PDA

View Full Version : EIN-DE-LIJK me schecter c-7 FR !



Emocide
2 juni 2007, 19:28
jaaaaah na maanden lang zeuren bij zo'n beetje elke gitaarzaak in nederland heb ik hem eindelijk weten te bestellen :) !

heb hem besteld in enschede (american guitar store) en krijg hem met mazzel over 1.5 maand en met een beetje pech over 3 maand, maargoed ik probeer deze gitaar al bijna een jaar te krijgen dus wat is 3 maand dan :rockon:

heb de witte versie genomen aangezien deze mij net iets meer aansprak en ik al 5 zwarte heb

zodra ik hem heb natuurlijk een uitgebreide review

kan niet wachten!


*de schoonheid:*

http://media.schecterguitars.com/imgs/c7_fr_wht.jpg

jasper159
2 juni 2007, 19:32
Coool!
Ik vind die ook wel een pak mooier dan de zwarte :)

Arvoitus
2 juni 2007, 19:35
Nette gitaar :)
Inlay is naar mijn mening beetje saai, maar ze zal zeker wel lekker spelen! Keep us up-to-date!

Emocide
2 juni 2007, 19:38
Nette gitaar :)
Inlay is naar mijn mening beetje saai, maar ze zal zeker wel lekker spelen! Keep us up-to-date!

haha ben het op zich wel met je eens, maar had hiervoor een bc rich, dat is weer zo'n over the top ding, dus wou dit keer graag een degelijke "saaie" gitaar en vind hem gewoon super gaaf :)

cardinal
2 juni 2007, 19:57
tof. Koreaanse bc riches zijn inderdaad niet helemaal je van het.

casper innosence
2 juni 2007, 20:01
Vet ding, mooi ook in het wit. Persoonlijk vind ik "saaie" dot inlays juist mooi. Maar nog liever zie ik een ebony toets zonder inlays, hooguit op de 12e positite. Maar goed, smaken.....

Kaïn
2 juni 2007, 20:07
Mooi ding man!
Heeft dat ding nou een geschroefde hals of een set neck ?

Emocide
2 juni 2007, 20:13
Mooi ding man!
Heeft dat ding nou een geschroefde hals of een set neck ?


eerlijk gezegd, ik zou het niet weten, voor het geld (650 euro) denk ik toch een geschroefde, en het is een zevensnaar he dus dat maakt de kans nog kleiner dat het een set neck is, maakt mij persoonlijk ook niet zo bijzonder veel uit

LordSpeedyShit
2 juni 2007, 20:16
Super gaaf man! Ik heb z'n broertje zonder FR en die speelt heerlijk. Ik heb er ook ruim 2 maanden op moeten wachten, Schecter vind Europa niet zo'n interessante markt dus schepen ze erg weinig.
Zitten er EMG 707 in of die nieuwe 81-7?

Emocide
2 juni 2007, 20:18
Super gaaf man! Ik heb z'n broertje zonder FR en die speelt heerlijk. Ik heb er ook ruim 2 maanden op moeten wachten, Schecter vind Europa niet zo'n interessante markt dus schepen ze erg weinig.
Zitten er EMG 707 in of die nieuwe 81-7?

nee er zitten duncan designed *ff spieken* Acvtive HB-105 7 string elementen in

nou ik wou PER SEE:
-een 7 snaar
-floyd rose erop
-actieve elementen
-geen zwart

dus toen kwam ik op een 7 snarige ibanez uit *licht blauw* en deze, en ik ben niet zo'n fan van licht blauw dus toen was de keus snel gemaakt :)

Raffel
3 juni 2007, 12:59
mooi ding man! Veel plezier ermee. Wat kost ie als ik vragen mag? Ik wil er misschien een 7-snaar bij ooit :D En pics als ie er is he!

LordSpeedyShit
4 juni 2007, 13:35
nee er zitten duncan designed *ff spieken* Acvtive HB-105 7 string elementen in
Ben wel benieuwd hoe die elementen klinken, ik overweeg zelf nog es een iets goedkopere schecter voor erbij.

G.G.
4 juni 2007, 16:13
mooi ding man! Veel plezier ermee. Wat kost ie als ik vragen mag? Ik wil er misschien een 7-snaar bij ooit :D En pics als ie er is he!

Staat er toch al?:


voor het geld (650 euro) denk ik toch .......