PDA

View Full Version : Lowlands 2007



Mike McCready
29 mei 2007, 19:23
Hier is dacht ik nog geen topic over...

90's Now!
Air Traffic
Lily Allen
The Answer
Arcade Fire
Basement Jaxx
Battles
Cansei de ser Sexy
Chatham County Line
CocoRosie
Compagnie With Balls
Coolpolitics
Damien Jurado
Delain
Dizzee Rascal
Eagles of Death Metal
Editors
Enter Shikari
Frank Los
Laurent Garnier
Georg Traber
The Good, The Bad & The Queen
Goose
Groove Armada
Hayseed Dixie
De Heideroosjes
Jack Penate
Jamie-T
Jimmy Eat World
Just Jack
Kaiser Chiefs
Kasabian
The Killers
Kings of Leon
Klaxons
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Little Cow
Lowlands University
M.I.A.
Motörhead
Pete Murray
My Brightest Diamond
Nosfell
Ojos de Brujo
Orishas
Pickled Image
Pronghorn
Damien Rice
The Rifles
Rotfront
Saybia
The Slampampers
Sonic Youth
Teatro de Pronto
Tool
Trentemoller
Turbonegro
Welle:Erdball
The Whitest Boy Alive
Patrick Wolf

Lekker lijstje hoor.
Nine Inch Nails, Tool, Sonic Youth, Battles.
Hoop eigenlijk nog dat Sophia en The Sounds erbij komen (allebei wel op Pukkelpop).
Jammer dat Explosions in the Sky hun hele zomertour gecancelled heeft. Had er ook nog wel bij gekund!

Pat85
29 mei 2007, 19:50
Ik ben er bij!

niet echt een super line up naar mijn smaak, maar EODM maakt alles goed :D, ook wel leuk zijn SOnic Youth, NIN en Motörhead

happynjitram
29 mei 2007, 23:16
Ik vind de line- up erg tegenvallen, net als vorig jaar... ga er dus niet heen

drap
29 mei 2007, 23:31
Ik vind de line up tot nu toe ook tegenvallen, juist in tegenstelling tot vorig jaar. Maar ik ga wel heen. Reden te meer om me vol te laten lopen :dance:

Pais
30 mei 2007, 00:04
Het is kut dat mn muzieksmaak zo'n swift heeft gemaakt, dat ik ook op Lowlands niets meer te zoeken heb :angry: Pinkpop ook al niet heen geweest.

Ik ben er inmiddels achter dat de tijd dat ik de bekende festivals afging helemaal voorbij is.

Einzeln
30 mei 2007, 07:41
Veel Balkan.

Don Capo
30 mei 2007, 12:42
FANTASTISCHE line up, Tool, Sonic Youth en Ojos de Brujo!! Ik ben er zeker wel bij (ook omdat ik vrijkaartjhes krijg)


Niet zeiken mensen, het is waarschijnlijk mooi weer en er is bier.

Bl44t44p
30 mei 2007, 14:14
Dat mooie weer voorspelden ze vorig jaar ook ja, nou ik weet niet naar welke Lowlands jij bent geweest maar ik zal de modder-roetsj-baan niet snel meer vergeten :D

Spitfire
30 mei 2007, 14:38
Niet echt een toplijst, maar best leuke artiesten:
Arcade Fire
The Good, The Bad & The Queen
Kasabian
The Killers
Kings of Leon
Klaxons
LCD Soundsystem
Nine Inch Nails
Tool

Ik denk wel dat ik ga en als het geen reet aan is kan ja altijd nog onbekende bandjes gaan kijken en zien of daar iets leuks tussen zit.

Spitfire
30 mei 2007, 14:39
maar ik zal de modder-roetsj-baan niet snel meer vergeten :D

maar dat was hardstikke leuk toen :p

Herman
30 mei 2007, 14:40
Vind het best wel een klote line-up eigenlijk, als der niks fatsoenlijks bij komt stellen wij het ook een jaartje uit. Steek ik dat geld liever in de nieuwe gitaar die ik ga kopen deze zomer :) En baal nogal dat Muse niet komt :(
Maar tot dusver 2 bands die me echt intereseren:
- Tool
- Heideroosjes (maar...al 2x gezien)
daarnaast lijken me live:
- Kaiser chiefs
- Air Traffic wel leuk, maar van beide ken ik in principe maar paar nummers.

