PDA

View Full Version : Qotsa @ paradiso



Arts
29 mei 2007, 20:44
Hoi,

Queens of the stone age komt 3 juli in Paradiso.
Voorverkoop is deze zaterdag ( 2 juni ).
Is er iemand die bij Paradiso '' aan de deur '' staat om kaarten te kopen.
Want het vorige Qotsa Paradiso concert was in 15 min uitverkocht, dus ik vertrouw het niet met online betalen via ticketservice.
Dus als iemand zeker weten kaartjes gaat kopen. Zou die dan voor mij 2 kaartjes willen regelen ( liefst zoveel mogelijk :P ) ( die moeten me maar even pmen )

En ja, laat hier maar ff je reacties uit hoe blij jullie zijn dat ze hier komen ;)

EN IK MOET EN ZAL KAARTJES KRIJGEN XD

Keesz
30 mei 2007, 19:09
ga dan naar het dichstbijzijndste GWK kantoor!! die hebben ze ook!

H.Manback
30 mei 2007, 20:39
http://alternative.blog.nl/heavy/2007/04/17/paradiso-concert-queens-of-the-stone-age-uitgesteld
(http://alternative.blog.nl/heavy/2007/04/17/paradiso-concert-queens-of-the-stone-age-uitgesteld)

Zo te zien kan je zaterdag uitslapen...

new deep
30 mei 2007, 20:44
oud bericht hoor.. op de paradiso site staat dat ze gewoon komen.

Treeb
30 mei 2007, 20:49
Hmm, ik ga zaterdag toch even proberen om een ticket te regelen

H.Manback
30 mei 2007, 21:31
Ah ok, ik had gechecked op de site van paradiso, maar ik keek op 3 juni..... oeps

Keesz
30 mei 2007, 22:37
Kaarten bij (onder andere) GWK?

gaat altijd tering snel bij queens :(

ixque
30 mei 2007, 23:20
Wat is de veiligste manier.. gewoon bij het Postkantoor ofzo? Offuhh.. want ik moet en zal kaarten hebben..

Pat85
31 mei 2007, 11:09
IK hoop zeker dat ik een paar kaartjes kan krijgen, wil QOTSA echt een keer live mee maken!

paulbekkers
31 mei 2007, 11:13
Vanaf hoe laat zijn ze a.s. zaterdag in de verkoop?
Gewoon vanaf openingstijd van gwk of postkantoor?

Arts
31 mei 2007, 15:44
als het via postkantoor kan is dat wel héééél fijn,
want ken iemand die daar dat regelt dus ;)

maar GWK??? wat houd da precies in dan..
en waar moet je halen?

Keesz
31 mei 2007, 20:40
Onder een rots geleefd?
:p

Joey Handsome
31 mei 2007, 21:06
Ja jongens, twee maten van mij gaan aan de deur liggen bij Paradiso. Ik ga er dan waarschijnlijk ook wel heen. Kan helaas niks voor anderen regelen. Too bad.

ixque
31 mei 2007, 21:35
Ja jongens, twee maten van mij gaan aan de deur liggen bij Paradiso. Ik ga er dan waarschijnlijk ook wel heen. Kan helaas niks voor anderen regelen. Too bad.

Wat is daarvan het nut, bij een postkantoor krijg je precies hetzelfde of ben ik nou gek? :p

Joey Handsome
31 mei 2007, 22:11
Weet ik het, zij denken dat je dan meer kans van slagen hebt en ze gaan daar voor de deur liggen. Neem er dan ook maar een voor mij mee denk ik dan.

ixque
31 mei 2007, 22:31
Weet ik het, zij denken dat je dan meer kans van slagen hebt en ze gaan daar voor de deur liggen. Neem er dan ook maar een voor mij mee denk ik dan.

Nu zie ik dat je in Haarlem woont :p, ik in Heemstede. Ik ga gewoon naar het postkantoor in Haarlem en haal ze daar lekker.

Joey Handsome
31 mei 2007, 22:32
Ik weet niet wat je me nu probeert duidelijk te maken maar ik hou je niet tegen. Ikzelf blijf lekker in m'n nest liggen en laat ze een ander halen.

