PDA

View Full Version : Wat vinden van jullievan deze gitaar?



dennis_rhcp
30 mei 2007, 15:41
Ik was even aan het kijken op musik productiv, op het internet
en zag deze gitaar en hij is redelijk laag geprijst

http://www.musik-produktiv.de/(s(qe455qjyumbhu66ghq98cwsz))/yamaha-rgx-121z-fs.aspx

Heeft iemand ervaring met deze gitaar?

alvast bedankt dennis

Kaïn
30 mei 2007, 15:57
Ik heb geen ervaring, maar yamaha is over het algemeen geen slechte bouwer. Om te beginnen lijkt het me geen slechte gitaar.

Nobrain
30 mei 2007, 16:00
Ik was even aan het kijken op musik productiv, op het internet
en zag deze gitaar en hij is redelijk laag geprijst

http://www.musik-produktiv.de/(s(qe455qjyumbhu66ghq98cwsz))/yamaha-rgx-121z-fs.aspx

Heeft iemand ervaring met deze gitaar?

alvast bedankt dennis

Dat is zeker géén slecht gitaartje.
Helaas heb ik geen ervaring met Yamaha gitaartjes, maar ik denk dat ze wel redelijk goed klinken.

almarvk
30 mei 2007, 16:06
Ik heb er wel ervaring mee. Mijn inziens één van de beste starters gitaren die je kan kopen.

LP_CL
30 mei 2007, 22:06
op deze heb ik nog niet gespeeld, maar ik heb al op enkele yamaha startergitaren gespeeld en die bevielen mij altijd beter dan squires, london city's en epiphone LP specials.
ga ervoor zou ik zeggen.

artnaz
30 mei 2007, 22:25
Was ook mijn eerste gitaar - maar dan een (fat-)Strat-type - en ik was er zeer tevreden mee. Netjes afgewerkt, speelt zoals het hoort te spelen, en zelfs de sound was behoorlijk goed...;)

vanhouten
30 mei 2007, 22:25
speel zelf akoustisch op yamaha en dat bevalt me prima. Denk dat deze ook niet slecht zal zijn.

dunnoaname
30 mei 2007, 23:07
Vind zelf jamaha over het algemeen zeer geschikt als beginnersgitaar, maar om nog even een kritische noot aan te slaan in dit lof topic, meeste yamaha's hebben weinig eigen karakter.

Damius
30 mei 2007, 23:58
Was ook mijn eerste gitaar - maar dan een (fat-)Strat-type - en ik was er zeer tevreden mee. Netjes afgewerkt, speelt zoals het hoort te spelen, en zelfs de sound was behoorlijk goed...;)

Was dit dat ding waar je potmeters eraf gevallen waren? :P

artnaz
31 mei 2007, 01:28
Was dit dat ding waar je potmeters eraf gevallen waren? :PNee, bij mij was hij in perfecte staat gebleven...:D

Bij Dennis liggen ze er half af, maar dat ligt niet aan de Yamaha...;)