PDA

View Full Version : MXR Distortion+ probleempje



Jan Buurman
30 mei 2007, 18:13
Ik heb laatst via MP een MXR Distortion+ gekocht. Toen ik hem probeerde merkte ik dat de outputknop tot "12 uur" geen geluid gaf en daarna pas begon te werken. Volgens de vorige eigenaar is hij zo goed als nieuw en is er niets mee gebeurd. Vanbinnen ziet hij er nog als nieuw uit. Ik neem aan dat het niet zo hoort te werken. Batterij is nog prima en via mijn Cioks Big John heb ik nog steeds het zelfde probleem.
Kan iemand mij hier iets zinnigs over melden?

jasper159
30 mei 2007, 19:47
Niet echt, maar ik heb ook een, en heb wel gemerkt dat de output altijd volledig MOEST, of dat hij anders een stuk stiller ging als je hem intrapte.

Hij is er laatst opeens mee gestopt, is nu al 3 (!) weken binnen in de elektronicazaak :/

Jan Buurman
1 juni 2007, 10:37
Verder niemand ervaring met de MXR Distortion+? Kan mij niet voorstellen....

Jimwoud
1 juni 2007, 12:55
Verder niemand ervaring met de MXR Distortion+? Kan mij niet voorstellen....

Ik heb een clone ervan en moet zeker bij lage gain instellingen het volume flink opendraaien.

Ash ketchum
1 juni 2007, 18:19
PM Dirk_Hendrik of Speeddemon, die weten aardig wat van het circuit van het distortion+.

Speeddemon
1 juni 2007, 19:30
Hij hoort tot '12 uur' wel geluid te geven, maar niet veel.
Zoals eerder gezegd, voor unity gain, moet de volume knop VOL OPEN.

(daarom vond ik 't o.a. een ruk-ding.)

Jan Buurman
2 juni 2007, 11:53
OK, da's duidelijk. Met het pedaal is dus blijkbaar niets aan de hand. Dan valt hij mij ook wat tegen. Ik had er het één en ander over gelezen en daardoor had ik er een beeld over gevormd. Blind gekocht op MP.