Dus als het zo blijft ga ik wel naar gewoon optredentje van het een of ander. Als muse komt..kijk, dat veranderd de zaak :)

Spitfire
30 mei 2007, 14:54
Het idee van Lowlands is een beetje dat er onbekende bands staan die op het punt staan door te breken (of bekende 'underground' bands). Leuke vind ik ook dat bands die ik op LL vorig jaar zag (voordat ze 'bekend' waren), dit jaar op een commerciëler (is dat het juiste woord?) festival als Pinkpop staan:
- Muse
- Arctic Monkeys
- Scissor Sisters
- Gogol Bordello
- Wolfmother

Verwacht dus maar niet dat Muse nóg een keer komt ;)

Edit: ik heb nu het idee dat ik het een beetje verkeerd uitleg... Ik bedoelde te zeggen dat er nu bijvoorbeeld een hele hoop mensen zijn die Muse alleen kennen van de hitjes (SBH en Starlight). Niet van de albums die ze daarvoor hebben gemaakt.

Azaruc
30 mei 2007, 15:22
Tot nu toe vind ik dit wel interessant:

Jimmy Eat world
kaiser chiefs
the killers
nine inch nails
heideroosjes
eagles of death metal

maar ik hoop op wat meer :p

trouwens, Muse stond 2 jaar geleden ook al op pinkpop hoor, toen als afsluiter ;)

Joey Handsome
30 mei 2007, 15:38
Vind het een beetje tegenvallen, maar gelukkig ga ik al naar Hurricane. Misschien dat ik toch nog naar Lowlands ga voor de gezelligheid en voor WELLE:ERDBALL!!!!!!! Dat moet ik echt nog eens zien.

Spitfire
30 mei 2007, 15:44
trouwens, Muse stond 2 jaar geleden ook al op pinkpop hoor, toen als afsluiter ;)

Dan gaat dat voor die band niet op, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch. Alle bands die op Pinkpop stonden heb ik wel wat van gehoord, terwijl de helft van de lijst van Lowlands voor mij onbekend is.

Valentijn
30 mei 2007, 16:10
Dan gaat dat voor die band niet op, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch. Alle bands die op Pinkpop stonden heb ik wel wat van gehoord, terwijl de helft van de lijst van Lowlands voor mij onbekend is.

Muse stond in 2001 al op lowlands.... (en het jaar daarvoor volgens mij ook)

En het is inderdaad zo, ongeveer 80% van de pinkpop bands hebben in de jaren daarvoor op lowlands gestaan (tenminste, was afgelopen jaren zo)

Ik ben er in ieder geval weer bij. Hoop weer leuke kleine bandjes te zien, en de 2 keer alpha van dit jaar worden tool en NIN (ik hou niet van de alpha... dus ga daar zo min mogelijk naartoe)

Pat85
30 mei 2007, 17:08
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=3674


dat vind ik dan wel weer fijn....dat misschien misschien de foo's komen buurten...

skabouter
30 mei 2007, 17:17
ik vind de lineup maar brak, ik ken weinig ervan. maar ik ga natuurlijk SWS, lineup of geen lineup, weer of geen weer!! lowlands=lowlands

Spitfire
30 mei 2007, 17:33
Ho, laatmaar :hippie:

drap
30 mei 2007, 20:59
Muse stond in 2001 al op lowlands.... (en het jaar daarvoor volgens mij ook)

Vorig jaar bedoel je?

drap
30 mei 2007, 21:13
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=3674


dat vind ik dan wel weer fijn....dat misschien misschien de foo's komen buurten...

Dat zou het voor mij behoorlijk goed maken inderdaad. Lijkt me geweldig om de Foo Fighters eens in het echie te zien.

Valentijn
30 mei 2007, 22:53
nee, ik bedoel niet vorig jaar, in 2001 stonden ze ook op lowlands (muse)

en Foo Fighters hebben ook al op lowlands gestaan (2003 of 4)
vond ze beetje tegenvallen.... maar was toen 2e keer dat ik ze zag, en ze zijn 1 keer leuk (vind ik.. sommige mensen kunnen ze natuurlijk heel vaak zien en nog steeds leuk vinden)

Pat85
31 mei 2007, 11:09
Dat zou het voor mij behoorlijk goed maken inderdaad. Lijkt me geweldig om de Foo Fighters eens in het echie te zien.

