PDA

View Full Version : Bassist(e) en drum(m)(st)er gezocht, omgeving Drachten



bluesoull
30 mei 2007, 22:53
Ik speel zelf gitaar en zing, en zoek muzikanten om leuk en vaak muziek mee te maken.
Ik speel het meeste rock muziek (uiteraard), maar ik wil wel graag van anderen horen wat voor muziek ze willen spelen. Ik kan wel een hele lijst neer zetten van wat ík wil, maar ik daar moeten we met z'n allen uit komen.
Ik heb al eerder in bands gespeeld, maar ik wil dus met mensen beginnen bij het begin en met z'n allen een repetoire samen stellen en dat 'optreden' klaar maken. Het lijkt me ontzettend leuk om eigen nummers te spelen, zelf heb ik sowieso al een aantal nummers klaar liggen, maar nummers van anderen ben ik ook in geinteresseerd.
Het zou misschien voor het geluid ook mooi zijn als er een tweede gitarist bij kwam, maar het idee van een 3 delige band spreekt me eigenlijk wel erg aan. Of misschien een bassist(e) die ook wat kan zingen?

Ik hoor het graag.
Groetjes!

Mark-Fryslan
9 september 2007, 14:08
Hallo,

Heb je nog wat reacties gehad op je oproep? Ik ben zelf een gitarist van 38 jaar. Een bluesband lijkt me erg leuk. 2e gitarist is mooi voor mij. Als het goed gaat kun je elkaar mooi aanvullen en afwisselen.

Hoor graag of je dus nog op zoek bent naar een 2e gitarist,

Groet,

Mark
ps woon ook in drachten