Bram+
31 mei 2007, 23:19
Hmm, het concert staat nog steeds niet op mojo.nl of ticketservice.nl, en dat had inmiddels wel gemogen. Ik heb even een mailtje gestuurd naar Paradiso of het wel echt doorgaat, want het lijkt er nu meer op dat het per ongeluk weer op de site terecht is gekomen. We wachten af.

ixque
1 juni 2007, 12:47
http://www.ticketmaster.nl/cgi/request.cgi?EVNT=QUE0307

Ze gingen vanmorgen in de verkoop.. ik heb 4 kaarten weten te regelen, 2 extra. Morgen begint als het goed is de normale verkoop om 10 uur 's ochtends.

paulbekkers
1 juni 2007, 13:04
Wat raar. Ik krijg het bij ticketservice niet voor elkaar om het gewoon op te zoeken. Maar via die link die je postte is het gewoon verkrijgbaar. Hoe zit dat?

ixque
1 juni 2007, 13:11
Wat raar. Ik krijg het bij ticketservice niet voor elkaar om het gewoon op te zoeken. Maar via die link die je postte is het gewoon verkrijgbaar. Hoe zit dat?

Klopt inderdaad. Deze link heb ik gevonden via het officiële QOTSA forum.

paulbekkers
1 juni 2007, 13:17
Dus als ze vanaf morgen (evt.) gewoon beschikbaar zijn, zal het wel snel uitverkocht zijn, gok ik zo....

ixque
1 juni 2007, 13:20
Dus als ze vanaf morgen (evt.) gewoon beschikbaar zijn, zal het wel snel uitverkocht zijn, gok ik zo....

Ja. we zijn nog naar het postkantoor geweest en daar vertelde ze ons dat ze vanaf morgen pas te koop zijn. Maar ik denk dat dat redelijk snel uitverkocht zal zijn jah.

Arts
1 juni 2007, 16:19
ik krijg ze niet besteld via die link:S

Nobrain
1 juni 2007, 17:28
damn, ik moet ze helaas missen... :(
Ik ben dan in België.

Pat85
1 juni 2007, 17:28
klopt, ze zijn waarschijnlijk al op, de beperkte kaarten die in de voorverkoop verkrijgbaar waren...ik was helaas ook te laat...dus morgen in spanning bij het postkantoor :(

Joey Handsome
1 juni 2007, 20:22
Waren ze uberhaupt wel te koop? Het zou toch wel erg oneerlijk zijn als er op internet al eerder kaarten te koop waren. Nou ja, ik hoor het morgen wel of het de jongens gelukt is.

ixque
1 juni 2007, 21:04
Waren ze uberhaupt wel te koop? Het zou toch wel erg oneerlijk zijn als er op internet al eerder kaarten te koop waren. Nou ja, ik hoor het morgen wel of het de jongens gelukt is.

Ze waren inderdaad te koop en waren rond 11 uur zo'n beetje uitverkocht. Morgen zijn ze bij het postkantoor te halen.

new deep
2 juni 2007, 09:59
mmm..via internet geen doorkomen aan.. ..nu wel...:)))cool

Pat85
2 juni 2007, 10:32
Ik heb 2 kaartjes :D

Veekeren
2 juni 2007, 10:34
Mooi... Ik naar het postkantoor, was er om 9.55. Stonden een paar wachtenden voor me, waren ze daar godverrrrrrrrrrrrrrr zo langzaam dat tegen de tijd dat ik aan de beurt was het al uitverkocht was.

En als je dan bedenkt dat ik voor die onzin ook nog met een mank been een half uur heb moeten lopen, zucht. Je zou er emo van worden.

Optipop
2 juni 2007, 11:33
Ja Joey en ik hebben ook geen kaartjes kunnen bemachtigen. En kijk eens! De eerste kaartjes staan al op marktplaats:

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&q=queens+of+the+stone+age

Wie biedt meer dan 100?

Arts
2 juni 2007, 11:56
kutzooi,
ik was kwart voor 10 bij free record shop..
ALS ENIGE nog wel...
meteen 10 uur hebben ze het geprobeerd te tickets te krijgen..
maar echt METEEEN al uitverkocht niet normaal :(

egt heel kut

Keesz
2 juni 2007, 23:23
heerlijk dit, khad om 9 uur al een reservering gemaakt, als nr 3 op de lijst...


waren er om 10 uur nog precies 10 kaartjes over!!

lucky me! heb er 2,( en verkoop ze niet voor de sjakies die om 5 over tien bij een loket stonden)

hoop trouwens dat queens volgend jaar een de HMH of een ander groot staion oid bezoekt, zouden ze alleen maar beter van worden.

Joey Handsome
3 juni 2007, 13:08
Nou ja, het lijkt me leuker om zo'n band in een niet al te grote zaal te zien. Paradiso is geweldig. Je komt er alleen niet binnen ben ik nu achter gekomen. Hier in Haarlem schijnen helemaal geen kaarten verkocht te zijn. Ik heb verhalen gehoord dat er mensen elders waren die er zo vijf mee kregen. Beetje gaar. Jammer. Maar ik ga ze wel op Hurricane zien, dat is een schrale troost. Mocht ik diehard fan zijn had ik wellicht harder gebaald.

