PDA

View Full Version : Nieuw lied



Danieldg
30 mei 2007, 22:20
Hey,
Heb daarstraks een nieuw lied gemaakt,

Klik hier (http://www.myspace.com/danieldegregoriis)

Het begint automatisch af te spelen. Wat vinden julie ervan?

Reel Big Fish
31 mei 2007, 00:09
Waar blijven in hemelsnaam die drums? Ik vind het intro slopend en niet interessant en het is allemaal een beetje kaal vind ik. Solotje maakt het niet veel aantrekkelijker om het nog eens te beluisteren, het is gewoon té kaal en eentonig vind ik.

Danieldg
31 mei 2007, 16:13
Hey,
bedankt voor ernaar te luisteren. Drums, dat zal altijd wel een probleem blijven bij mij, heb niet direct een programma om ze te maken.( downloaden enzo doe ik liever niet). Je vindt het iets te kaal klinken, eerder in de volheid van het geluid, of gewoon in het nummer zelf?
Bedankt, dit helpt me alleen maar vooruit ;)

(wat vindt je btw van geluid de pm's?(bijv bij de intro) heb er op geoefend, ik vind ze zelf nu wel beter klinken)

Reel Big Fish
31 mei 2007, 16:21
Je palm mutes klinken wel okee hoor, het is alleen een beetje teveel van hetzelfde. Dat bedoel ik dan ook met kaal, je sound kan er nog wel mee door. Gooi er eens wat variatie in, andere riffs o.i.d.

Als je makkelijk en snel drums wilt maken, gebruik dan Rhythm Rascal... je kan een gratis versie downloaden op www.download.com. Je kunt de drumtracks niet exporteren, maar een beetje handigheid met computers en je "ript" de drums en dan kun je ze inspelen. Ik weet zeker dat als je er drums bij doet, het al iets interessanter word om naar te luisteren.

Veel succes!