PDA

View Full Version : The Levellers



Parasite
28 mei 2007, 14:16
Een aangename verrassing kwam mij tegemoet toen ik gisteren als vrijwilliger aan de slag was bij het Elastiek festival in Hilvarenbeek (NB).
The Levellers kwamen optreden, wat overigens best een zeldzaam iets schijnt te zijn. Ik had tot voor gisteren nog nooit van ze gehoord maar ik vond ze erg goed. De pit ging van een zielige 2 vierkante meter naar ongeveer het halve plein na ongeveer 3 kwartier. Het enige dat jammer was dat ze geen cd's bij hadden.

Saf
28 mei 2007, 21:27
de levellers spele nzo'n 2 x per jaar in nederland ofzo doen dan oo kvaker festival spelen ook op nirwana tuinfeesten in begin november spelen wij samen met hun op een festivla in noord holland.

Zeker goede band kregen een paar kjaar teug op zondagmorgen zelfs de alpha tent op lowlands aan de gang.

BamBuFan1
29 mei 2007, 00:56
Een aangename verrassing kwam mij tegemoet toen ik gisteren als vrijwilliger aan de slag was bij het Elastiek festival in Hilvarenbeek (NB).
The Levellers kwamen optreden, wat overigens best een zeldzaam iets schijnt te zijn. Ik had tot voor gisteren nog nooit van ze gehoord maar ik vond ze erg goed. De pit ging van een zielige 2 vierkante meter naar ongeveer het halve plein na ongeveer 3 kwartier. Het enige dat jammer was dat ze geen cd's bij hadden.

Hele goeie band. Hebben in de jaren 90 o.a. een x-aantal keren op Pinkpop gestaan. Als eerste album is "Best live - Headlights, white lines, black tar rivers uit ik meen 1996 een aanrader. Daarnaast is "One way of life - the best of the levellers" natuurlijk ook aan te raden, maar live blijven ze het best.

Hellsbellsnl
29 mei 2007, 09:16
Ik heb ze geloof ik 2 of 3 keer op Roskilde festival gezien.
Erg goede live feest en party band.
Veel "Airborne beer" en maar zwaaien met die vlaggen voor de camera's van MTV

Saf
30 mei 2007, 18:05
zeker vet ja, ik den kdat we gewoo nvragen of ze zondags met onze akoestische set neit de riverflow mee wilen spelen. Sluiten wen ormaal bijna altijd het optreden mee af. lekkere partyplaat.

Ik zou voor levelling the land gaan als ik er eentje uit moest zoeken.