Arts
3 juni 2007, 21:19
ja ik zie ze ook op werchter,
maar als die-hard fan zijnde kan ik me wel voor me kop sgieten

schizo910
6 juni 2007, 14:56
Hell yeah! Ik heb een kaartje en heb er zin in!

schizo910
20 juni 2007, 11:48
Wie gaan er nu allemaal?

Pat85
20 juni 2007, 19:55
ikke!!!

en nog een aantal tekens ofzo

Joey Handsome
20 juni 2007, 20:24
Ik helaas niet. Dan kon ik eindelijk die bullebak van een Schizo eens opzoeken in de pit. Gaat helaas niet door.

Zie ze zaterdag op Hurricane. Schrale troost.

new deep
20 juni 2007, 20:45
ja heb er al zin in, gaat cool worden!

Arts
21 juni 2007, 00:45
ik niet:(

IK moet er echt heen. maar keb geen zin om 90 euro neer te tellen..

iig zie ik ze op werchter maar dat komt nooit boven Paradiso :(..

Veekeren
21 juni 2007, 10:19
ik niet:(

IK moet er echt heen. maar keb geen zin om 90 euro neer te tellen..

iig zie ik ze op werchter maar dat komt nooit boven Paradiso :(..

Ik zie ze niet eens meer op Werchter...

Ach, ik probeer mij te troosten met de gedachte dat ik het laatste album niet geweldig vind. Dat werkt daarentegen niet echt :satisfie:...

paulbekkers
27 juni 2007, 15:24
Ik heb trouwens nog 2 kaarten liggen. Ik kan a.s. dinsdag blijkbaar toch niet, dus als er iemand erg zin heeft om te gaan, PM me dan maar.

Veekeren
27 juni 2007, 15:52
Ik heb trouwens nog 2 kaarten liggen. Ik kan a.s. dinsdag blijkbaar toch niet, dus als er iemand erg zin heeft om te gaan, PM me dan maar.

Die PM is er, hopelijk ben ik de eerste :D (en wil je er geen fortuin voor hebben ;)

Joey Handsome
27 juni 2007, 15:55
Die PM is er, hopelijk ben ik de eerste :D (en wil je er geen fortuin voor hebben ;)

Nee, niet voor jou Veekeren, ik heb net al gepmt. Nu zal hij zien dat ik eerder was. MOEHAHAHA!

Veekeren
27 juni 2007, 16:11
Nee, niet voor jou Veekeren, ik heb net al gepmt. Nu zal hij zien dat ik eerder was. MOEHAHAHA!

Het leven valt me zwaar, hoe zal ik dit doorstaan? De pijn, de pijn...

Veekeren
27 juni 2007, 16:35
Nee, niet voor jou Veekeren, ik heb net al gepmt. Nu zal hij zien dat ik eerder was. MOEHAHAHA!

Gefeliciteerd btw, they're yours anyways, ze gaan gewoon voor de standaard "woeker-prijzen". Of marktwaarde, tis maar net hoe je het interpreteert ;) :D

Joey Handsome
28 juni 2007, 10:20
Ja dat zal wel ja. Ik heb gisteren gezegd hoeveel ik er voor wilde betalen, maar dat zal wel te weinig zijn geweest want ik heb geen reactie meer terug ontvangen.
Die woekerprijzen ga ik er dus echt niet voor betalen. Zeker niet aangezien ik qotsa net nog op Hurricane gezien heb. Mensen moeten eens kappen met die naziprijzen.

paulbekkers
28 juni 2007, 11:11
ehm, misschien heb je wel gelijk....

Het is zo verleidelijk als mensen meteen 120 tot 150 euro gaan bieden.

Check je PM...

Veekeren
28 juni 2007, 11:14
ehm, misschien heb je wel gelijk....

Het is zo verleidelijk als mensen meteen 120 tot 150 euro gaan bieden.

Check je PM...

Ja ik begrijp het wel hoor, tis wat lullig wellicht maar de mensen die er 150 voor over hebben zullen er wellicht net zo blij mee zijn als wij. Alleen zijn ze iets kapitaalkrachtiger :D Van het verschil tussen wat zij en wat wij er waarschijnlijk voor over hebben kan je toch mooi je vriendin / vrouw / vriend (/moeder) uit eten nemen of whatever...

EDIT: Paul is alsnog meer dan redelijk geweest, ik heb de kaartjes mogen kopen! Ik ga naar QOTSA!!!

MyCruelJoke
28 juni 2007, 12:39
ik hoop eigenlijk dat kaartkopend nederland de zwarthandelaren gaan boycotten. Belachelijke prijzen. Ik vraag me ook af hoe het toch komt dat juist daar zo'n hoop gewilde kaarten belanden. Vieze boefjes zijn het!