Als ze net zo goed zijn als de laatste 2x in de HMH, zou dat echt geweldig zijn, maargoed...even afwachten dus!

en over muse...wat waren die de vorige keer gruwelijk slecht...ik ben al geen Muse fan, maar loop niet gauw weg bij een optreden,maar ik ben na drie nummers toch lekker ergens een biertje gaan pakken.

Azaruc
31 mei 2007, 17:08
Foo Fighters zou top zijn. Ze waren afsluiter in 2005, vond het een erg gaaf optreden toen, terwijl ik ze nog niet eens kende :p

Ze zouden zeker weer welkom zijn 8-)

drap
31 mei 2007, 18:05
en over muse...wat waren die de vorige keer gruwelijk slecht...ik ben al geen Muse fan, maar loop niet gauw weg bij een optreden,maar ik ben na drie nummers toch lekker ergens een biertje gaan pakken.

Ik weet niet over welke vorige keer dat je het hebt, maar het optreden van vorig jaar op Lowlands was echt te gek en je bent echt één van de weinigen (je bent zelfs de eerste waar ik het van hoor) met deze ervaring. Ik heb eigenlijk alleen maar lovende woorden gehoord na het optreden van Muse zo links en rechts om me heen vorig jaar. Persoonlijk vond ik het ook het beste optreden van Lowlands vorig jaar.

Bl44t44p
31 mei 2007, 18:19
Beste optreden ooit nou ook weer niet (eerder Glastonbury of Earl's Court), maar het was toch wel een retevette gig. Ik kan absoluut niks negatiefs bedenken... dus you tell me als je het echt zo bagger vond.

Joey Handsome
31 mei 2007, 18:25
Persoonlijk vond ik het ook het beste optreden van Lowlands vorig jaar.


Jij was toch ook bij Iggy?

drap
31 mei 2007, 18:29
Jij was toch ook bij Iggy?

Yep en die vond ik ook helemaal te gek. Maar dat was gewoon puur de show, rock & roll tot op het bot. Muse was muzikaal en ook qua show gewoon te gek en voor mij het optreden van vorig jaar op Lowlands.

Pat85
1 juni 2007, 14:54
Ik weet niet over welke vorige keer dat je het hebt, maar het optreden van vorig jaar op Lowlands was echt te gek en je bent echt één van de weinigen (je bent zelfs de eerste waar ik het van hoor) met deze ervaring. Ik heb eigenlijk alleen maar lovende woorden gehoord na het optreden van Muse zo links en rechts om me heen vorig jaar. Persoonlijk vond ik het ook het beste optreden van Lowlands vorig jaar.

Ik heb het over Lowlands 2006 ja...wat een afschuwelijke sounds/stem/show...echt een kutoptreden vond ik dat...en das niet iets wat ik snel zeg...en de gozer waar ik mee was was het helemaal met me eens...dus na 3 of 4 nummers heb ik het voor gezien gehouden...
en het beste optreden op Lowlands 2006 was toch wel Iggy and the Stooges...Mastodon was trouwens ook erg goed te doen!

Mike McCready
1 juni 2007, 19:57
Toopertjes vorig jaar: Broken Social Scene, !Forward Russia!, Miss Djax, Opgezwolle, Morningwood, Guillemots en The Raconteurs

Azaruc
7 juni 2007, 11:26
Vandaag in de DAG stond een stukje over de nieuwe cd van Queens of the Stone Age.
Ook zeggen ze dat Qotsa op lowlands zal staan :rockon:
nu maar hopen dat het waar is

Einzeln
7 juni 2007, 12:04
Toopertjes vorig jaar: Broken Social Scene, !Forward Russia!, Miss Djax, Opgezwolle, Morningwood, Guillemots en The Raconteurs

forward russia was geweldig en de guillemots ook. Broken social scene heb ik wel helemaal gezien maar viel wel mee.

Herman
7 juni 2007, 12:21
The View komt ook naar Lowlands, het is nog niet bevestigd op de Lowlands site, maar wel op hun eigen dus zal wel kloppen dan :)

Saf
7 juni 2007, 17:32
wat boeit die line up eigenlijk ga er dit jaar voor het 8e of 9e jaar naar toe en heb eigenlijk nooit echt goed naar die line up gekeken gewoon kaartje kopen de auto in daarheen tuffen een weeken bier drinken, gezelligheid, mensen ontmoeten en muziek luisteren. voor mij nieuwe bands ondekken.

