PDA

View Full Version : Zanger zoekt emo/punk/alt.rock band in Groningen



MartijnEmo
12 januari 2003, 17:56
Hallo, ik ben een beginnend zanger van 25 en ben op zoek naar een emo-band in Groningen (stad), om minstens 1x per week mee te oefenen, veel lol te maken en, uiteindelijk, optredens te verzorgen.

Bij emo denk ik overigens aan This Beautiful Mess, Jimmy Eat World, Brantson, Saves The Day, New Found Glory, The Spirit That Guides Us, At The Drive-In en Sparta.

Gezien het feit dat het me ontzettend leuk lijkt om te zingen heb ik ook geen bezwaar tegen zingen in een punk rock band à la MxPx of Blink-182 of in een alt. rock band in de richting van Smashing Pumpkins, Weezer of ColdPlay.

Als je dit aanspreekt en je zoekt een zanger in Groningen, reageer dan snel!

niles1987
3 april 2003, 15:19
ik ben een metal gitarist van 15. ik weet niet of je dat wat vind?

Hempo
4 april 2003, 16:55
moi, ik weet niet of je dat genre alleen maar wilt, maar wij zoeken nog een zanger voor in een rock/funkband a la redhocthilipeppers, lenny kravitz (vroegere), jimi hendrix, clapton enzenz. als het je wat lijkt moet je ff mailen ofzo. We bestaan uit 2 gitaristen, bassist en drummer. Allevier zeer gemotiveerd en redelijk getalenteerd (beetje arro maar ok.)

Hempo
15 mei 2003, 16:25
Anders reageer je even een keeer ofzo.

MartijnEmo
22 mei 2003, 19:10
Sorry Hempo,

Wegens persoonlijke omstandigheden heb ik niet eerder kunnen reageren. In ieder geval bedankt voor de 'interesse', ik ben alleen niet op zoek naar een funkband aangezien ik mezelf niet getalenteerd genoeg vind als zanger en ik (jammer genoeg) niet de nieuwe Anthony Kiedis ben...

Nogmaals sorry & bedankt.

groet,

MartijnEmo

Hempo
22 mei 2003, 23:48
oke, excuses voor de opdringerige manier van praten :razz:
succes verder met het vinden van een band die meer bij je past.

gr. hempo

Martyn
24 februari 2008, 20:09
nevermind.. ik zie nu dat dit een topic uit 2003 is.
(had zoekfunctie gebruikt dus viel me niet op dat dit een oude topic was)
mijn excuses