Ik heb tijdens vvk met spanning achter pc gezeten en jawel, ik kon er 2 bestellen.

Keesz
28 juni 2007, 14:23
eigenlijk zou je met een man of 4 heen moeten gaan, en gewoon de normale prijs betalen voor een kaartje, doet ie moeilijk jat je het gewoon of beuk je em neer, hun naaien jou anders net zo hard

Veekeren
28 juni 2007, 14:45
Ik snap dat het frustrerend is als je wilt maar geen kaartje hebt, maar dit is nou eenmaal kapitalisme jongens, vraag en aanbod. In welk opzicht word je genaaid als je ook gewoon NEE kan zeggen tegen een aanbod? Vind je het teveel dan koop je toch lekker niet, genoeg mensen die het wel betalen, zonder dwang.

Dat het behoorlijk irritant is lijkt me duidelijk, dat ticketservice er niks verkeerd aan zou doen om die bedrijven tegen te werken lijkt me ook duidelijk, maar er is verder niks illegaals dan wel oplichterigs dan wel naaierigs aan volgens mij...

MyCruelJoke
28 juni 2007, 17:23
Ja, juist wel. Laat concertjes een beetje betaalbaar blijven voor 'de gewone man/vrouw' ... Zonder tussenkomst van een of andere lul in een cabrio die dit soort winsten direct in z'n neus duwt.

Wsl ben ik geen grote aanhanger van kapitalisme, ik gun anderen blijkbaar een lolletje ;)

Ik vind dit soort bedrijfjes wel een vorm van oplichterij, naaierij en officiele kanalen waarschuwen de mensch om niet via dit soort kanalen te kopen (wegens grootschalige oplichtingspraktijken).

Maar om nou met een knuppel in het wilde weg te gaan maaien? Neh, het enige verzet wat ik kan plegen is gewoon die hele zwarthandel (want dat is het) links te laten liggen.

Keesz
1 juli 2007, 15:31
Zijn er nog mazzelpikken die via 3voor12 kaarten hebben gewonnen voor dat akoestische concert voor 40 man??

kwam er 1 dag te laat achter! AAARGFH!!!

ixque
3 juli 2007, 01:17
Zijn er nog mazzelpikken die via 3voor12 kaarten hebben gewonnen voor dat akoestische concert voor 40 man??

kwam er 1 dag te laat achter! AAARGFH!!!

Jaw, ik kan op het moment niet slapen want ik ben veel en veels te zenuwachtig voor morgen.

schizo910
3 juli 2007, 09:36
Ik helaas niet. Dan kon ik eindelijk die bullebak van een Schizo eens opzoeken in de pit. Gaat helaas niet door.

Zie ze zaterdag op Hurricane. Schrale troost.

ghegheghe :cooler:

new deep
3 juli 2007, 23:08
was cool! Ik had de indruk dat de nieuwe nummers goed aanslaan, verder strak (kort) optreden met matig (paradiso) geluid

Veekeren
4 juli 2007, 00:24
Vond je het zo kort? Vond het wel meevallen... Komt misschien ook doordat ik net zo mank ben als Josh Homme, zat er net als hij wel doorheen :D

Vond verder het geluid vooral ERG hard... Maar vond het wel vet :D

schizo910
4 juli 2007, 09:31
Ik vond het wederom te gek, vind 1,5 uur niet kort voor zo'n intens en hard optreden. De nieuwe nummers klinken lekker, maar ik heb vooral genoten van het oudere werk, Regular John en de overige nummers van de 1e twee albums.

Bandje in de bovenzaal achteraf was ook lachen.

Pat85
4 juli 2007, 10:04
IK vond het supergaaf, al was de mix van het geluid niet helemaal zo als het zou kunnen, achteraf verdronken de vocals echt in de rest van het geluid, maar dat kon ook komen omdat ik precies onder troy stond.... maar echt geniaal optreden, ben blij ik er bij was!!


ps. wat was die openings act een kutband trouwens zeg...nog nooit zo'n slechte openingsact meegemaakt!!!

schizo910
4 juli 2007, 10:43
Hmmm, tsja, smaken verschillen, ik heb niet alles meegekregen van het voorprogramma (alleen de laatste 2 nummers), maar ik vond ze in hun soort best te pruimen. Niet mijn ding, maar ik vond wat ik heb meegekregen niet barslecht ofzo... Maar zoals ik zei, ik heb niet alles gezien :satisfie:

Het geluid van QOTSA was best goed waar ik stond, halverwege het voorste deel van de zaal voor Homme zo'n beetje. EN MET OORDOPPEN IN!!! :D

ixque
4 juli 2007, 12:40
Regular John Was Te Vet!