PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van dit Gitaar-forum??



washburn93
1 juni 2007, 11:48
KIJK: KLIK!! (http://www.gitaar-forum.nl.tt)

patrick1974
1 juni 2007, 12:29
Dat kan op zich wel een goed forum worden maar is volgens mij een nieuw forum we wait and see

washburn93
1 juni 2007, 12:42
dat dacht ik dus ook :rockon:

MichaelSS
1 juni 2007, 19:15
Een tip.

Probeer jezelf geen hoge functie aan te praten en stoer te doen met je "rank".

Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld dit:

"Hallo,
Ik ben de forum Admin en ik heet jullie allemaal een warm welkom

Groeten,

Guido Thomassen"

En dit:

"Nou welkom,
ik hoop ook dat het forum een beetje aanslaat..
Leuk dat je je eigen kind les geeft
Mischien is het leuk als je iets op het forum post dat je zelf hebt opgenomen??

Groeten,

Admin"

En zo staan er nog een paar van die dingen. Dit is dodelijk op een forum.

OK WOW ik zie het nu pas.

Een exacte kopie van dit forum... moet je niet doen.

WICKED
1 juni 2007, 20:00
waarom zou je dit maken als er al zoiets bestaat? ik bedoel gitaarnet overtref je zowiezo niet want dat is in jaren zo opgebouwt en errug bekend. Kom met iets nieuws en creatiefs:) een forum maken kan iedereen.

AutoStatic
2 juni 2007, 10:56
Hé Washburn93, leuk zo'n exacte kopie van dit forum. Echter, wat is de toegevoegde waarde daarvan? En zolang het Gitaarnet forum bovenaan de Google ranking staat met de meest voor de hand liggende zoektermen zou ik er niet te veel aan hangen dat je forum goed gaat lopen. En Gitaarnet is meer dan dit forum alleen, ben jij ook nog zoiets van plan?

The Mess
2 juni 2007, 18:21
Ik moet opeens denken aan die keer dat een klarinetforum als backup voor het Gitaarnetforum werd gebruikt :D

Pais
3 juni 2007, 13:19
OK WOW ik zie het nu pas.

Een exacte kopie van dit forum... moet je niet doen.

Volgens mij was dat de clou idd :hippie:

MichaelSS
3 juni 2007, 15:19
Hé Washburn93, leuk zo'n exacte kopie van dit forum. Echter, wat is de toegevoegde waarde daarvan? En zolang het Gitaarnet forum bovenaan de Google ranking staat met de meest voor de hand liggende zoektermen zou ik er niet te veel aan hangen dat je forum goed gaat lopen. En Gitaarnet is meer dan dit forum alleen, ben jij ook nog zoiets van plan?

Ik sta 2e :listen:

BamBuFan1
3 juni 2007, 16:58
OK WOW ik zie het nu pas.
Een exacte kopie van dit forum... moet je niet doen.

Niet, want dit is gitaarnet forum en dat is gitaar forum!!
Is heel wat anders, en er hangt daar ook een heel andere vibe! http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/fun.gif

gnoeontheboard
4 juni 2007, 15:04
klarinetforum :dance:

Azrael
4 juni 2007, 15:19
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaap

(dat zijn meer dan 10+ tekens)

chubbyfan
5 juni 2007, 23:50
bijna alles is hier al besproken
kunnen we het daar nog eens dunnetjes over doen toch? :cheerup:

repelsteeltje
6 juni 2007, 09:19
leuke site,als we nu lid worden ben je wel een lid van het eerste uur.

Dribbel_
7 juni 2007, 22:38
een complete kopie van dit forum :') dude w'at orgineel :chicken:

Jeroen_TRC
9 juni 2007, 12:23
Dude wat zwak... daar heb je veel tijd in gestoken zeker?
Zeg al je leden maar dat ze lekker naar gitaarnet.nl/forum moeten gaan want dit is echt te zielig voor woorden. :sssh:

Gitaro
9 juni 2007, 15:22
Tijd voor een lawsuit!!

BamBuFan1
9 juni 2007, 15:27
Tijd voor een lawsuit!!

Allemaal snel lid worden, dan zijn we vanaf nu ZELF een originele pre-lawsuit!

Benny the cat
10 september 2007, 11:46
aaah kom op man, geef de jongen eens een kans man.
Als ie zoiets wil opzetten, laat 'em. het word vast ooit nog wel
een succes, echt waar.

chubbyfan
10 september 2007, 19:15
vind ik ook ,moet hij toch lekker zelf weten

wietse
16 september 2007, 22:55
wat een irritante muziek/reclame hoor je daar constant, er bestaan al 2 goede gitaristen forums gitaarNet en gitaar.net dus waarom deze ook nog?

B_2_the_a
23 september 2007, 05:35
tjah
vind het maar beetje lame..