Gooj mij toetaal onvoorbereid met een tent in de polder en ik vermaak me daar prima.

Einzeln
15 juni 2007, 11:54
voor soulseekers mijn naam is einzeln zoek eens onder lowlands 2007

Joey Handsome
15 juni 2007, 12:47
wat boeit die line up eigenlijk ga er dit jaar voor het 8e of 9e jaar naar toe en heb eigenlijk nooit echt goed naar die line up gekeken gewoon kaartje kopen de auto in daarheen tuffen een weeken bier drinken, gezelligheid, mensen ontmoeten en muziek luisteren. voor mij nieuwe bands ondekken.

Gooj mij toetaal onvoorbereid met een tent in de polder en ik vermaak me daar prima.

Nou ja, ik kan me zo enigzins voorstellen dat er mensen zijn die niet zo veel te besteden hebben en die daarom wel even naar de line-up kijken. Zelf ga ik volgende week daarom ook naar Hurricane. Line-up daarvan is voor mij tien keer beter. Ook enkel rock, daarom is de sfeer ook een tikkie anders.
Dat neemt niet weg dat Lowlands over het algemeen wel een erg leuk festival is.

Einzeln
15 juni 2007, 12:51
Nou ja, ik kan me zo enigzins voorstellen dat er mensen zijn die niet zo veel te besteden hebben en die daarom wel even naar de line-up kijken. Zelf ga ik volgende week daarom ook naar Hurricane. Line-up daarvan is voor mij tien keer beter. Ook enkel rock, daarom is de sfeer ook een tikkie anders.
Dat neemt niet weg dat Lowlands over het algemeen wel een erg leuk festival is.

Line up komt toch in grote lijnen overeen!

Joey Handsome
15 juni 2007, 13:01
Toch net niet die bands die ik echt graag wil zien.

Einzeln
15 juni 2007, 13:08
Toch net niet die bands die ik echt graag wil zien.
OK wat ga je zien?

Joey Handsome
15 juni 2007, 15:04
In ieder geval dit:

ISIS Manic Street Preachers Mogwai Placebo Queens Of The Stone Age Sonic Youth Frank Black Kings of Leon Interpol Juliette and the Licks Marilyn Manson Pearl Jam


Rood is het belangrijkst.


Lowlands ga ik ook nog heen (maar dat is tweede keus) voor in ieder geval Welle:Erdball en Foo Fighters (is dat al bevestigd?).

Einzeln
15 juni 2007, 15:26
In ieder geval dit:

ISIS Manic Street Preachers Mogwai Placebo Queens Of The Stone Age Sonic Youth Frank Black Kings of Leon Interpol Juliette and the Licks Marilyn Manson Pearl Jam


Rood is het belangrijkst.


Lowlands ga ik ook nog heen (maar dat is tweede keus) voor in ieder geval Welle:Erdball en Foo Fighters (is dat al bevestigd?).

Foo Fighter staat nog niet in de officiele line up.

Bl44t44p
15 juni 2007, 16:37
Ik heb mijn kaartje hoor :)

Optipop
25 juli 2007, 20:14
Blokschema bekend:

http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php

En wat is het toch weer balen! Alles voor mij komt op de laatste dag en allemaal tegelijk. Misschien doe ik mijn kaartje nog wel weg ('t gaat vast uitverkopen, er zijn nog maar 5000 kaarten).

drap
25 juli 2007, 20:25
Ik denk er zelfs sterk aan niet heen te gaan dit jaar. Allereerst m'n nieuwe werk, dan nog eens een aantal dikke uitgaven deze zomer en al boven al, de vreselijk tegenvallende line up. Ik vind die line up echt helemaal niks...

Joey Handsome
25 juli 2007, 20:30
Ja, het valt mij ook zwaar tegen. Zit er ook aan te denken kaartje te dumpen

CommanderKeen
26 juli 2007, 09:23
Had me wel leuk geleken om heen te gaan dit jaar, maar ik zit dan midden in een verhuizing. De line-up valt mij ook enigszins tegen, maar Mika komt dan weer wel!

