PDA

View Full Version : Theorielessen II



Guitarmania
30 mei 2007, 19:13
Mensen, Mn hoofdstukjes komen binnenkort onder de rubriek "Solo" te staan (zie frontpage-menu). Ik heb ze ook naar Jeroen gemaild. Lijkt me leuk als hij, en ook anderen, na lezing commentaar leveren over fouten, typos of onduidelijkheden.

De lessen worden in circa 10 hoofdstukjes geplaatst, en het is de bedoeling dat we de rubriek "Solo" ook weer nieuw leven gaan inblazen met GitaarNet.

De hoofdstukjes zullen steeds verder worden uitgebreid (ook over jazztheorie etc..). Maar we beginnen bij het begin: de algeheel onwetenden.

Bedoeling is om zo een leuke (sub-)site op te bouwen waarin alles over theorie aan de orde moet komen. Alles is ook printable zonder kosten.

Uiteindelijk ontstaan er twee kolommen op die site:
1. theorie-lessen;
2. een soort van column over meer feitelijke zaken en dingen om te bespreken naar aanleiding van vragen en posts van oa dit forum.

We'll keep u updated! :sssh:

Bassbitch
30 mei 2007, 20:19
Ik weet niet waar je het over hebt, ken geen rubriek "Solo", maar het lijkt me beter het gewoon in Speeltechnieken & Theorie te houden.

Guitarmania
30 mei 2007, 20:22
Ik weet niet waar je het over hebt, ken geen rubriek "Solo", maar het lijkt me beter het gewoon in Speeltechnieken & Theorie te houden.

Oke, ik neem aan dat je de website www.gitaarnet.nl kent. Op de frontpage heb je een menu. Op dat menu kom je de rubriek Solo tegen. De lessen worden daar geplaatst.

Bassbitch
30 mei 2007, 20:34
Okay, thanks voor de PM met verdere uitleg. Je hebt ook PM terug.

terrasbeest
30 mei 2007, 20:38
Dat met dat E7#9 akkoord ( het Jimi Hendrix akkoord).
Zo : dat heb ik dan weer veraden.

Guitarmania
30 mei 2007, 20:53
ik ver aad
jij ver aadt
hij ver aadt

Laat Aad het niet horen!

terrasbeest
30 mei 2007, 20:55
ik ver aad
jij ver aadt
hij ver aadt

Laat Aad het niet horen!

Doe hem de groeten!

Guitarmania
30 mei 2007, 21:03
Aadt says "Thank you".

Aadt wou nog wel effe kwijt dat je met Aadt niet kan sollen.

Aadt rules!