Leukste subforum er nog geen eens bijgepakt, recording! (ik denk hier toch wel een van de meest ondergewaardeerde?)

gitaarnet kickt gewoon maximale aars, you can't copy that!
Da's net zoiets als een kopie van google online gooien, dan er google.net voor aanmaken ofzo

hendrix2
24 september 2007, 19:03
Je had wel iets inventiever mogen zijn :roll:

en je vergat 'Overige snaarinstrumenten' (niet dat dat hier zoveel gebruikt wordt :roll: ) maar toch mijn favoriete deeltje :)

Blend
24 september 2007, 23:11
KIJK: KLIK!! (http://www.gitaar-forum.nl.tt)

Sorry, het lijkt net een kopie van gitaarnet/forum. Heb je 'n Chinees ingehuurd om die site te maken? ;)

Mark-Fryslan
3 oktober 2007, 10:31
Nou aan de reacties merk je al dat niemand zit te wachten op een copy. Ik zou me meer gaan specificeren met je forum. Gitaarnet is erg breed en omvat alle muziekstijlen. Stel nu dat jij je bijvoorbeeld alleen zou richten op de blues. Dus het Bluesforum van Nederland. Dan kun je daar veel dieper op in gaan als hier. Met allerhande ins en outs van bluesgitaristen enz. Besprekingen van concerten enz. Dan wordt het ineens een leuke aanvulling op dit forum. Dan willen mensen je wellicht zelf steunen en doorlinken. Nu roep je alleen maar weerstand op. Dus specificeer je op een ding waar je hart ligt zou ik zeggen. Is ook veel beter te doen in je eentje volgens mij.

Mark

Han S
3 oktober 2007, 10:37
In de eerste zin van dat forum staat al een taalfout, aanmeldt is met dt.

Je zegt toch ook niet: voor je een klap krijg?

Voor de rest is het practisch plagiaat.

FNaRK
3 oktober 2007, 13:25
In de eerste zin van dat forum staat al een taalfout, aanmeldt is met dt.

Je zegt toch ook niet: voor je een klap krijg?

Voor de rest is het practisch plagiaat.

is het geen praktisch ?

FNaRK
3 oktober 2007, 13:27
en het forum is niet goed beveiligd, ik zie zo al een paar spook-users / spambots

Han S
3 oktober 2007, 13:46
is het geen praktisch ?

Dat zou zomaar kunnen, ik kom nog uit de middeleeuwen en heb het met een c geleerd, het is voor een oudere heer zeer verwarrend.

FNaRK
3 oktober 2007, 14:11
dat zeg ik ...oud fossiel lijk !

M Kactus
3 oktober 2007, 16:34
En dan zeg ik: Een voorpagina met twee taalfouten kan echt niet :)
Het is Akoestisch en niet Akoustisch...

Han S
3 oktober 2007, 17:35
Blijft de vraag naar de motivatie om een forum als dit ongeveer te copieëren.

Waar is overigens het forum van http://www.musician.nl/ gebleven? Is niks voor terug gekomen lijkt het.

Makor1966
3 oktober 2007, 17:37
Ja, en het dan hier te posten... vage actie :chicken:

Mitch
4 oktober 2007, 14:15
Wat een zielig zootje, er post iets van 3 man, inclusief de admin. Leuk detail ook, dat ze vintage en moderne versterkers hebben opgedeeld vanaf 1980 i.p.v. 1983.
Op de vraag welke delay te kopen, wordt aangeraden in ieder geval geen goedkope te nemen, want die klinken zo goedkoop en topic starter blijft dan maar bij zijn RP200. Dus....

:sssh:

Nielsje
4 oktober 2007, 15:21
Wat een zielig zootje, er post iets van 3 man, inclusief de admin. Leuk detail ook, dat ze vintage en moderne versterkers hebben opgedeeld vanaf 1980 i.p.v. 1983.
Op de vraag welke delay te kopen, wordt aangeraden in ieder geval geen goedkope te nemen, want die klinken zo goedkoop en topic starter blijft dan maar bij zijn RP200. Dus....

:sssh:

Waar komt eigenlijk de grens van 1983 bij versterkers eigenlijk precies vandaan? Ik heb zo'n voorgevoel dat dit misschien komt omdat vanaf 1984 de solidstate amp een beetje naam begon te maken?!

Verder vind ik het leuk als iemand een forum wil opstarten, daar is ook altijd wel wat tijd, zin en webspace voor nodig. Dat je echter iets wil kopiëren snap ik niet, want zoals gezegd is gitaarnet.nl toch vele malen groter. Je moet iets aanbieden wat anderen niet hebben.

hendrix2
4 oktober 2007, 19:46
elektrische gitaren heeft 3 moderators...
Da's bijna één moderator per topic!

andy_v
30 oktober 2007, 21:33
Alhoewel ik gitaarnet super vind heb ik er toch zelf eentje aangemaakt op onderstaande website.

Vooral bedoeld om de Belgische gitaarscene wat meer in the picture te brengen.

Maar er is nog een lange weg te gaan om dit forum te evenaren ;)

Andy
http://www.belgianguitar.be
(oa. op deze site: riffs met professionele tab + mp3 playback)