PDA

View Full Version : Tremelo vragen. London City Spitfire mkII



rhcp_schipper
30 mei 2007, 21:30
Hallo,

Ik laat binnenkort mijn gitaar weer eens helemaal afstellen en misschien wel vlakken.

Ik ben dus bezig geweest met het upgraden van mijn LC strat (zoals nieuwe electronica, nieuwe pu's nieuwe tuners, slagplat enz)

Nu wil ik mijn strat zo laten afstellen dat ik mijn tremelo ook kan gebruiken, nu was mijn vraag is de tremelo van de lc strat een beetje goed/stabiel/enz?

Of is het beter/slimmer als ik deze ook upgrade naar een betere, en hebben jullie dan suggesties naar goede tremelo's?

Groeten Tim

weet niet of dit het goede sub forum is, maar dit leek me wel het beste.

G.G.
30 mei 2007, 22:39
Hallo,

Ik laat binnenkort mijn gitaar weer eens helemaal afstellen en misschien wel vlakken.

Ik ben dus bezig geweest met het upgraden van mijn LC strat (zoals nieuwe electronica, nieuwe pu's nieuwe tuners, slagplat enz)

Nu wil ik mijn strat zo laten afstellen dat ik mijn tremelo ook kan gebruiken, nu was mijn vraag is de tremelo van de lc strat een beetje goed/stabiel/enz?

Of is het beter/slimmer als ik deze ook upgrade naar een betere, en hebben jullie dan suggesties naar goede tremelo's?

Groeten Tim

weet niet of dit het goede sub forum is, maar dit leek me wel het beste.

Ik weet niet hoe de tremelo van de LC is. Maar ik ben zeer te spreken over de Diego Deluxe. Heb hem op twee strats zitten, en bevalt extreem goed. Mooie heldere toon, zeer stabiel en geen speling in het armpje (geen schroefdraad, maar gewoon in het blok drukken)

rhcp_schipper
31 mei 2007, 00:23
Ik weet niet hoe de tremelo van de LC is. Maar ik ben zeer te spreken over de Diego Deluxe. Heb hem op twee strats zitten, en bevalt extreem goed. Mooie heldere toon, zeer stabiel en geen speling in het armpje (geen schroefdraad, maar gewoon in het blok drukken)


Hallo G.G.

Bedankt voor je reactie!
Dat was ook al 1 van de tremelos die ik op het oog had.

Heb je btw ergens foto's van die strats waar deie tremelos opzitten? Ben ik ook wel heel erg benieuwd naar..

rhcp_schipper
31 mei 2007, 14:31
Verder nog mensen die goede ervaringen hebben met de diego tremelo?

G.G.
31 mei 2007, 15:31
Verder nog mensen die goede ervaringen hebben met de diego tremelo?

Vraag het eens aan Fred Dons.

rhcp_schipper
31 mei 2007, 15:44
Vraag het eens aan Fred Dons.


Oke, bedankt voor de info, zal ik zeker even doen.