PDA

View Full Version : Nieuw gitaartje



Jay75
2 juni 2007, 18:44
Tijdje geleden na het stappen, effe ebayen en in een zatte bui geboden op een Hagstrom met P90's.
Wordt ik de volgende middag wakker en een mailtje van Ebay dat ik de gitaar gewonnen had haha, damn, ik was het helemaal vergeten.

Prijs was goed, had alleen niet goed opgelet 's nachts want shipping was 90 dollar maar al met al was het nog niet echt heel duur. ( jammer van de klote import douanekosten )

Anyway, geen echte foto's maar dit is 'm dus!

http://www.guitarpoint.de/shop/files/hs_f200whitek.jpg

1e reactie, speelt lekker, alleen is de hals erg kort, daar moet ik effe aan wennen, maar de klank is echt vet! Of het een blijvertje is weet ik nog niet, maar ik had er nog nooit een besteld via ebay dus eens even kijken hoe dat ging....geen problemen alleen lag de gitaar 3 weken bij de douane, want hij was allang in Nederland.

Leuk ding!!

Nobrain
2 juni 2007, 18:50
awesome dude, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Fender jazzmaster meets Gibson Sg :D

cheers,
Nobrain

jasper159
2 juni 2007, 18:52
Cool!

Hij was toch niet te duur, als je de volgend dag erachterkwam dat je een gitaar gekocht had? :)

Jay75
2 juni 2007, 19:18
Cool!

Hij was toch niet te duur, als je de volgend dag erachterkwam dat je een gitaar gekocht had? :)


Haha, neej daarom viel echt mee en ik wilde geen slechte feedback haha!

Axelll
2 juni 2007, 19:26
Gave gitaar! Een van de gitaristen van Mando Diao gebruikt em geloof ik ook, iig een tof ding.

gnoeontheboard
2 juni 2007, 19:27
Nu de magische vraag....


kostda? :soul:


Ziet er idd erg deftig uit.

rickert
2 juni 2007, 19:28
Je bouwt een leuke collectie op zo!

Jay75
2 juni 2007, 19:35
Je bouwt een leuke collectie op zo!

Eigenlijk wordt t een beetje te gek, maar vakantiegeld en belastinggeld!
En ik woon goedkoop haha, en als ik geld nodig heb, dan hangt t aan de muur ipv op de bank! Misschien nog wel beter zo!

zeppo
2 juni 2007, 22:08
Ehm,

is toch een nieuwe Hagstrom als ik me niet vergis?
Shipping 90 dollar??? Guitarpoint.de??

LaurentB
2 juni 2007, 22:15
Grappig, ziet er uit als een kruising tussen een Stratocaster en een Gibson SG.

drap
2 juni 2007, 22:45
Yo, toffe gitaar man! Ziet er gelikt uit hoor. Gefeliciteerd mienjong! :cheerup:

zeppo
3 juni 2007, 11:35
Ik bedoel te zeggen: dit is gewoon een Hagstrom uit de nieuwe serie, die kun je ook heel voordelig kopen in Duitsland.
Niks geen 90 dollar shipping, ongeveer 25 Euro, niks geen douanekosten.

Musik Productiv (http://www.musik-produktiv.de/hagstrom-f-200p-100031926.aspx)

wikwakka
3 juni 2007, 11:40
Ik bedoel te zeggen: dit is gewoon een Hagstrom uit de nieuwe serie, die kun je ook heel voordelig kopen in Duitsland.
Niks geen 90 dollar shipping, ongeveer 25 Euro, niks geen douanekosten.

Musik Productiv (http://www.musik-produktiv.de/hagstrom-f-200p-100031926.aspx)

Dat dacht ik ook al. 90 dollar om van Duitsland naar Nederland te shippen? De gemiddelde Duitse online store doet dat gewoon gratis [of heel goedkoop]. Maarja als je hem nog steeds voor een voordelig prijsje hebt kunnen kopen is er niks aan de hand!

Trouwens wel slecht dat ie drie weken bij de douane bleef hangen. Hoe langzaam werken ze daar?

Jay75
3 juni 2007, 12:26
Komt niet van guitarpoint, maar via Ebay gekocht, voor een fractie wat ze bij Guitarpoint kosten :)

Ik had zo snel geen mooie foto's.

Gisteren eigenlijk vanuit de doos zo het podium op gegaan!
Ik moet zeggen, op de VOX klinkt ie echt te gek, super definitie met akkoorden aanslaan en met solo's hoef ik eigenlijk niet eens te boosten om uit de mix te komen! Leuk ding :D

Brammibal
3 juni 2007, 12:33
Oeh La La!

DaveItUp
3 juni 2007, 21:30
Hey Jay, ze verkopen die Wilshire "reissue" nu in Nederland(feedback). Misschien een idee voor de volgende ;)

Jay75
3 juni 2007, 23:03
Ja, ik had het al gezien, 300 euro he, gin geld eigenlijk, ben alleen benieuwd hoe ze klinken.

Ik heb laatst de ECHTE crestwood deluxe gezien, iemand hier in Eindhoven heeft er een besteld bij Daguet guitars in Frankrijk, goddamn wan vet ding, maar voor dat geld heb ik er wel liever 6 :) ( 3000 euro met alle opties )

Wat de volgende wordt weet ik nog niet haha

DaveItUp
4 juni 2007, 10:42
Klinkt als een standaard epi solidbody. Denk als een g400 ofzoiets. Is een bandje in Rotterdam die op die dingen spelen(the real danger).

Die Daguet? Is die van die kerel van 69 charger?

Jay75
4 juni 2007, 11:40
Ja, van 69 charger ja, laatst was er een feestje en toen speelde hij erop!

Dat is dus een echte custom made, echt superrrmooi dat ding, en klinkt fantastisch. Ik ben benieuwd hoe die speelt, maar ziet er supercomfi uit, dat halsje! Maar mijn vriendin vond de witte ES van de zanger mooier haha.

DaveItUp
4 juni 2007, 13:58
Ja mooi ding. Zelfde als Nicke(die had eerst een andere, maar nu ook een daguet). Jammer dat de originele epi trem niet meer te krijgen is. Mooier dan de bigsby. Die crestwoods van die andere gitarist van the hellacopters zijn echt cool.

Ik doe t voorlopig met m'n olympic, hoewel dat ding dringend naar de gitaardokter moet(scheurtje in de hals, andere pu in laten bouwen, klusons vervangen).