PDA

View Full Version : We blijven prutsen ( you tube )



Chris Roos
30 mei 2007, 14:01
Van alles en nog wat. Als ik me verveel dan ga ik dus dit soort dingen doen . Gaat nergens over wel lache!!

http://www.youtube.com/watch?v=ZLOiqn8Gjdw

Groet,

Reel Big Fish
30 mei 2007, 14:25
Waar haal je die jazzy backing tracks vandaan? Die stukjes zijn echt relaxed!

Bloodline
30 mei 2007, 14:27
Super schone arpeggio's Boude !!! (Y)

Ik wil wel die backing van je !!

krizz
30 mei 2007, 14:50
Ben je nu jazz geworden of is dat ook alleen als je je verveeld? Klinkt goed!

Chris Roos
30 mei 2007, 15:42
Nou ben niet echt bezig met jazz omdat ik jazzgitarist wil worden ik bestudeer het wel intensief omdat ik de manier van fraseren zo te gek vind. Ik heb eindelijk een vette band bij elkaar vrijdag is de 1e repatite met ex drummer flavium en ex bassist candy dulfer. We gaan ze een poepie laten ruiken.

groet,

krizz
30 mei 2007, 15:43
Klinkt veelbelovend! (houdt ons op de hoogte!!)

Reel Big Fish
30 mei 2007, 15:48
Waar haal je die jazzy backing tracks vandaan? Die stukjes zijn echt relaxed!

????????????? 8-)

Chris Roos
30 mei 2007, 15:49
probeer band in a box is . Ik vind die zelf alleen niet zo mooi dus maak ik ze zelf vaak.

Hallie
31 mei 2007, 13:42
het eerste stukje was metal met borsthaar.
toen de backing kwam.. klonk het sumbliem.. keeep it up :cheerup:

meul
1 juni 2007, 11:37
waanzinnig!

Gert-Jan
1 juni 2007, 13:59
Hodwie Boudie,


Das weer eens wat anders joh, normaal zie ik je alleen maar met je leuter in je hand achter de webcam zitten :-))

Tof man, maarre doe mij maar die jazz-stuff.....lekkurrrrrrrrr

Chris Roos
1 juni 2007, 20:08
Hm dat jij mij alleen al kan zien zitten onder die omstandigheden zegt al genoeg hahaha

Ach ja wat ik al zei gewoon blijven prutsen. Ben lekker veel aan het studeren en heel veel les aan het geven . Misschien wel leuk om eens te kijken . Weet je nog toen ik net begon met sites bouwen . Ben al aardig op geschoten want deze heb ik na een vervelende ervaring met een webmaster zelf moeten bouwen . Check t maar is.

www.libitum.nl

Iedereen bedankt voor de toffe reacties.


Regards, Boudewijn :soul:

krizz
1 juni 2007, 20:39
Ghehe neo chicken als muziekles voorbeeld! Whohooo!

spanky_franky
1 juni 2007, 21:05
Die jazzy stukjes zijn echt MEESTERLIJK ! ! ! Dat wil ik ook kunnen..... !

:rockon:

Gert-Jan
2 juni 2007, 08:20
Hm dat jij mij alleen al kan zien zitten onder die omstandigheden zegt al genoeg hahaha

Ach ja wat ik al zei gewoon blijven prutsen. Ben lekker veel aan het studeren en heel veel les aan het geven . Misschien wel leuk om eens te kijken . Weet je nog toen ik net begon met sites bouwen . Ben al aardig op geschoten want deze heb ik na een vervelende ervaring met een webmaster zelf moeten bouwen . Check t maar is.

www.libitum.nl

Iedereen bedankt voor de toffe reacties.


Regards, Boudewijn :soul:


Ja die site man....die had ik al gezien... knap gebouwd...goed overzichtelijk en to the point. Verborgen talenten boudje........ Je hebt t goed voor elkaar!!


Wie was die webmaster??? Ken ik die??

Chris Roos
3 juni 2007, 17:02
Nee die ken je niet maar totaal geen after care. En het erge is nog dat het echt een hele goeie vriend van me WAS ook nog. Maar goed zo gaan die dingen. Heb jij nog wel is iets van Hallebeek gehoord?

Groet,

Gert-Jan
4 juni 2007, 06:30
Toevallig van de week een keer mee gemaild. Hij is superdruk en vollop op CD's aan het participeren. Blijft een toffe gast!