PDA

View Full Version : Laboga Alligator



a darker shade of grey
31 mei 2007, 14:17
Wie weet iets van deze amp? Wie heeft hem (getest)?

Hij heeft namelijk een interessante prijs, en Laboga is een redelijk interessant merk...

De Mr.Hector is wat te bruut voor me....dus misschien is deze wat voor me, ik kan er op HC helemaal niks over vinden, nergens sound samples...dus wat weten jullie?

Jimwoud
31 mei 2007, 14:19
Wie weet iets van deze amp? Wie heeft hem (getest)?

Hij heeft namelijk een interessante prijs, en Laboga is een redelijk interessant merk...

De Mr.Hector is wat te bruut voor me....dus misschien is deze wat voor me, ik kan er op HC helemaal niks over vinden, nergens sound samples...dus wat weten jullie?
Waar zie je hem tekoop staan?

a darker shade of grey
31 mei 2007, 15:20
Waar zie je hem tekoop staan?

Hier. (http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0010772-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList)

Ik zie nu alleen wel iets raars....er staat bij dat het de Twin versie is, maar het plaatje is van een single versie :S:S

Jimwoud
31 mei 2007, 15:38
volgens mij bedoelt Laboga met twin het aantal toonregelingen, want op de site staat die single versie met 2 kanalen en die twin met 2 toonregelingen en 3 kanalen.

Denk dat musicstore hier een fout type vermeld. Dat plaatje is volgens mij van de single versie(2 kanaals)

Squier4ever
31 mei 2007, 18:47
ziet er wel interessant uit!

a darker shade of grey
31 mei 2007, 19:56
ziet er wel interessant uit!

JAHAAAAAAAAA! :p

Maar heeft iemand hem ook daadwerkelijk bespeeld?
Ik zoek namelijk volgens mij een amp die niet bestaat, tenminste niet voor wat ik er voor over heb.

Ik zoek zeg maar een Carvin Legacy met iets meer ballen, dus een 6505 maar dan wat minder extreem en met fatsoenlijk clean, dus een Marshall maar minder neuzig, dus eigenlijk een Mesa Dual Recto maar dan betaalbaar, dus, maar, en, tenzij, mits......

Ik zoek gewoon een amp die lekker high gain kan met hele heldere hoge tonen, zonder meteen te zwaar metal te worden. Hij met wel wat low bereik hebben voor een fatsoenlijke body (vandaar een Legacy met ballen)...

edit: maar dus wel écht high gain he....ff voor de duidelijkheid, ik wil er meer gain uithebben dan uw dagelijkse hard rock....

happynjitram
31 mei 2007, 20:57
JAHAAAAAAAAA! :p

Maar heeft iemand hem ook daadwerkelijk bespeeld?
Ik zoek namelijk volgens mij een amp die niet bestaat, tenminste niet voor wat ik er voor over heb.

Ik zoek zeg maar een Carvin Legacy met iets meer ballen, dus een 6505 maar dan wat minder extreem en met fatsoenlijk clean, dus een Marshall maar minder neuzig, dus eigenlijk een Mesa Dual Recto maar dan betaalbaar, dus, maar, en, tenzij, mits......

Ik zoek gewoon een amp die lekker high gain kan met hele heldere hoge tonen, zonder meteen te zwaar metal te worden. Hij met wel wat low bereik hebben voor een fatsoenlijke body (vandaar een Legacy met ballen)...

edit: maar dus wel écht high gain he....ff voor de duidelijkheid, ik wil er meer gain uithebben dan uw dagelijkse hard rock....

Engl powerball?

a darker shade of grey
1 juni 2007, 08:14
Engl powerball?

Ook al aan gedacht, maar dat ding kost ten eerste een vermogen en ten tweede hééft ie veels te veel vermogen.

100 watt is echt overkill voor mij, en 1500 euro ook.
Tweedehands is geen optie...maar eigenlijk is het wel de beste versterker voor mij....:'(

ME.
1 juni 2007, 12:25
Engl Fireball?

minoin
1 juni 2007, 14:35
Engl Fireball?

+1 voor de Fireball

a darker shade of grey
1 juni 2007, 17:33
+1 voor de Fireball

Ik zei dat ik niet te zeer zware death metal klanken wilde....de fireball is echt niks voor mij....

minoin
2 juni 2007, 12:42
Ik zei dat ik niet te zeer zware death metal klanken wilde....de fireball is echt niks voor mij....

Als je hem zelf al geprobeerd hebt, dan is dat smaak.
Maar de Fireball is heel goed rustig te houden; een paar andere buizen erin en je kunt aan de slag!

SGS
6 juni 2007, 13:17
Ik heb die Alligator 5200 bij een dealer in België en bespeeld. Klinkt super!

De single versie (head)(zoals hij afgebeeld staat op de link die hier gepost werd -staat blijkbaar wel twin versie bij vermeld) kost 976 euro, de twin versie kost in België 1048 euro. De prijzen voor Nederland liggen gelijkaardig veronderstel ik omdat het de zelfde invoerder is.

Hier vond ik een nieuwe productcatalogus van Laboga.

http://www.labogaamps.com/english/katalog.html