PDA

View Full Version : Help! Breuk Neckpocket!



The Mess
29 mei 2007, 17:45
Ik schroefde vandaag m'n Squier Stratje open om te kijken hoe het er van binnen aan toe was. Dat bleek dus níet goed te zijn.
Er zit een breuk bij de neckpocket:

http://www.putfile.com/pic.php?img=5560663

en toen ik die nader besloot te bekijken sprong er tot overmaat van ramp een stukje van m'n hals af:

http://www.putfile.com/pic.php?img=5560662

Ik verwacht dat als ik dat opschuur, dat het dan geen gevolgen heeft (ook niet zichtbaar), maar wat moet ik doen met de andere breuk?
Het is me niet duidelijk of dit erg is, of dat ik het stukje bij wijze van spreke net zo goed weg kan gooien (ik kan het zo los breken).

Hoe repareer ik dit?

G.G.
29 mei 2007, 17:47
Gewoon terug opz'n plek zetten en vastlijmen met houtlijm. Geen probleem joh.

The Mess
29 mei 2007, 17:56
Ik zou het ook op kunnen schuren, in een mooie halve cirkel.
Ik weet niet of dat stukje hout technisch nut heeft?

rinaldo
29 mei 2007, 18:42
als ik het goed zie dan is het stukje tussen de neckpockert en de eerste element freesing los gebroken, helemaal geen probleem ,gewoon houtlijm er op en weer vast plakken, eventueel een klemmetje er op, nachtje laten drogen en klaar is kees.

DarknessAwaits
29 mei 2007, 19:16
Ik zou het ook op kunnen schuren, in een mooie halve cirkel.
Ik weet niet of dat stukje hout technisch nut heeft?

Nou ja... technisch nut... Het is gewoon een stukje hout was is overgebleven na het frezen van de neckpocket en overige frezingen. Het is gewoon deel van je body, maar niet onmisbaar.
Je kan ook een gat door je body heen boren en vragen of het nou merkbaar is en of dat stukje hout wat er voorheen wel zat technisch nut had :D.

The Mess
29 mei 2007, 20:05
Nou ja... technisch nut... Het is gewoon een stukje hout was is overgebleven na het frezen van de neckpocket en overige frezingen. Het is gewoon deel van je body, maar niet onmisbaar.
Je kan ook een gat door je body heen boren en vragen of het nou merkbaar is en of dat stukje hout wat er voorheen wel zat technisch nut had :D.

Dat is mijn volgende sloop project :D
(ik ben toch al zo lekker bezig de laatste tijd ;))
Maar ik snap je punt, ik heb het al gelijmd :)