En bovendien vond ik het vorig jaar ook best leuk om naar acts te gaan die ik niet kende. Dan hoor je nog weer eens wat anders en dat kan best verrassend leuk zijn (denkt aan Raconteurs vorig jaar).

skabouter
26 juli 2007, 13:16
Yeah, 2 kaartjes gekocht, 1 voor mij en 1 voor vriendin (kadootje;)), we`re going to lowlands :)

Axelll
26 juli 2007, 13:42
Ik ga ook met 3 vrienden en heb er zin an! En de line up vind ik wel gaaf hoor, Air traffic - Alamo Race Track - Arcade Fire - The Answer - CSS - Dan le sac vs scroobius pip - dinosaur jr - dizze rascal - eagles of death metal - editors - Goose - the good the bad and the queen - Interpol - Kaiser Chiefs - Kasabian - Kings of Leon (!!!) - Klaxons - The Killers - LCD Soundsystem - Melomanics - Moke - Motörhead (!!!!!!!) - The pigeon detectives - The rifles - Sonic Youth - The Shins - TURBONEGROOO!!!

Das toch wel een vet lijstje als je het mij vraagt, maarja ik ben niet vies van een beetje indie en brittpop ;).

Baker
26 juli 2007, 13:45
wat boeit die line up eigenlijk ga er dit jaar voor het 8e of 9e jaar naar toe en heb eigenlijk nooit echt goed naar die line up gekeken gewoon kaartje kopen de auto in daarheen tuffen een weeken bier drinken, gezelligheid, mensen ontmoeten en muziek luisteren. voor mij nieuwe bands ondekken.

Gooj mij toetaal onvoorbereid met een tent in de polder en ik vermaak me daar prima.

thats's the spirit.

en dat maakt lowlands nou juist zo leuk

Joey Handsome
26 juli 2007, 15:05
Zit er zwaar over na te denken m'n kaartje de deur uit te doen. Alles wat ik leuk vind moet op eens op zondag en dan ook nog eens tegelijkertijd. Fuck it. Ik hoop dat het snel uitverkoopt, anders raak ik hem aan de straatstenen nog niet kwijt.

Dribbel_
26 juli 2007, 15:31
Ik denk er zelfs sterk aan niet heen te gaan dit jaar. Allereerst m'n nieuwe werk, dan nog eens een aantal dikke uitgaven deze zomer en al boven al, de vreselijk tegenvallende line up. Ik vind die line up echt helemaal niks...

Join the club

skabouter
26 juli 2007, 16:15
je bent net te laat, net 2 gekocht, maar anders had jouwe graag gewild! die raak je wel kwijt hoor! en zeker als het uitverkocht is ja

new deep
26 juli 2007, 16:30
Ik ben de laatste 6 jaar geweest maar nu voor het eerst niet. ik vond dit jaar qua festivals Fields of Rock en bijv. North Sea Jazz (ben ik niet geweest trouwens) veel meer aanspreken.

Ik mis ten eerste een beetje de frisse goede huidige gitaarbands zoals bijvoorbeeld Fiction Plane en Satellite Party.
Er zijn verder geen 'coole' hardere en melodieuze bands zoals Killswitch Engage en In Flames (Motorhead is een beetje een van de weinige metal bands waar ik helemaal niets mee kan)

Verder is er te weinig of geen relaxte groovy live hip-hop/soul/funk/crossover zoals K-os, Spearhead, Fishbone, Arrested Development en bijv. Living Colour (altyd leuk op 'zomer'-festivals).

Kortom, er zijn veel te veel 'Oor-verantwoorde' Indie-, Britpop-, rammel- en quasi artistieke bands naar mijn smaak!

Spitfire
26 juli 2007, 18:16
Ik heb nu net als vorig jaar dat de toffe dingen vrijwel gelijk zijn en dat er op zaterdag weer geen fuck te doen is...

Joey Handsome
26 juli 2007, 18:23
Ik heb nu net als vorig jaar dat de toffe dingen vrijwel gelijk zijn en dat er op zaterdag weer geen fuck te doen is...

Je haalt me de woorden uit de mond. Vrijdag is er voor mij ook geen reet te doen...

