PDA

View Full Version : Versterker



Jeroz
1 juni 2007, 13:28
hallo ik heb een vraagje, welke versterker zit er bij een gsa 6 jumpstart pakket.
en zitten er ook verschillende standen op behalve clean, bijvoorbeeld metal.
alvast bedankt,
Jeroz

Squier4ever
1 juni 2007, 13:35
nee daar zit een kartonnen dozerig kutversterkertje bij met een overdrive alsof je een conservenblik over de straat schuurt. metal is helemaal niet te doen met die prullen

Kim Wilson
1 juni 2007, 13:43
nee daar zit een kartonnen dozerig kutversterkertje bij met een overdrive alsof je een conservenblik over de straat schuurt. metal is helemaal niet te doen emt die prullen
:seriousf:

Oom Subtilico. :D

Squier4ever
1 juni 2007, 14:02
:seriousf:

Oom Subtilico. :D

ik kan wel om de feiten heen draaien maar dat heeft geen zin.... je zou die dingen zelfs amper versterker mogen noemen naar mijn mening!
Plexi is the way to go!

bert k
1 juni 2007, 15:28
Een waar woord, maar ik ga dit topic wel verplaatsen naar Moderne versterkers.


Bert K, mod

Eko
1 juni 2007, 16:15
Jeroz, wat zo bot werd verteld klopt wel een beetje. Het heeft ook een reden. Ik zo`n startersset zit van alles. Je gitaar natuurlijk, maar ook van alles en nog wat. Een van die dingen is een versterker. Die versterkt je geluid zodat je jezelf kunt horen spelen. Dat is waarom hij erbij zit. Niet meer dan dat. De meesten die hier reageren zijn mensen die al een tijdje spelen of , in mijn geval, heel lang ( 40 jaar). Dat is geen vergelijk. Mijn materiaal zal beter klinken maar is ook vele malen duurder in aanschaf.
Om te beginnen is zo`n startset meer dan genoeg. Leer eerst maar eens je instrument kennen en weet vol te houden. Voor een volgende verjaardag of andere gelegenheid kun je nog altijd een betere versterker vragen. Die hoeft ook niet gelijk honderden euries te kosten, mag wel natuurlijk.

Hardguitar
2 juni 2007, 12:11
Ik heb zelf ook sinds een paar weekjes een starterpakket,, de gitaar die erin zit is redelijk maar de versterker is echt ronduit k*t.
Om te beginnen is hij inderdaad redelijk maar ik ga over een maandje toch fijn een andere halen :satisfie:

Maar als jij tevreden bent met het geluid wat er uitkomt dan is hij voor jou natuurlijk goed :)