juni 2007, 12:51
Ah ok relaxst man bedankt :), dat scheelt waarschijnlijk een hoop sjouw werk :)