Dribbel_
27 juli 2007, 16:00
En uitverkocht
Mensen die hun kaartje kwijt willen kunnen dik winst maken nu dan :chicken:

Slevin
27 juli 2007, 16:09
Ik haat tenten, bah :P

Joey Handsome
27 juli 2007, 18:06
Wellicht dat ik er binnenkort eentje in de aanbieding heb.

Spitfire
27 juli 2007, 19:34
Wellicht dat ik er binnenkort eentje in de aanbieding heb.

Ik heb net naar een sms naar een vriend gestuurd met de vraag of hij al een LL kaartje had gekocht, dus misschien dat hij er nog een 'nodig heeft'....

Teddy
28 juli 2007, 16:20
Jammer van de line up dit jaar, ik was anders toch niet geweest. :satisfie:

Joey Handsome
28 juli 2007, 17:44
Ik heb net naar een sms naar een vriend gestuurd met de vraag of hij al een LL kaartje had gekocht, dus misschien dat hij er nog een 'nodig heeft'....

Helaas. Eigenlijk voel ik me wat fout er over, maar ik heb het geld echt nodig voor een looper die ik al zo lang wil kopen. Ik heb zojuist m'n kaartje voor 290 euro aan een schattig meisje verkocht.

Optipop
28 juli 2007, 17:54
't zijn ook een stelletje dombo's die nu pas een kaartje willen kopen.

Spitfire
28 juli 2007, 17:56
290?! :eek:

Op MP staan ze voor veel, maar niet zoveel :satisfie:

Maar ik heb ook nog steeds geen bericht van hem gekregen, dus ik hoop voor hem dat hij d'r al een gekocht heeft óf dat ie veel geld overheeft voor een '2e hands'

Joey Handsome
28 juli 2007, 18:04
Tja, ik kon het niet laten. Er was nog iemand die 350 bood, maar dat kon ik niet serieus nemen. Bij nog meer zou m'n geweten ook wel gaan knagen.

drap
28 juli 2007, 18:27
Voor mij is het in ieder geval een zekerheid dat ik niet heen ga dit jaar. Uitverkocht en geen kaartje. Ik ben er niet rauwig om, de line up is echt dikke schijt dit jaar. Nine Inch Nails had ik nog wel willen zien en verder houdt het eigenlijk op. Sonic Youth misschien nog, maar dat heb ik persoonlijk na een minuutje of 20 ook wel gezien.

Spitfire
28 juli 2007, 20:25
Ach, ik vind de line-up ook niet alles, maar ik heb best het geld ervoor over om 3 dagen met een aantal vrienden te ouwehoeren en te feesten (qua elektronische (dans)muziek zit het trouwens wel helemaal goed dit jaar).

Borus van den Brand
28 juli 2007, 22:38
Ik ga er dit jaar niet heen, de line up gaat wel, maar niet écht de moeite waard. Bands die ik wel had willen zien: The Killers, Kaiser Chiefs, Kings of Leon, The Pigeon Detectives(jammer genoeg gemist toen ze in de Effenaar kwamen), Moke, en ook Motörhead had ik wel willen zien, ondanks die kolere herrie. :chicken:

Dude
29 juli 2007, 13:25
Helaas. Eigenlijk voel ik me wat fout er over, maar ik heb het geld echt nodig voor een looper die ik al zo lang wil kopen. Ik heb zojuist m'n kaartje voor 290 euro aan een schattig meisje verkocht.



:eek: sja... vind het behoorlijk verneukeratief dat de prijzen zo hoog opgedreven worden, aan de andere kant kan je ook denken, had je maar op tijd moeten zijn om zelf een kaartje te kopen. Ik ben benieuwd of ze ooit iets gaan of uberhaubt kunnen doen aan de 2e hands markt mbt concert en festival kaartjes want marktplaats wordt er mee overspoelt. Ik heb een collega die zon beetje elke week wel om 8 uur voor het postkantoor staat en alles koopt wat er te kopen valt om maar weer met zoveel mogenlijk winst op mp door te verkopen, verneukeratief en belachelijk vind ik dat...

Honderdvierendertig
29 juli 2007, 14:12
Wie nog op zoek is naar lowlands kaartjes, zie dit topic:

Aangeboden: lowlands kaartjes (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=95347)

drap
29 juli 2007, 14:14
Zijn dat VIP plaatsen, die kaartjes van je???

Brammibal
29 juli 2007, 17:44
maar jongens, Turbonegro komt toch?
Dat maakt alles goed !