PDA

View Full Version : solo No Perfect World



Renske
21 november 2001, 20:13
Hallo everybody

'k had een vraagje, heeft ook iemand de tab van de solo van K*otic - No Perfect World?!?!?
Pleazzz help me, 'k ben ten einde raad want ik kan d'r niet uitkomen.

Mail me pleazz :smile:

groetjes,

Renske.

Jeroen
21 november 2001, 23:28
ga d'r effe een poosje naar luisteren totdat je die hele solo uit je hoofd kent en speel hem dan na. Lukt het je echt niet, dan kan je altijd nog het proggie "slowblast" downloaden. Heb ik ook maar ik heb geen idee meer waarvandaan ik het heb gedownload. wordt zoeken dussss..... succes!!

Jeroen.

Neophyte
23 november 2001, 16:58
K*otic? we zitten hier op een muziekforum hoor.

kotsmisselijk word ik ervan: 'ahh, starmaker, ahh, K-otic, ahh, dance.'

Go get ur fuckin' guitar, play a rockin' song and let the amps cry. That's all.

Renske
23 november 2001, 17:49
I know....

maar ik heb em nodig omdat ie gespeeld wordt met onze kerstmusical op school, vandaar...

Yorrit
24 november 2001, 01:18
Dan zou ik de kerstmusical gewoon Boycotten! Feck off met die shit!

jaccoos
2 december 2001, 13:08
Waarom zitten jullie K-otic allemaal af te kraken. Ik weet niet hoor, maar als je het niet leuk vind hoef je dat niet tegen iedereen te gaan rondbazuinen ofzo. Ik vind het ook geen leuke muziek maar ik erger me nog meer aan jullie kinderachtige gedrag. En renske, misschien heb je hier iets aan, de solo is alleen niet helemaal uitgewerkt.

http://home.zonnet.nl/copycat1/muziek/noperfectworld.starmaker.txt

Jeroen
14 december 2001, 00:17
mag ik even zeggen dat de mensen die bij k-otic op het podium staan (en in de productie) waarschijnlijk beter zijn dan de gemiddelde snarenplukkers hiero! O.k ik weet het, ik vind die muziek ook iets te gefabriceerd maar het zijn absoluut geen tweederangs muzikantjes waar je het over hebt. muziek is meer dan gitaarspelen alleen. Luister eens naar de zangpartijen.... ok, lekker geprefabriceerd, maar het klopt allemaal wel!! Een iets mindere Zwart-Wit houding aannemen zou opzich ook kunnen, jongens!

(zien jullie mij nu als K-otic fan??)

anoniem
16 december 2001, 16:03
Op 2001-11-24 00:18, schreef Yorrit:
Dan zou ik de kerstmusical gewoon Boycotten! Feck off met die shit!


GOEI VOLK!!!

anoniem
16 december 2001, 16:12
Jongens, waarom besteden jullie je kostbare tijd aan een bericht over K*otic
pleazzzz

moretel
18 december 2001, 14:17
Because I'm happy (en soms wat chaotisch).
Mijn kinderen luisteren er naar, en als je het VAAK hoort volgt het oordeel vanzelf. Simpele goed geproduceerde muziek die snel verveeld,
En om de woorden van Frank Zappa te herhalen :
"we're only in it for the money" niks mis mee maar een muzikaal hoogtepunt is het zeker niet.
En als je geen kritiek meer kan geven (beetje humor toch) dan kan je net zo goed discussieforums opheffen. Toch leuk om meningen van anderen te horen.

PeArLjAm
19 december 2001, 19:47
Op 2001-12-13 23:17, schreef Jeroen:

(zien jullie mij nu als K-otic fan??)


Nou t begint r toch wel op te lijken :grin:
T is gewoon irritant dat starmaker de hele tijd op de tv word gedraaid, als ze nou eens wat meer tijd nemen om GOEDE muziek te laten zien, dan kunnen de kids van deze tijd zien dat er ook nog andere goede muziek is dan starmaker, britney spears en alle homeys: eminem en al die andere rapzooi

PeArLjAm
19 december 2001, 19:48
Halleluja

Renske
20 december 2001, 09:04
Helemaal mee eens
Ze schrijven hun muziek niet eens zelf

Anavrin
20 december 2001, 19:13
Op 2001-12-20 08:04, schreef Renske:
Helemaal mee eens
Ze schrijven hun muziek niet eens zelf

Snap ik het nou niet, of hoe zit het? Degene die dit topic gestart is zit nu zelf K-otsik uit te zeiken. Ik snap er niks meer van.

jaccoos
21 december 2001, 14:32
Ik zal er nog een steentje bij op doen (cruijfiaans).

wat vinden jullie dan van sita, die kan ook leuk zingen :wink:

Renske
21 december 2001, 18:19
ooh, duuuhh

Ik vroeg om die solo van No Perfect World omdat ik die in onze kerstmusical moest spelen, dat wil nog niet zeggen dat ik een K*otic fan ben.

moretel
24 december 2001, 04:15
Ik zal er nog een steentje bij op doen (cruijfiaans).

wat vinden jullie dan van sita, die kan ook leuk zingen

Tis maar hoe je het bekijkt,haar zingen, soms zit ze er boven , soms eronder, maar ze zit er altijd naast. Maar dat is knap want hoe je het ook bekijkt ze zit wel naast Marco en daarna naast Willem en die argentijnse, hoe heet ze ook alweer, nou ja niet belangrijk.
Uiterlijk daar draait het allemaal om, dat zingen leert ze nog wel ens een keer.

suzanne
2 februari 2002, 22:46
ja ze zat er inderdaad best naast in de arena vrijdag! ik vind haar best wel een talentje alleen jammer dat er geen kracht in haar stem zit!

dirkw83
4 februari 2002, 11:33
Talentje? Irritant, vooral hoe ze danst in Happy. Ohhh wat erger ik me dan.
Verder kan ik K*otic wel schieten maar daar hebben jullie ook niets aan.
En als je het nummer moet spelen, dan heb ik wel medelijden met je. Kun je niet middenin het nummer ineens door die microfoon gaan brullen iets in de trand van 'and now for some real shit' waarna je een solo uit One tevoorschijn tovert?
Heb ik altijd al eens willen doen! :smile: