PDA

View Full Version : Build Your Own Clone



gitarist17
29 mei 2007, 17:38
He,

ik heb as zaterdag weer eens de kans om naar rotterdam te gaan en daar een pedalenzoektocht op te starten en nu lijken me de BYOC pedalen me wel leuk, zelf zit ik te denken aan de ts-808 clone of een mooie fuzz (mkII of de fuzzface clone)

Nu dus de vraag, zijn de BYOC pedalen betrouwbaar en hoe klinken ze, want testen zit er niet bij.

mazzel
erik

imlikeajungle
29 mei 2007, 17:42
Even search gebruiken, zijn pas nog topics over geweest, helpt je mss vooruit!

Swan
29 mei 2007, 17:46
Nu dus de vraag, zijn de BYOC pedalen betrouwbaar en hoe klinken ze,

tja dat hangt ook deels van jou af...
en idd, er is al heel veel over geschreven

peter_heijnen
29 mei 2007, 18:34
Ik heb nog niemand gehoord die niet tevreden over zijn byoc was. Ik heb zelf de phaser (te gek) en net de "drop in wah" besteld. Ik verwacht veel van de wah, en het in elkaar zetten kan werkelijk iedereen die de moeite wil nemen nauwkeurig te werken.

Dirk_Hendrik
29 mei 2007, 19:24
Mee eens,
Ik heb 2 BYOC'e onder handen gehad en beide keren was het probleem te weiten aan onervarenheid van de bouwer. De ontwerpen daarintegen waren zonder meer erg goed!

Mitch
29 mei 2007, 19:59
Ze zijn wel degelijk te proberen hoor ! Van de meeste staat een kant en klaar gebouwd pedaal om uit te proberen. Uit mijn hoofd in ieder geval de Tri Boost, de Screamer, de Phase90, de Big Muff, de delay (aanrader !) en ik dacht de fuzzface én de bender.